Mulla ainakin tuulimunassa kaikki meni ihan "oikeaoppisesti", maha jopa kasvoi odotettua nopeammin ja sitten viikolla 11+ alkoi vuotaa pois. Sitä ennen ei tuhruja tms. outoja mahakipuja pariin otteeseen vain. Toivotaan siis edelleen, että Ässällä olisikin toinen tilanne! Peukut tanassa täälläkin!
Voi ei Jazzin pienokaisten sairastelua, kuulostaa kurjalta. Kaikki sympatiat saat myös täältä, ei tuo lasten sairastelu ole ollenkaan kivaa...=/
Ja tosi kurja tuo Gian A:n oireilukin...=( Toivotaan, ettei kyseessä olisi kuitenkaan ainakaan mikään raju allergia.
Katzu onkin saanut jo täyslaidallisen ohjeistusta rintatulehduksen hoitoon. Mä olen kerran saanut alkavan moisen riesan pois juuri tuolla lämpimällä hautomalla ja kevyesti rintaa hieromalla, sekä imettämällä. Pääasia että tukkeutunut tiehye aukeaa. Toivottavasti riesa menee pian ohi!!
Ja Johanna on sieltä sairaalan uumenista meitä muistanut.. =) Voi kurjuus, ettei kaikki mennyt synnytyksen osalta ihan putkeen, pääasia kuitenkin lienee se että pieni ihanuus on onnellisesti maailmassa. Munkin mielestä tuo neidin "nimi" on jotenkin tosi liikkis.. =)
Tänne ei ihmeitä. Ollaan ja möllötetään. Lapset nukkuu ja me venytään isännän kanssa pitkin olohuonetta läppärit sylissä - tosi romanttista, eikös... ;-)
Mut joo, hyvä alkavaa viikonvaihdetta ja kaikille ihan kaikkea hyvää!!
Niksu ja uniaan tuhisevat ännät