A
antzi*
Vieras
Heipä hei kaikille!
Oltiin eilen ikeassa miehen kanssa ja iski kauhea kuume vaihtaa vähän huonekaluja... Pitää vissiin kuitenkin nyt ensin maksaa loput osamaksut pois ennen kun uusia hankkii, huomataan muuten että ollaan monta tonnia velkaa sinne sun tänne! Jospa tuossa alkuvuodesta sitten...
Olen jo osan vanhoista laittanut myyntiin, eipähän sitten tarvitse miettiä mihin tunkee nuo vanhan kun on mahdollisuus ostaa uudet. Tänään haettiin jo yksi hylly ja yksi tv-taso/lipasto pois, huutonetissä myin.
Mies lähti just takaisin Ikeaan hakemaan yhden lipaston makkariin. Muutettiin järjestys valmiiksi sellaiseksi, että on tilaa toiselle pinnikselle ja sisustettiin siinä samalla vähän uusiksi.
Mua jänskää huominen harjoittelu! Tuntuu niin oudolta palata "työelämään". Ihan luottavaisin mieilin menen, olen kuitenkin noiden lasten kanssa työskennellyt ennenkin, mutta uusi paikka on uusi paikka.
Täällä tuoksahtaa... Meen vaihtamaan vaipan! Terkkuja
T: omanapainen antzi ja Elias, rv 24 lähti just rullaamaan!
(23+1 siis nyt)
Oltiin eilen ikeassa miehen kanssa ja iski kauhea kuume vaihtaa vähän huonekaluja... Pitää vissiin kuitenkin nyt ensin maksaa loput osamaksut pois ennen kun uusia hankkii, huomataan muuten että ollaan monta tonnia velkaa sinne sun tänne! Jospa tuossa alkuvuodesta sitten...
Mua jänskää huominen harjoittelu! Tuntuu niin oudolta palata "työelämään". Ihan luottavaisin mieilin menen, olen kuitenkin noiden lasten kanssa työskennellyt ennenkin, mutta uusi paikka on uusi paikka.
Täällä tuoksahtaa... Meen vaihtamaan vaipan! Terkkuja
T: omanapainen antzi ja Elias, rv 24 lähti just rullaamaan!