EX-Kermit 33 - marraskuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi, toivottavasti ei pystyyn kuole tää ketju.. On ollu niin hienoa että tällanen joukko toisilleen tuntemattomia naisia on tukeneet toisiaan niin surun kuin ilon hetkinä.

Omalta osaltani osallistuminen on ollut viimeaikoina kovin huonoa... Huonot uutiset ja olot (niin itseni kun muidenkin) vetää mielen kovin apeaksi.
Välillä istun ja tuijotan näppistä, eikä vaan tule mitään painokelpoista.

äh, tuli taas niin melankolista txt että oksat pois...

Halaus ihan jokaiselle.

Sannalle voimahaleja, rutistuksia ja jaksamista.
Samoja Ninnille yövalvomisen kanssa..

Minäpä tässä sitten jytkäytän ilouutisen (itse en vaan iloitse vielä yhtään). Olo on ollut jo pari päivää sellainen ja tälläinen ja tänään sitten testasin haaleen plussan. Siis tosi haalee viiva tuli "sallitussa" 5min. Tosin menkkoja odottelisinkin vasta su/ma. Piti vaan taas testata liian aikaisin. No, en kerro kenellekään (paitsi teille siis) ja testaan sitten alkuviikosta uudelleen. Olen kyllä julmetun väsynyt ja tissit jo aristaa. Toivottavasti tämä nyt sitten olisi totta tuonne heinäkuulle asti....

Täällä muuten sataa ihan julmetusti. Aamulla keli oli ok, mutta nyt tulee vettä kun saavista kaatamalla. Ja juuri kun äiti olisi tarvinnut päiväunet niin kumpikaan lapsista ei halua nukkua. En kyllä tajua miten 1v jaksaa touhuta koko ajan ja herännyt kuudelta ja käynyt nukkumaan 20.30... sekuntiakaan ei ole paikallaan. Ihme sakkia täällä. Muiden 3 vuotiaatkin nukkuu päikkäreitä niin meidän ihmelapset vaan porskuttaa menemään. Mä en ala mitään. Olen yrittänyt ajatella vaan että energisille ihmisille syntyy energisiä ja vahvoja lapsia.... tai sit ne on jotain superhyperylivilkkaita.

Taidan mennä keittämään kahvit kun vielä ainakin maistuu. Mahaa kyllä juilii aika lailla. En tiedä merkkaako hyvää vai huonoa...

KIRPULLE OIKEIN PALJON ONNEA JA TARRASUKKIA JA VAUVALIIMAA JA KAIKKEA ASIAANKUULUVAAAAAAAAAA.......!!!!!!!!!!!!!!!! Ihan mahtava juttu!!!!

Vilkutivilkuti muillekin. Tää on nyt niiin ärsyyntynyt koko maailmalle joka asiasta, ettei omaa napaa alkuunkaan... Ja kuopuskin heräs.

Heikunkeikun ja torjantain jatkoa.
Niksu

Kirpulle kovasti onnea ja pläjäys niitä sikaflexputeleita ym. jämäköitä kiinnitystarvikkeita!

Eilinen toteamus nuottien katoamisesta ei johdu mistään alavireisyydestä. Olenhan tätä omaa vierotuskurssiani käynyt jo pidemmän aikaa... Mun selkäänpuukotusfiilikset eivät ole paikkailuyrityksistä huolimatta kadonneet minnekään, mutta osasyynä on myös se, että ketjussa ei enää oikeastaan keskustella, kuten joskus ennen vanhaan...
Toivon sydämestäni, että ketju vielä henkiin heräilee vilkkaalla keskustelulla, vaikka omat korteni eivät siihen kekoon osuisikaan :-)

Kapriksen poitsulle myöhästyneet 1-vuotisonnittelut<3

Sannalle voimia.

Teillekaikillevilkutteleva-Tehis

Sannalle voimahalaus. Lainaan taas yhtä lyyrikkoa, tällä kertaa Simo Silmua:
"minä tahdoin kuulla jo sen että olisit onnellinen
minä tahdoin kaikkea hyvää nimeen rakkauden
minä toivon niin sisälläin että löydät onnesi näin
minä toivon kaikkea hyvää tästä eteenpäin"
Mikään ei muuta sitä seikkaa, että sinä kannat surua mukanasi koko elämäsi ajan, mutta ehkä tulevaisuus voi tarjota enemmän iloja kuin murhetta.

Kirpulle megaonnittelut! Nyt on mun vuoroni alkaa muistelemaan menneitä: se hetki kun tikkuun piirtyy se toinenkin viiva.... Hurrrrr.. Kylmät väreet kulkee pitkin selkää kun ajatteleekin asiaa. Nämä uutiset ei koskaan lakkaa ilahduttamasta!!

Jaahas, neito kutsuu taas. Nyt menoksi ja vilkutuksia kaikille!

Johanna

Kirpulle lähtee iso laatikollinen tarrasukkia!!!

Musta on kans hienoo että tällainen sekalainen seurakunta on pysyny toistensa tukena niinkin kauan kuin me... pari vuotta mä oon keikkunu mukana ja kauanko te muut ootte toisenne tuntenu???

Kai tässä elämäntilateet heittelee ja välillä on itse kullakin omat huonot päivänsä... Mut se on ollu lohtuna, että kun maailma runtelee, ja elämä potkii päähän, niin tietää mistä sen olkapään löytää, jota vastaan nyyhkiä... Täältä ex-kermeistähän se löytyy...

Sitä mietin välillä että kuuluukoo tänne enää ollenkaa... Odottaja en oo, enkä haaveilijakaan... mutta vuosi sittenhän sovittiin, että pysytään täällä odotuspuolella vaikka vauvaudutaanki... Välillä sitä aivot lyö tyhjää eikä osaa kommentoida muiden juttuja. Ajatukset pyörii vaan tuon oman ipanan ympärillä. ja omassa navassa ei oo mitää kerrottavaa... Päivät menee samaa rataa... Aamulla herätään, leikitään, syötetään, nukutetaan, leikitään, syötetään, nukutetaan.. jne jne...tarpeex monta kertaa että sit illan päätteeksi nukutaan itsekki. Ilmoistakaa ei jaksa jatista...

Keksikääs joku mojova gallupin aihe...

haleja ja vilkutuksia...

Sannalle haleja oikein kovasti.

Kirpulle peukkuja!!!!!

Tänään paklailtu vessan seinää yms. Huomenna tasoitetapetti päälle jne.....

Tuli mieleen, että tänään tuli melkoinen huuto neidiltä. Oltiin just syömässä sosetta, kun appiukko ja mies alkoi irroittamaan vessasta vanhoja laattoja sellaisella sähkökäyttöisellä vehkeellä. Ei niillä tullut mieleen,että siitä lähtee pikkasen kova ääni. Hitto lensi soseet kaaressa siinä rääkäsyssä. Minä karjaisin sit täysillä, että kone kiinni. Oikeasti ei sellaisessa melussa voi olla ilman suojaimia, kuulo lähtee :) No onneksi M siitä tokeentuu ja jatkoi syöntiä

Hiivatti mä nostin M:n sitteristä lattialle ja tyhmänä tein sellaisen kiertoliikkeen ja oikeassa olkapäässä tuntui ilkeälle. Nyt etuolkapää on melko kipeä. Toivottavasti ei revennyt mitään????? Täytyy seurailla tilannetta.

Viikonlopuksi tulee vieraita, joten koneella ei ehdi olemaan. Hiukan nyt tulee kesken remppatyömaan,mutta ei voi mitään. Eiköhän tänne sekaan mahdu :) Sattuu olemaan jokaisella töistä vapaata juuri tänä viikonloppuna ja siitä syystä treffataan.

Nyt työt jatkuu ja kohta lähden käymään kaupungilla. Josko löytäisin huomis illaksi jonkun paidan. Yksi mun työhön liittyvä porukka jota olen ohjannut, niin on kutsunut minut jonkin tapaiseen illanviettoon. Ilmeisesti pikkujoulun tynkää tai jotain.

Heipat kaikille

Onneksi olkoon Kirppu! <3

Minusta tämä ketju on ollut aivan ihana tuki monenlaisissa käänteissä. Vaikka välillä on tylsempääkin tekstiä, niin mikäs siinä.. Sellaistahan elämä vähän on, ainakin meillä :) Tänne kirjoittelu selventää jossain määrin minulla näkemystä omasta elämästäni, ja on hauska vertailla miten kenenkin lapsi/lapset kehittyy. Ajattelin alussa, että minut potkitaan täältä pois alle aikayksikön ikäni takia. Mutta aivan ihanasti olette kaikki tukeneet tällaista ketjun "pikkusiskoa"! Piti jo aikaisemmin kiittää teitä tuesta lievän synnytyspelkoni kanssa. Synnytyksestä jäi vain positiiviset muistot, ja olin paaaljon rauhallisempi kuin ikinä osasin edes kuvitella. Kiitos!

Lääkärineuvola käyty. Eipä mitään kummempaa infoa saatu. Tänään tehtiin altistus kotona, eli sivelin A:lle kaurapuuroa kasvoille ja vähän laitettiin suuhunkin. Ei ainakaan vielä ole tullut minkäänlaista reaktiota. Huomenna ajattelin kaurapuuroa antaa jo hieman enemmän. Jos siitä ei mitään tapahdu, niin eiköhän tuo maitoallergiaa ole.

Katzun M saanut sätkyn.. Voi toista... A on pari kertaa säikähtänyt koiran haukkumista, mutta nyt taitaa olla jo turtunut siihen:)

Ilmeisesti ei Johannan pikkusella ole mahavaivoja ilmennyt?? Mulla on joku hämärä muistikuva, että sellaista vähän jännitit jossain vaiheessa.. Saattaa olla hyvinkin mahdollista, että tuo muistikuva on ihan omasta päästä vetästy :D

Sannalle halaus.

gia

Tosi harmillista, että Tehiksellä on moiset fiilikset...=( Eihän täällä keskustella enää samalla tavalla ei, mutta kai se on aika joka tekee tehtävänsä. Välillä on pakko olla sitä aallonpohjaa, jotta voi taas nousta korkeammalle. Muutenkin tuntuu, ettei sitä jutunjuurta löydy samalla tavalla kun ei ole raskaana, eikä sitä juuri nyt edes suunnittele...

Sitten kevennystä... Meillä on isäntä innostunut suunnattomasti rubikin kuutiosta. Eilen nousi ruokapöydästä, otti kuution hyllyn kulmalta ja lähti sitä ratkomaan. Esikko kysyi silmät suurina, että "mihin isi meni sen rupelon kuution kanssa".... Että mä repesin... Ja toinen ihmettelee että miksi äitiä vaan naurattaa...

Mitenkäs Gian tiehyetukos jaksaa? Mä sain avun lymfasta, suosittelen lämpimästi!
Toivottavasti A:lle se kaura nyt sitten kuitenkin sopii! Mieluummin varmaan maitoallergia jos olis pakko valita..?

Josta aasinsilta - mitenkäs meidän muut allergikot jakselevat? Onko tullut helpotusta?

Nyt pitää luovuttaa kone isännälle, meinaa värkätä vielä jotain esityslistaa huomiseen kokoukseen...=/

Hyvää alkavaa viikonvaihdetta kaikille ja Katzulle kivoja kekkereitä!

Niksu

huomenta ja perjantaita ja nenäpäivää ja diabetespäivää!!

Vähä zombie-olo.. Neiti ykäs eilen illallisen ja kokeiltiin nukkumista jugurtin voimalla. Ihan samat herätykset.. en kyl muista syötiinkö puoliltaöin. Mutta 5.30 on herätty.. välillä on imassu hörpyt ja kalkatus ja ryömintäharkat jatkuivat. Neiti ei malta ukkua ku miehellä vapaata.. ja mieski tyttöä jututtaa ja lennättää. Voi tirpasta unoset..

katzulle pitkää pinnaa rempan keskelle ja mukavaa tapaamista ja illanviettoa... toivottavasti M viihtyy iskän kans kotona eikä tuu huutoa :)

Vai Niksulassa Rupelon kuutio?? saattekos ratkottua?? Viimeksi kun kaverit etelä-Suomesta kävi, nii niillä oli kuutio mukana ja se piti niille järjestää.. perheen äiti oli kertonu muksuille että mä sen osaan.. ja kattelivat sit ihmettä. Kenellä muulla kuutio ratkiaa?

ny tulee hermostus.. jatkuu myöhemmin.

haleja...

Hienoa Kirppu!!! Nyt peukut pystyyn että testaat ens viikosta vahvemman viivan. Ootko muuten testannu tässä välissä virallista negaa? Meinaan ettei tuo vaan oo km:n jälkimaininkeja. Mulla ittellä testi näytti monta viikkoa tm:n jälkeen positiivista. Paitsi että säähän oot helposti raskautuvaa sorttia, joten on hyvinki mahollista että nyt on uusi kyytiläinen matkassa :) Peukkuja peukkuja peukkuja.

Sannalle rutistuksia siitä vuosipäivästä.

Ninnille valvomisjaksuja.

Täällä viime yö meni ihan kummasti. Kävin kahesti laittamassa nelkulle tutin ja hän simahti sillai. Ei pullotusta kertaakaan. Mää vaan että häh. Katotaan miten käy ens yön.

Mutta ny viemään kolmonen kerhoon. Kirjastossa ja pikakaupassa käyään kakkosen ja nelkun kanssa sillä ajalla.

Terkkuja ja vilkutuksia joka talouteen!

Nyt kannattaa kyllä ehdottomasti tehdä lapsia enemmän kuin yksi tai kaksi. Lapsilisät kun nousevat roimasti meillä köyhillä isoilla perheillä.

Kyllä mulla ainakin olisi keskusteluaiheita pussit pullollaaan ;-), mutta onhan tästä elleilystä omalla kohdalla maku mennyt niin, ettei paljon huvita niitä vijellä. Eikä tämä sentään onneksi ole ainut keskustelukanava! Väkisinkin vaan kaipailee niitä vanhoja&hyviä&hauskoja höpötysaikoja.
Jeps, mutta eipä tästä aiheesta enempiä.

Ja kaikkia mahdollisia ruumiinosapäiviä toivottelen :-D
Tuntuu, ettei nykyisin vuodessa montaa päivää ole, etteikö joku kaniharrastajien tms. päivä osu... ;-)

Täytyykiitää-Tehis

Juu ei kestä meikkiksen hermot rupelon kuutioita.. toi tarrojen vaihtelu on enemmänki niinkun mun tyyliä xD

Voi vitsit Kirppu! toivottavasti olis nyt pysyvää sorttia plussa!

tsempit allergian kanssa pähkäileville!

Katzulla illanviettoa tiedossa =)

).(
7 vuotopäivä nyt ja vähenemään päin tuntus olevan, aattelin viikonloppuna testata toivottavasti jo sen negan, 3 liuskatestiä on tuolla kaapissa. Jospa sitä vois vihdoin karistella tän persiilleen menneen yrityksen pois, ja vois alottaa puhtaalta pöydältä.

Perjantain jatkoa kaikille!

ÄssÄ

Huomenta vaan täältä laskunmaksun lomasta...

Ei ratkea meikäläisellä rupelon kuutio vielä miltään kantilta, en ole nimittäin päässyt edes kokeilemaan kun isäntä sitä nyt ratkoo. Siis osaa sen koota, mutta koittaa saada kokoamisaikaa nopeutettua... Mä kokeilen sitä sitten joskus, tod.näk. mun hermo ei piisaa sen kokoamiseen...;-)

Mulla on mennyt tuo lapsilisien korotus ihan ohi, googlasin sen sitten. Mielenkiintoisia tutkimustuloksia oli stt:lla julkaista - että vallan köyhillä perheillä on paljon lapsia, muilla ei sitten vissiin olekaan... Ja kyllä nyt köyhien perheiden ahdinko helpottaa, kun kymppi tulla pamahtaa lisää kuussa noihin lapsilisiin.... Sillähän saa jo vaikka mitä kuukaudessa osteltua...=/ Uskomatonta.

Pidellään peukkuja, että Nelkun yöhulinat alkaa rauhoittua! Meillä viitteitä moisesta myös, joka toinen yö menee jo yhdellä pienellä herätyksellä...

Minä siirryn nyt laskunmaksuun ja toivottelen kaikille hyvää perjantaita! Jokseenkin alkaa olla ähky noiden kaikenmaailman päivien kanssa, Tehis osui naulankantaan tuossa kaniharrastajien-päivässään...;-)

Niksu ja uloshinkuavat ännät

Kyllä maistuu hyvälle vahva kahvi kera pätkiksen! Lounaaksi söin pitsa slaissin.. Oli ihan pakko, nyt en enää voi antaa tissiä koolle..aika haikeeta :`( Eilen en antanut kun aamu- ja iltapäivätissin, tänään annoin vielä huikat ennen unia. Kaupassa olo oli aika syyllinen, kun sai ostaa mitä halusi, eikä tarvinut miettiä sitä, mitä on pakko ostaa. Oikeestaan mun ei edes tee mieli mitään herkkuja enää, kun on ollu pakko olla ilman. Ja ihan hyvä, koska jos nyt alkaisin syömään entiseen malliin, tulis aika paljon kiloja rytinällä takaisin. Illaksi ostin yhden ykkösoluen..saan nautiskella ihan iteksein, kun mies on lähdössä pikkujouluihin...jos meillä ois lapsenvahteja olemassa, vois itekkin lähteä.
Viime yö oli ihan ok, koo heräs puol 6, itkeskeli siinä vähän väliä ja puol 7 annoin maitoa, sit nukahti vielä tunniksi, oli tisua vailla, mut kelpasi taas pullosta.

Niksu..enpä tiedä onko maitoallergia parempi kuin kaura-allergia..Itse varmaan valitsisin kaura-allergian, vaikka ilman maitoakin on hyvin pärjännyt(minä 10kk.) Maitoa on niin monessa paikassa, sitä on vaikeampi välttää kuin kauraa. Mutta hyvä jos kaura sopii! Meillä käytössä esim.kaurapohjaiset go green ruoka "kermat", ovat hyviä.

Toivottavasti Kirpulla ihan oikea plussa!! :)

Mutta nyt ei muuta..haen vielä toisen kupillisen kahvia. Hyvät perjantait!

Mää kans tässä hörpin kahvikupillista samalla ku silmäilen maailman uutisia. Kirjastosta lähti mukaan kassillinen neiti etsiviä. Jakoivat pois ilmaseksi ja muistan ku ne oli tosi hyviä jokunen aika sitte (hmm, rehellisyyden nimissä, 25 v sitte) joten kahmin niitä valmiiksi kolmosen ja nelkun kirjastoon :)

Ny muualle.

siis mitähähtäh?!
ONNEA kovin kirpulle toivotan ja peukut on pystyssä, että viiva vahvistuu ja pienoinen pysyy masussa sen 8kk vielä =)))))
olet kyllä sikiävää tyyppiä ;)

jaa... paljonkos ne lapsilisät sit nousee? en ole edes kuullut puhuttavan niiden noususta? vai onko nousua "vain" kolmannesta eteenpäin?

voi ninni, ihania hetkiä sinne oluen ja suklaan kanssa =))))) tositosi hyvin olet kyllä ollut tolla imetysdietillä. Täytyy sanoa, että ittellä ois itsekkyys nostanut päätä jo aikoja sitten ja olisin lopettanut imettämisen ja siirtynyt johonkin korvikkeeseen. jos vain vauveli olisi suostunut jotain alkaa juomaan....

rupelon kuutiosta olen 2 sivua saanut tehtyä ja siihen on loppunut taito/kärsivällisyys.
ai senora sen kääntelee valmiiksi. vautsivau!

nyt menen googlaileen tota lapsilisä-juttuu. Tuskin nyt isoja korotuksia tulee... vähän pelkään.

ihanaista viikonloppua kaikille =)
meillä mies on harvinaista kyllä töissä molempina päivinä =( joten täytyy kehitellä jotain kivaa tekemistä lasten kanssa. Lähteä sukuloimaan ja kyläilemään ystävien luokse vaikka =)

kyläilystä tuli mieleen, että katzullakos se vessa jo kohta on valmis? ihanaa, sit se on ohi. Meillä alkaa parin kk:den päästä se urakka =( voi blaah! mut onpa se matka siellä odottelemassa myöskin.

nyt hei!

Heippa!

Gia, juu ei oo nyt vatsavaivaa. Pieree kyllä kovasti, mutta ei ole koliikin oireita niinkuin E:llä. Oltiin tänään neuvolassa, ja kahdeksassa päivässä on tullut 430 grammaa painoa ja 2 senttiä pituutta!! Ja mä mietin jossain vaiheessa, että riittääköhän mun maitoni. Ainakin tämän hetkiseen tarpeeseen riittää.
Vatsavaivat kyllä yleensä alkaa vasta myöhemmin, eikö? Koputetaan puuta!!

Ninnillä on luopumisen tuska. Sä olet kyllä ollut aivan käsittämättömän urhea äiti, ja omistautunut niin hienosti lapsillesi, että hattu nousee taivaisiin. Syö nyt ja hemmottele itseäsi, olet sen ansainnut!!

Katzu lähtee illanviettoon. Just tässä mietin, että koskakohan sellainen hetki tulee, että tulee itsekin lähdettyä jonnekin. Yhdet 50-vuotisjuhlat olis kolmen viikon päästä, mutta sinne mennään kyllä lasten kanssa. Anoppi jostain syystä kuvitteli, että jätettäisiin lapset hänelle siksi aikaa kun mennään juhliin. Oi voi voi, enhän mä nyt voi jättää A:ta! Koska te muut olette jättäneet nyytin miehen tai mummun tai vastaavan hoivaan? Senora ei vissiin ole vieläkään ollut missään?

Meilläkin oli just viime viikolla yks Rupelon kuutio olkkarissa: kaikki sitä sitten vuorotellen väänneltiin.. Kukaan ei osannut kuin yhden sivun kerrallaan. Tähän pitää huutaa, että: Markku Uusipaavalniemi!!! Mies ratkaisee rubiikin 25 sekunnissa.

Mä muuten tahtoisin päästä pelaamaan curlingia. Mä seuraan sitä mielelläni myös telkusta, se vaan on jotenkin hauska laji. Tässä olis lähellä siihen mahdollisuuskin, mutta en tiedä sitten, että ehtiikö tulevana talvena.

No niin, tätä juttua on nyt kirjoitettu taas tunnin verran, nyt piisaa.

Voikaa hyvin!

Johanna

Hei, mäkin olen aikanani (liki 20vee sitten...) lukenu neiti Etsiviä urakalla, ne oli ainakin silloin ihan huippuja!! Samoin kuin Anni Polvan Tiina-kirjat... Mitäs muut ovat lapsuudessa/nuoruudessa mieluiten lukeneet?? Noi oli ne mun ehdottomat suosikit.

Rupelon kuution (nyt tää termi on ikuisesti käytössä...) ratkomisennätys on muuten n.7 sekkaa.... Luulenpa, että mä ainakin turvaudun jossain vaiheessa myös siihen tarrojen uudelleenliimailuun...;-)

Kapris olikin käyny tarkistamassa myös lapsilisähommelit, juu-u 3. lapsesta etiäpäin siis nousee sen kympin kuussa.

Johanna kyseli kotoa pois olemisesta.. No humpalla oltiin eka kerran silloin kesäkuussa, kun oli kaverin 3kybäset. Niihin kekkereihinhän me lähdettiin 5 aikaan ja tultiin 9 aikaan kotiin, että sellaset karkelot.... Itsekseni olin eka kerran puoli vuorokautta pois kotoa silloin toukokuussa kun olin Tampereella Likkojen Lenkillä ja mies oli poikien kanssa kotona.

Eka yökylä-reissu pojille tulee ensi viikon lauantaina, kun menevät pikkuännän kummilaan la-su väliseksi yöksi ja me kekkeröidään pikkuännän toisten kummien kanssa. Mutta siitä ei puhuta isoon ääneen, ettei TAAS mene suunnitelmat uusiksi sairastelujen takia....

Ninnille hatunnosto imetyksen uljaasta loppuunsaattamisesta ja nautinnollisia hetkiä kaikkien "kiellettyjen" herkkujen parissa... =)

Meille haisee kakka, lienee mentävä tekemään asialle jotain...

N+N+n

huimia korotuksia tosiaan on tulossa :)

Johanna on osin oikeassa. Mä en oo käyny missää... Tai pari iltakokousta on ollu ja N on jääny nukkumaan. Toisella kertaa ei sit ollu nukkunutkaa... Ja kotona olin puol ysiltä.. Seuraava kokous on sit sellainen että neiti pääsee mukaan, kun miehellä on töitä. Tai sit vois kysellä tuota naapurintätiä. tai kummisetää... Mutta siis viihteellä en oo käyny. Juhannusaattona otin sen yhen pullon kolmoskaljaa... Välillä tekis kyl mieli tempasta, mutta kerkiääpä sitä sitte kun tyttö on isompi.

Kirjoista.. Neiti Etsivät oli hyviä. Ja sit Dana-tytöt ja Hardy-pojat. Totta kait Tiina-kirjat piti kahlata ja 3 etsivää-kirjat. Jossain vaiheessa tykkäsin Narnia-sarjasta ja Tarzanitki tuli kahlattua. Aikuisten puolelta sitten sujuvasti AnniPolvat ja Räsäsen Soita minulle Helena & Ja Helena soittaa... ja sujuvasti 3 muskettisoturia seuras tätä.
Yks kirjailija johon kannattaa tutustua on Donald E Westlake... voi jummi...

Ninni on päässy herkutteleen... onnittelut...Toivottavasti pikkuneitillä alkaa allergiat sitte iän myötä helpottaa... Just oli muuten yhen tutun kans puhetta että yhteinen tuttavamme (tyttö 8-luokkalainen) jolla on monenmoisia allergioita käy aina siedätyshoidoissa... Ihoon pistellään aineita ja katotaan kestääkö vai tuleeko reaktioita ja toinen on puolikuollu kokeiluista ...

ääks .. kutsu käy...

Pikaisesti tulin vaan kertomaan, että neidille on nyt sitten puhjennut eka hammas! Ja ikääkään ei ole kun vaatimattomat 8,5kk! ;)

Nyt pyykkäämään

Remontoiva ja siivoileva antzi (pitäisköhän hetkeksi hellittää ja varmistaa että tuntuu liikkeitä?!)

Yhteistyössä