Ex-kermit 23 - helmikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi lista
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö.
Jippitijiiiiii, ihanaa Johanna <3 Onnittelut!
Ja mites nuo raskausviikot, muuttuiko johonkin suuntaan!

Nää on ihan oikeasti kyllä flunssantulo-oireita. Siitä ei voi erehtyä. Pitää kaivaa iso kupillinen viinimarjoja pakkasesta. Appelsiineja tuossa jo vetelinkin...
Kyllä mulla se palelu on tainnu olla kaikissa raskauksissa. Mutta enhän mä nyt ihan tarkkaan muista, että missä vaiheessa on tullu. Ainakin siinä keskenmenneessä oli ihan heti, koska se jäi sitten joksikin aikaa päälle ja rv:t oli vaan jotain 6 sillon.
Uusi oire on nyt silmien outous. Mutta saattaa mennä siihen flunssan piikkiin sekin...

Nyt pitää vielä kans jatkaa siivouksia ym. Iltapäivällä taas treeniä ja ilta yhtä rumbaa.
 
Omppu75.
Huippuhienoa Johanna!! Onnea! Ja nyt sitten nauttimaan täysin rinnoin odotusajasta :)

Oi, toivottavasti Tehis et sairastu. Turun suunnalla muuten on jotain ärhäkkää vatsatautia, toivottavasti ei tänne tule!

Tuuli, laitoin sulle eilen vastinetta suljetulle..
 
*kapris
ou jee!!

Antzulle ja miehelle valtaisat onnittelut pienestä prinsessasta!!!!

taas näkee, että ihmeen paljon heittelee noi kokoarviot vaikka ihan ultralla tehdään mukamas tarkkoja...
kummipoikaakin veikattiin vähän päälle 4kg viikko ennen syntymää ja poitsu oli 5kg jäpikkä... että "pieni" arviointivirhe... onneksi kaikki meni hyvin synnytyksessä, vaikka kyllä kaveri sai aikamoisen työn tehdä, että pojun ulos sai..

ja Johannalle myös isot onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!


k
 
Tehotyttö.
Minäpäs keksin justiin hyvän sotasuunnitelman. Lähden tänään kylille ilman mitään suojia, enkä ota edes mukaan... Varppina saadaan menkat alkamaan! Mua alkaa ihan oikeesti kyrsimään tää tilanne, PMS tulee jo siitä... ARGH!

Nyt menen lataamaan kaffet valmiiksi, niin heitetään huiviin samalla ku vedetään show läpi.. ;-)
 
pikku2
Päivystystä!

Anzille ja miehelle valtavasti onnea prinsessasta !!!

Johannalle onnittelut ihanista ultrakuulumisísta.. tippoja piti silmäkulmista pyyhkiä.. On ne vaan niin herkkiä juttuja nuo ensimmäiset ultrat.. Peukutuksia koko loppuraskauteen !!!

Hieman hymyilytti kun luin tuota Tehiksen viimeistä kirjotusta puoli huolimattomasti.. Kerkesin jo ajatella, että lähtee kylille ilman suojia.. heh.. Ennenkuin tajusin mistä suojista oli kyse..

Täällä vuodetaan ihan reilusti, joten ei ole minkäänlaista mcgaivereita täällä päin..

Esikoisen kanssa pitäs lähteä siivoilemaan.. Siiri vetelee unia ulkona vaunuissa.. Meinasin käyttää häikäilemättä Tehiksen eteläpäivää hyväkseni.. Ajattelin yllättää isännän kun tulee perjantaina kotiin niin täällä perhe köllöttelee viltin päällä olkkarissa uikkarit päällä jne. Siis vain jos keretään siivoamaan koko huusholli ennen sitä.. No, esikoinen ei nuku tänään päikkäreitä, joten saan sen ainakin tänään heti Salkkareiden jälkeen nukkumaan.. Siinä sitten siivouksien lomassa neitiä viihdytän..

Jaa, ha pitää mennä siivoilemaan..

Pikku2
 
Omppu75.
Mulla on nyt joku ihme pesänrakennusvietti taas meneillään.. kaikki pitäis pistää uusiks ja heti. Ja rahassahan löytyy.. :/.

Ja äsken rassasin vessan lavuaarin viemäriä.. sitte laitoin käsiin desinfiointiainetta ja jostain syystä haistoin sitä, niin ette usko, miten alkoi tekemään mieli kunnon kossupaukkua!! Taidan olla ihan sekasin.. mut ekaa kertaa raskauden jälkeen tekis mieli ottaa kunnon tömäkkä paukku! No, saa jäädä :)

Lähetään huomenna illalla Teen ja teen kanssa mun äidille pariks yöks. Isännällä on joku asiakkaiden ulkoilutusreissu perjantai-iltana, niin saa sekin jäädä sit kätevästi pääkaupunkiseudulle, ei tarvi miettiä, että millä pääsis kotiin yöllä. (ja vaihtoehtojahan olis tasan yks, taksi)

Mä pistin teen vaunuihin nukkumaan, pikku lenkki tehtiin. Alko itellä päätä särkemään eikä tuo nukkunut ku jotain pätkiä sitterissään, niin nyt on sit ainaki reilun tunnin vetänyt zetaa. Ja mulla hävis päänsärky.

Pikku2:lle tsemppiä siivoukseen. Mulla onkin ens viikolla kunnon siivous, kun on ne kutsut.. ja seuraavalla, kun saan vieraita ;)

Laita Tehis vielä valkoiset housut jalkaan, ja joku paita, joka ei varmasti peitä persusta :O
 
Omppu75.
Piti vielä tota Tehiksen tilannetta päivitellä (monikakkulalaisuus, hih!). On kyllä perin outoa.. toivottavasti nyt pian ratkee suuntaan tai toiseen. Olikos ne menkat nyt sit toivotummat, kuin vitonen? Ei susta ota selvää :) Mullakin olis pari otestiä tuolla kaapissa tähteillä, mutta taidanpa säästellä :)
 
Tehotyttö.
Pikku2; kaikki idikset on lainattavaksi tarkotettuja tietenkin! Minä olen vaan iloinen, jos joku lainailee :) Mahtaa olla isäntä ihmeissään, hih.

Joo, vaikka isäntä reissussa onkin, niin en mä aio "Kylille" lähteä. Hahaa.. Aika hyvä tuo Pikku2:n tulkinta :-D
Ja Ompun vinkki oikke hyvä! Launtaina ois muuten valkosta haaremihousua jalassa ;-)

Kamun mielestä ilman muuta laitetaan Youtubeen. Nyt män reenitki jo oikke hyvi.

 
Tehotyttö.
Ompun kyssäriin vastaus: menkat thanks, kai... :)

PIti mun kans vielä kommentoida tuota Ompun outoilua. Naurut sai kyllä aikaseksi täällä toi sun kossupaukkuhimos :-D Oisko sullakin PMS kummiskin??? Tai tai... ;-)
 
ÄssÄ!
hahahahaaa, luen teidän vuoropuheluja täällä xD mukulat kattoo että mitä toi äiti hörähtelee...

Johannalle onnitukset hienoista ultranäkymistä!!!

siis voi jumpe... olen tän päivää räknäilly noita euroja... Ajattelin jäädä hoitovapaalle vuoden loppuun. MUTTA keskimmäisele haetaan nyt siis puolipvä-eskaripaikkaa, mutta jos meen ens vuoden alusta töihin niin tyttö saattaa joutua eripaikkaan sillon hoitoon (tosi kurja lapselle) ja sithän tää ÄrrÄkin menis hoitoon ja hyvässä lykyssä eivät saa samasta pk:sta paikkaa. Täällä ihan hirveet hoitojonot!

noh, sitten mietin että jos ottaisin hoitolapsia... tarvis sitte työnantajalta kysyä että antaako luvan tehdä pph työtä siihen saakka kun hoitovapaa loppuu. AARGH hitto kun pitää olla vaikeeta. Pennoset ei yksinkertasesti riitä siihen että jäisin vaan hoitovapaalle siihen saakka kun ÄrrÄ täyttää 3v... miehen palkka samaa luokkaa kun mun palkka.

olihan ryöppy-en viitti edes oikolukee...

jahas maitobaaria on vailla ÄrrÄ

o/

 
senora
Tehis ja omppu tekstaillu linjoilla reaaliajassa... pitäiskö perustaa vielä oma chat linja ja sopia tapaamisajat ...??? Siinä menis varmaan serverit tukkoon...

Miten ihminen voi väsyä töistä, vaikka työ on toimistotyötä ja niitäkää ei tartte tehä ite... kunhan vaan kattoo päältä?? Olo on ihan väsy... eikä yhtää helpota kun on toi saunanlämmitys, ettei pääse tirsoillekkaa... Oli kyl työpaikkapalaveri puol viiteen ja sitten haín postista paketin ja kävin kaupassa... Se Pikku Tammen tilaus tuli... maanantaina oli jo pakettikortti kotona, mut en eilen muistanu hakee pakettia... Aivan ihana lehmämobile ja starttipaketti, jossa lehmäkuviolla pikkuvaatteita... En kyl osaa vielä sanoa mihin se mobile meillä ripustetaan, pitää kai viritellä joku tanko sille...

:´) Pakko laittaa hymiö Tehiksen ja Ompun jutuille vielä tähän loppuun...
 
Jazz*
No niin, jospa sitä ehtisi keskittyä teidän muidenkin kuulumisiin. Mies lähti kaverin kanssa kahville ja mä odottelen että esikko herää pissalle. Se jotenkin aina aistii että iskä lähtee liesuun ja herää n. 10 minuuttia siitä kun iskä on sulkenut oven perässään. Eka kysymys on aina: "Missä mun isi on?".

ÄssÄlläkin räknaillaan euroja, tutulta kuulostaa. Ikävää että teilläkin on pitkät jonot hoitopaikkoihin. Musta on jotenkin käsittämätöntä että koko ajan toitotetaan että pitäisi tehdä lisää veronmaksajia ja samaan hengenvetoon lakkautetaan päiväkoteja ja kouluja. Toinen juttu mikä järkyttää on meidän koulujen ja päiväkotien huono kunto, suurin osa homeessa. Yöks. Mihin sitä uskaltaa lapsensa enää viedä? Perhepäivähoitajille pitäisi ehdottomasti maksaa enemmän että se kannattaisi. Hienoa jos tulet siihen tulokseen että jaksaisit kaitsea muidenkin lapsia.

Omppu on sitten imppailut kossunhimoissaan pesuaineita. =) Ja hymiöitä perään iso liuta. =) =)
Mulla on kans pms, mieskin tuossa kyseli että ootko raskaana vai onko menkat tuloillansa. En tiedä pitäiskö sitä yksi testi tehdä. Turhalta se tuntuu koska mulla on jokaisessa raskaudessa lämmöt nousseet aika reippaasti ja nyt on ihan normaali lämpö. Ootkos Omppu meinannut testailla jossain vaiheessa?
(välihuomautuksena, kävin juuri pissattamassa ja peittelemässä tytön uudestaan nukkumaan...)
Niin eikös niitä vellejä saisi ruveta antamaan kun 4kk tulee mittariin? Meillä tosin ei neuvolassa suositella vellejä koska ravintoterapeutin mukaan ne ovat ravintoarvoltaan huonoja, jatkettua korviketta kuulemma, en ole tosin tutustunut tarkemmin. Terkkari sanoi että mielummin kannattaa ruveta ensin antamaan pottua tms. ja siirtyä sitten oikeaan puuroon kun viljat saa ottaa mukaan.
Tsemppiä yöheräämisiin sekä Ompulle että Kaprikselle! Meidän pikkujätkä nukkuu ihan samalla tavalla. Ekat kaksi unipätkää vähän pidempiä ja sen jälkeen tunnin-kahden välein heräilyä. Joskus saan jollain harsolla tai pikku sylittelyllä uudestaan nukkumaan mutta usein on tissi ainoa juttu joka rauhoittaa. Ja seiskalta puol kasilta viimeistään alkaa sellainen jokeltelu ettei kukaan enää pysty nukkua. Ja poitsu tervehtii maailman leveimmällä hymyllä kun joku vihdoinkin kurkistaa pinnikseen, tyytyväisen vissiin siitä että hänen viestinsä on vihdoinkin kuultu. =)

Kaprikselta piti kysymäni, että onko teidän pojan allergioita ryhdytty tutkimaan tarkemmin? Toivottavasti ei kiinteiden myötä tulisi enempää allergioita. Lohdutuksena voin kuitenkin sanoa, että usein nämä vauvana alkaneet allergiat helpottavat iän myötä.
Allergioista tulikin mieleen että miten Ninnillä menee? Vieläkö olet maidottomalla dietillä?

Tehis, laittakaa ihmeessä video Youtubeen. Tai voisko sen laittaa meidän suljetulle, pyöriskö se siellä? Varmasti tosi hauska esitys ja olisi mukava nähdä se.
Hm, aika jännä nähdä mihin suuntaan sun jännitysnäytelmä nyt kehittyy. Vaikea uskoa että ovistikkuun tulisi plussa ilman hormonin erittymistä ja kumma jos sitä erittyisi ihan noin muuten vaan ilman irtoavaa munista. Meidän täytyy järjestää kadonneen muniksen metsästys ellei se ole hedelmöittynyt ja r-testi seuraavaksi näytä plussaa.
Tosi kivalta kuulosti teidän hiihtolomaviikkonne! Lapset varmasti nauttivat kovasti. Täytyy pistää mieleen ja käyttää jossain vaiheessa. Toivottavasti et muuten nyt ole tulossa kipeästi kun sun jumppakeppisi on toisella puolella maailmaa! Lähetän kovasti parantavia säteitä täältä päin. Musta tuntuu että mä olen potenut tätä flunssaa jo kaikkien teidänkin puolestanne.

Senoralla onkin ollut aika levoton yö. Suonenveto yöllä on vihoviimeinen juttu, toivottavasti ei enää kipuile ja toivottavasti saat ensi yönä nukuttua paremmin.
Kävin muuten siellä PikkuTammen nettikaupassa. Ihania tossuja olisi saanut tilattua halvalla mutta kaikki koot olivat loppu.

Katzulla oli reikiä nolla, hieno homma! Hampilääkärissä käyminen ei ole kyllä mitään mukavaa hommaa.

Joko Tuuli on hommanut unipussin? Meillä poitsu myös viuhtoi itsensä hereille sängyssä ja tiukka kapalo oli ainoa jolla sai rauhoittumaan. Nyt on onneksi jo pitkään nukahtanut hyvin itsekseen omaan sänkyynsä. Eli viuhtominen helpottuu iän myötä.
Ihanalta kuulostaa teidän hierontahemmottelupäivänne! Aika hyvä businessidea täytyy sanoa.

Safiirin perheelle mukavaa hiihtolomaa ja ekaluokkalaiselle pikaista paranemista! Gialle ihania äippäpakkauksen hypistelemishetkiä. Pikku2:lle tsemppiä siivoukseen ja esikolle onnittelut voitosta!

Voi vääks, nyt heräsi poitsukin vikisemään. Täytyy mennä rauhoittelemaan.

Hyvät yöt ja palaillaan.
 
Tehotyttö.
Jaahas, myöhäisillan syviä aatoksia...

Ihana tuo Jazzin välihuomautus :) Ja lopulta sitten poitsukin häiritsi äipän palstailua. Sitä tämä on, äitylin elämä. Ilmeisesti tauti alkaa olla jo selätetty vähitellen.

Ompulle unohdin tuohin vellittelyyn vastailla, hyvä kun Jazz muistutti taas. Niin, eikös tuo 4kk se suositus ole. Ennen se oli se 3kk ja taitaa nykyisinkin jotkut jo antaa sen ikäisenä? Meillä ei vellejä ole saanut kukaan lapsista. Mä vältän sitä lehmänmaitoa viimeiseen asti, joten viljatuotteet tulee puurona sitten 5kk iästä alkaen. Tai no tästä nuorimmasta ei vielä tietoa...
On kyllä aika rankan kuulosta nuo öiset tissiroikkujat ;-) Kyllä se sen merkki taitaa vähän olla, että tukevampaa tarvittais. Näin meilläkin noiden poitsujen kanssa on ollut.
Tällä hetkellä meillä elellään ylituotantovaihetta. Välillä mulla on tissit pullollaan maitoa ja neiti herää muutaman tunnin unilta ottamaan sellaset hörpsyt. Imasee muutaman kerran ja jättää tissin suihkuamaan. Nauraa vaan leveätä hymyään :-D Muutenkin syö korkeintaan 5min kerrallaan. Ois tässä maitoa jakaa vaikka muillekin:) Pitäsköhän munkin laittaa tonne suljetun myyntipalstalle...
Mutta tsemppiä tosiaan kovasti yökukkujien kanssa!

Meillä kun tätä äksöniä riittää, niin täytyypä välillä antaa näyte vähän toisentyyppisestä meiningistä mitä meiltä löytyy... On tätä ovista ja tissittelyä tässä taas tahkottukin:)
Sattumalta tiedän, että noilla esikoisen ikäisillä alkaa olla jo vähän tsäpinää vastakkaisen sukupuolen kanssa. Usein näistä jutuista keskustellaankin. Tähän asti kyselyihin on vastattu vähän tyyliin: no ei todellakaan oo mitään! Nyt taas pitkästä aikaa yksi päivä kyselin, että onkos poitsulla "tyttöystävää". Vastaus olikin yllättäen tällä kertaa: "Ei oo, mutta pitäis kyllä olla." Jotenkin niin lutusta :) Sitten kertoi, että yhdellä luokkakaverilla on tyttöystävä, joka on eri koulustakin. Muut ihmetelleet, että mistä moisen bongannut. Ihana kyllä, että kertoilee... Jotenkin kyllä tuosta pojasta nyt havaitsee, että vähän alkaa hormonit hyrrätä. Huoh, mitähän tämä kevät teettää.

Toinen ote elävästä elämästä... Piti tässä vähän analysoida omaa puhetta, kun H huuteli takapenkiltä tuossa harrastuskuskauksilla: "Äiti, mennääks me nyt siis IHAN OIKEESTI kotiin?" Jep jep, sieltähän se löytyi IHAN OIKEESTI ja useamman kerran illan aikana eri tilanteissa, ups.

Nuo närästykset ja suonenvedot on kyllä ikäviä vaivoja. Niitä on itsekin joutunut kokemaan. Peräpukamat vielä samaan listaan.. :)

ÄssÄkin siellä taloutta mietiskelee... Ei huono vaihtoehto tuo hoitolapsi. Nimim. Kokemusta on. Mulla tuli ystävän lapsi hoitoon, kun esikoinen oli reilu vuoden. Olivat samanikäisiä. Sitten lisäännyttiin molemmat ja hän meni taas heti töihin&minä en. Molemmat tuli mulle hoitoon. Hoitelin siis sillon kahta 3-vuotiasta ja kahta 1-vuotiasta. Vuoden olivat meillä. Sittenhän me lisäännyttiin taas molemmat pitkän tauon jälkeen ja hän otti meidän H:n vähäksi aikaa hoitoon :) Sitten lisäännyttiin taas, mutta heille koiravauva. Jatkoa ei luvassa hoitojutuille, ei ainakaan sovittua :)
Ups, karkas taas...
Tosiaan ihan kiva lisätienesti, jos kotona haluaa olla. Meillä isäntä ehdotti myös tätä kuviota, mutta kieltäydyin tällä kertaa ;-) Käytetään vähän niitä lyhennysvapaita, niin ei tarvitse kituuttaa... Autolainan maksua taasen vähän tiivistettiin, että päästäs siitä nopsasti eroon. Tavotteena on, ettei tarttis turhaan autoja vaihdella. Meillä kun ei olla niiden suhteen niin kauheen tarkkoja. Tuohon ykköseen mahtuu vielä yksi lapsi lisää, kakkosauton kanssa joutuu kyllä säätämään... Pikkuautona on siis iso farkku, mutta siihen en viiden lapsen kanssa mahtuis. No, sen ajan murhe sitten ;-)

Eiköhän sitä pitäis lähteä koisimaan, kun alkaa tuo ajatus ja tekstikin vähän karkailla. Öitä siis!

 
senora
Onneksi viime yö meni ilman suonenvetoja... mut oli se kyl karmee kokemus. Saunassa meinas alkaa, mutta ei sit alkanutkaa...
Mulla oli menny ihan ohi että Gia kirjotti että saa tällä viikolla äippäpakkauksen.. Jokos se tuli??? Onkos Katzulle tullu ilmotusta pakkauksesta (kysyy tosi lahopää ihan oikeesti)
Vai vaistoaa Jazzin neiti iskän häipymisen ... voi olla ihan tottakin... Tuli mieleen, että kun meillä oli se kavereiden koira joskus hoidossa, niin se kyllä vaistosi, milloin jompikumpi oli lähdössä jonnekki... laittautui oven viereen ja varmasti lähti samassa ovenavauksessa ulos... Jos toinen jäi kotiin, niin oli helppo tyrkätä se kotiinjäävään autoon... hankalampi tapaus oli kun pari kertaa mun piti houkutella se sisälle ja lukita ovi... Vaikka sillä oli pääsy vinttiin, niin oli kait ollu eteisessä koko ajan oottamassa että millon joku tulee...

Ai nii Antzilta tuli iltamyöhällä viestiä... Vähä heikosti syö kirppu ja on aika vaisu. Annetaan nyt pullosta äidinmaitoa ja harjoitellaan imemistä siinä ohella. Toivottavasti nyt johtuu vain synnytysväsymyksestä, eikä kirpulla ole muuta hänää. Maailman suloisin tapaus kirppu kyllä on :)

Vähä tuo ompun kossunhimo hymyilytti... Mut ei varmaan naurata ittee, kun moinen houkutus iskis päälle... Milloinkahan sitä sit eka kerran pääsee kunnolla ottamaankaa??? ny ei voi... sit vielä imetyskausi... Varmaan aika pieni määrä alkaa vaikuttaa... No se on sit sen ajan murhe...

Täytyy alkaa suunnitella päivän ohjelmaa... sijainen tulee kohtapuoliin...
 
Katzu
Huomenta, Yhtä kiireinen meno jatkuu kun eilenkin.....

Senoralle: ei ole vielä näkynyt pakettikorttia. VOIS KYLLÄ JO IHAN HYVIN TULLA!!!! Riippuu onko palkkis saanut paprut lähetettyä Kelaan!!!!

Nyt pakko porhaltaa työn touhuun
 
senora
Katzulle: Kelasta tulee ekaks päätös ja siinä ilmoitus mihin aikaan paketti tulee...Tsemppiä odotteluun... Käyhän kovistelemassa palkanlaskijaa toimittamaan tietoja... grrr... miten toiset voi tuolleen vitkuttaa...
 
Tehotyttö.
Huomenet!
Se on torstai ja toivoa täynnä. Mitähän sitä tänään toivois... Just kyseli iskä tuliaistoiveita, olivat saitsiiinkillä ja ostosreissulla. Mä olen jo omat tuoksuvesitilaukset tehny, mutta lapsille jotain :) En kyllä oikein tiedä mitä sieltä kuuluis ostaa, silkkiä kai. Tai toisaalta KAIKKIHAN tehdään nykyisin siellä, että mitä vaan ;-)

Unohdin eilen vielä hörötellä täälläkin tota Ompun PIMSIÄ :-D Ittekseni kyllä höröttelin.
Mullakin oli alkuviikosta se, mutta nyt ei taas enää... Taitaa kyllä enempi olla tän yh-viikon ja lasten nahistelun ansiota. Tänään tuntuukin alavatsa ihan kivuttomalta. Voi voi, ei minä tietää... Flunssa ei nyt pääse päälle. Varmaan sama juttu ku töissä ollessa; vasta kun loma alkaa niin iskee tauti. Nyt kun on tosiaan tää yh-vko, niin ei varmaan sen takia.. Viikonloppuna tietty kaataa mut sänkyyn. Perhana, periks en anna!

Toivottavasti Kirppu tosiaan voi hyvin ja syöntikin lähtee sujumaan. Antzi itse ilmeisesti voi ihan hyvin. Voi että, siellä sitä nuuskutellaan... Sniif :')

Meillä ois suunnitelmissa lähteä tänään mummilaan, kun koululaiset kotiutuu. Tai oikeastaan toinen haetaan suoraan koulusta. Ollaankin siellä sitten tämä ehtoo, kun ei harrastuksiakaan ole. On vaan lumisateita lupaitu, että mahtaakohan ihan kauheet kelit iskeä. Toi iso auto on liukkaalla vähän mun mielestä arvaamaton, on niin painava laitos. On kummiskin turvallisempi ajopeli, joten sillä mennään. Kattellaan mihin tuo keli tuosta kehittyy. Eihän se pakko ole lähteä... Paitsi että mielellään vähän lähden tuulettelemaan täältä :)

Joko Tuuli pissi tikkuun??? ;-)

Palaillaan, nyt käväsen suihkussa tuon H:n kanssa, kun h nukkuu..

Tehis
 

Yhteistyössä