Ex ei välitä nykyisestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stiina

Vieras
Exällä ei ole tunteita nykyistä kohtaan.. Kävi juuri mun luona ja sanoin että kannattaa kyllä jättää se niin nopeaa kun vaan voi jotta naisellakaan ei tunteet kauheesti kasva häntä kohtaan..
Mies tahtoisikin olla mielummin sinkkuna jotta saa meän ollutta suhdetta pohtia ja päättää lopettaako juomisen.. silloin huolin hänet takaisin..

Hän petti mua, oli omantunnon tuskat ja sattui kännissä uudestaan muijan luo ja luuli että hänen oma olo helpottuu yms kun jättää mut.. mutta sanoikin nyt mulle että ei ole tunteita muijaa kohtaan.. eikä nyt tiedä miten pääsee siitä eroon.. Tiedänpä vain, meille on lapsi tulossa ja sen takia hänkin tahtoisi varmaan yrittää mun kans vielä.. mutta kuten olen hällekin sanonut niin se juominen oli kaikkein pahin ongelma.. ei pettäminen ollu mitään.

Voidaanhan me kuitenkin harrastaa seksiä, kun molemmat ollaan sinkkuja :)

Olis varmaan parasta nyt vaan kattoa, kuinka tilanne etenee. Jos mies on ryyppäävää sorttia, siitä voi tulla paha ongelma. Katto ensin, pystyykö se jättämään viinaa. Nythän se on ihan ajelehtiva ajopuu, seilaa kahden naisen väliä ja on muutenkin kateissa itseltään. Jos nyt ottaisit sen suoraan takaisin, joutuisit sille vain holhoojaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Stiina:
Hän petti mua, oli omantunnon tuskat ja sattui kännissä uudestaan muijan luo ja luuli että hänen oma olo helpottuu yms kun jättää mut.. mutta sanoikin nyt mulle että ei ole tunteita muijaa kohtaan.. eikä nyt tiedä miten pääsee siitä eroon.. Tiedänpä vain, meille on lapsi tulossa ja sen takia hänkin tahtoisi varmaan yrittää mun kans vielä.. mutta kuten olen hällekin sanonut niin se juominen oli kaikkein pahin ongelma.. ei pettäminen ollu mitään.

Voidaanhan me kuitenkin harrastaa seksiä, kun molemmat ollaan sinkkuja :)

Tollanen tyyppi ei ikinä muutu. Ja kun niin muijittelet sitä toista ni ehkä neki muijittelee sinua. Ja jos on sua pettäny sen toisen kanssa ni mistä tiedät ettei nyt tee sulle samaa pettää sitä nykyistä sun kanssa. Ei hyväktä kuulosta.

Kun halattiin niin hän vahingossa vanhasta tottumuksesta pussasi mua ja heti veitikka heräs.. ei ole nykyiselle oikein toiminut.. Puhuin kuitenkin että tahdon silti rakastella hänen kanssaan yms. ja niin exäkin mutta aikoo tosiaan ensin jättää tämän naisen jotta ei pettäisi ketään.. ja hyvällä omalla tunnolla voidaan harrastaa kiimaista seksiä.. huh.. on kyllä nyt alkanut halut kunnolla herään.. toisaalta tunnen itseni erittäin v-mäiseksi naiseksi.. minkäs teet kun seksi tuntuu hyvälle tämän miehen kans

Kun halattiin niin hän vahingossa vanhasta tottumuksesta pussasi mua ja heti veitikka heräs.. ei ole nykyiselle oikein toiminut.. Puhuin kuitenkin että tahdon silti rakastella hänen kanssaan yms. ja niin exäkin mutta aikoo tosiaan ensin jättää tämän naisen jotta ei pettäisi ketään.. ja hyvällä omalla tunnolla voidaan harrastaa kiimaista seksiä.. huh.. on kyllä nyt alkanut halut kunnolla herään.. toisaalta tunnen itseni erittäin v-mäiseksi naiseksi.. minkäs teet kun seksi tuntuu hyvälle tämän miehen kans

Ja sä uskot tuon kaiken? Ettei toimi toisen kanssa, ja vain sinä kiihotat? Luuletko ihan tosissasi, ettei se toinen nainen ole kuullut ihan samoja juttuja?

Mä en tiedä kumpi teistä on tyhmempi, anteeksi vaan. Sinä, joka uskot tuollaista skeidaa, vai miehesi joka kuvittelee että joku oikeasti voi uskoa tuollaista huttua "en olis halunnut olla sen kaa, mut kun luulin että sä et huoli mua, en olis mennyt, mut menin vahingossa, ei ees seiso sen kans kun sä olet ainoa joka saa kiimaiseksi"

:headwall:

Saahan sitä lämpimikseen puhua kaikenlaista. Et kai tosissaan usko?

Yhteistyössä