Ex-anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä on läpeensä täysi ex-anoppia, joka on eromme jälkeen tuntunut keskittävän kaiken tarmonsa minun mustamaalaamiseen. Takana on mm.lapsestamme tehty aiheeton ls-ilmoitus, puheluita ex-ex-kumppaneilleni, joissa tiedän hänen yrittäneen udella minusta kaiken mahdollisen, minun mustamaalaamistani täysin vieraille ihmisille, lapseni käännyttämistä minua vastaan. Nainen on ilmeisen katkera hänen poikansa jättämisestä. Ennen eroa hänen kanssaan ei ollut ongelmia, joskin lapsemme pyöritelyä ja hemmottelua, kuten myös asettamiemme rajojen lyttäämistä oli havaittavissa.Nyt kun lapsi on hoidossa joskus tällä mummolla, minulla on kotiin hakiessa vastassa lapsi, joka huutaa ja raivoaa haluavansa jäädä mummolaan asumaanaan, ja kimpussa samantien mummo joka selkeästi vain lietsoo tuota käytöstä lisää. Eilen sain puhelun ex-mieheltä, jolta selvisi ex-anopin esittänern minusta täysin perättömiä väitteitä, tarkoituksena on aivan selvästi vetää nyt minut aivan lokaan. Olen pian menossa hakemaan tyttöäni tuolta luultavasti viimeisen kerran, en jaksa enkä ymmärrä enää, miksi hän tätä minulle tekee, mutta sion sen selvittää.kokemuksia vastaavists? :-(

Yhteistyössä