ex-anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eedit

Vieras
Mitenkäs te palstalaiset,oletteko millaisissa väleissä ex-anopin tai nykyisen kanssa?

Minä olen suht asiallisissa,minulla on lapsi hänen poikansa kanssa mutta tuolla miehellä on jo uusi perhe ja anoppi selvästi suosii hänen avovaimoaan ja lastaan...Ostelee lahjoja ja vie syömään ja shoppailemaan sekä ovat aitoja ystäviä...

Säälistä lähinnä hoitaa minun lasta kun omat vanhempani eivät voi auttaa...

Kohtalontovereita?

Mutta,siis miten teillä muilla..?

Ex-anopeista ei ole kokemusta, mutta ex-miniä tuntuu edelleen ihan kun omalta tytöltä,vaikka pojalla ja ex-miniällä on jo molemmilla uudet perheetkin olleet jo vuosia.
Useammin tulee kyllä soiteltua sille exälle, kun nykyiselle miniälle. nykyistä ehkä tapaan useammin.

Ei mitään välejä, ja hyvä niin. Ex-anoppi on sen sijaan lähentynyt taas poikansa kanssa, kun minä poistuin pilaamasta miesparan elämää. Ja lasten kannaltahan se on erinomainen juttu, että ovat nyt enemmän tekemisissä myös isänsä puolen isovanhempien kanssa.

Voihan asiat olla toisinkin päin,meikäläisen anoppi se on niiiin hyvää pataa puolison entisen kanssa että välillä oikein ihmetyttää...Ja ei meidän lasta hoida,ainoastaan tätä ensimmäistä lapsenlastaan...Ja minun puolesta saa hoitaakin.Mutta meidän napero on onneksi onnekas kun on toinenkin,parempi mummo olemassa.Joka kohtelee lapsia tasavertaisesti..

Yhteistyössä