Alkuperäinen kirjoittaja Arcadea:Niin, olisihan se ihanaa, jos olisi näin hyvät välit.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun lapseni ainoa oikea mummola, sellainen oikein lapsuusmummola, löytyy ex anopin ja appiukon luota. Joten musta on ihanaa antaa tyttö sinne: välillä viikottainkin, toisinaan taas sitt pari kolmekin viikkoa väliä. Joka tapauksessa usein, mahdollisimman usein. =)Alkuperäinen kirjoittaja Arcadea:Kuinka usein on sopivaa antaa lasta sinne? Minusta ei tarvi aina nähdä. Kerran kuukaudessa kahdessakin riittäisi.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Sanomalla asia kauniisti mutta suoraan?Alkuperäinen kirjoittaja Arcadea:MILLÄ saa fiksusti ex-anopit tajuamaan että ei kiinnosta olla tekemisissä koko ajan enää.???
Minä olen nähnyt painajaisia tästä anopistani 8 vuotta. Oikeasti sydän hakkaa aina kun soittaa, inhoan häntä niin paljon, koska on ollut aikanaan minulle niin ilkeä.
Kun kuuli, että hänestä tulee mummo, oli se silloin sellainen järkytys hänelle, että suurinpiirtein haukkui minua koko raskaus- ja vauva-ajan. Enkä osaa hoitaa lasta, edelleenkään.
Ymmärrätte varmaan, etten halua lasta sinne, koska ovat halunneet päättää lapseni kasvatuksesta, koulusta, asuinpaikasta, kaikesta.
Ja nyt pitäisi keksiä kaunis tapa sanoa, etten jaksa seurustella heidän kanssaan mitenkään enää kovin usein. Olkaa onnellisia, jos teidät anopit antavat teidän kasvattaa itse omat lapsenne ja elää elämäänne oman tahtonne mukaan.
Toivottavasti minäkin löydän sellaisen anopin joskus :saint:
Sama tilanne: mä olin 17 vuotias alkaessani odottaa tuota neitiä, ja tuntenut kyseisen ihmisen (anopin ) ehkä viikon verran... Ei varsinaisesti ilahtunut. Tietysti tein kaiken väärin: olin liian nuori päättämään edes sohvan ja tapettien väriä, joten hän päätti, mun lapseni isän kanssa. Mutta mä päätin vaikka hammasta purren olla saamatta kohtausta: hymyilin, ja tein asiat omalla tavallani. Sen jälkeen kun me erottiin ja mä löysin uuden suhteen, on mun elämääni sekaantuminen pikkuhiljaa alkanut loppua: kaipa se tietää jo, ettei kannata kuitenkaan.