Evra -ehkäisylaastari ja oireet

• Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Hei,

olen nyt käyttänyt Evra -laastaria yhden kierron verran ja olen ollut varsin tyytyväinen, mitä nyt rinnat olivat arat ekat kolme viikkoa. Nyt olen kuitenkin laskenut 1+1=2 ja ruvennut epäilemään oudon pahoinvoinnin johtuvan laastarista. Sehän on yksi sivuoire...

Onko kenelläkään muulla ilmennyt oksettavaa oloa ja oksentelua heti seuraavana päivänä laastarinvaihdon jälkeen?

Minulla oli viime viikko ensimmäinen laastariton viikko ja olo oli loistava. Viikonloppuna laitoin toisen kierron ekan laastarin ja yöllä heräsin oksentamaan:-(((

Uskallankohan vielä jatkaa ja luottaa siihen, että oireet häviävät kun elimistö tottuu...kohtalotovereita?!

käyttäjänä 1,5 vuotta
moi! itselläni oli aluksi samanlaisia oireita. pahoinvointi katosi kuitenkin muutaman käyttökuukauden jälkeen. rinnat olivat mulla aluksi tosi arat, mutta sekin meni ohi noin parissa kuukaudessa. nyt on niin ihanaa kun ei tarvii muistaa ehkäsyä joka päivä. nykyään käytän 6 laastaria putkeen ni menkatkin on vaan parin kk välein. mielestäni kannattaa kokeilla vielä pari kk ja jos oireet ei katoa ota yhteys lääkäriin niin saat sulle sopivamman ehkäisyn. (tää on tosin vaan mun mielipide, en ole terveydenhuollon ammattilainen)

Yhteistyössä