Eve

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salarakkaat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salarakkaat

Vieras
Mikä ihmeen voima saa vapaan naisen ottamaan
sänkyynsä varatun miehen? Panevat ensin vaimoaan
vaikka mihin reikään ja menevät sitten salarakkaan
luo, joka uskoo kaikki miehen valheet? Kuinka joku
nainen voi vajota niin alas että vie ukkomiehiä kotiinsa?
Vai eikö vapaat huoli heitä, onko heillä heikko itsetunto?

Minä olen lihava ja muutenkin vähän erikoinen mutta
kelpaan aina näille edustajille jotka kiertää maata,
koska eihän itseään kunnioittava nainen lähde heidän
mukaan, niinpä minäkin saan edes jotakin, vaikka harvoin
heillä ottaa kunnolla eteen, se on painasu pruit!

Näin se vain on. Miehet, jotka eivät saa muutoin seksiä, ostavat sitä prostituoiduilta. Samassa tilanteessa naiset tyytyvät ukkomiehiin.

Kumpiko on mielestänne halveksuttavampaa?

Siksi koska jotkut naiset vaan sattuvat pitämään miehistä ja seksistä! Kuten minä, nautin elämästä ja seksin saloista....ei haittaa onko kiihkeä,kiimanen mies vapaa tai varattu, kaikki käy ja maistuu ja tuntuu yhtä hyvälle! Se vaan sattuu olemaan niin,jostain kumman syystä, että ne kaikkein kiihkeimmät,innokkaimmat, kokeilunhaluisimmat,estottomat jne.....miehet ovat ukkomiehiä!! Mutta kyllä se mulle passaa oikein hyvin, aivan sama kunhan osaa hommansa ja katsokaas, kun ei ne vehkeet käytössä kulu, paranee vaan! Ihanaa kevättä kaikille,varsinkin ihanille miehille ja naisille kevättä rintoihin ja mahlat virtaamaan!!

Minäkin pidän miehistä ja seksistä. Sen lisäksi arvostan itseänikin sen verran, ettei valehtelijat kiinnosta... Pettävät ukkomiehet taas oikeastaan poikkeuksetta valehtelevat ainakin vaimoilleen, yleensä myös kakkosille.

Mä olen tähän mennessä onnistunut löytämään ihan hyviä ja seksuaalisesti innokkaita ja kokeilunhaluisia miehiä vapaistakin yksilöistä. Ei ole tarvinnut tyytyä epärehellisiin moukkiin. Minusta kun seksikin on parempaa sellaisen miehen kanssa, joka on sanojensa mittainen eli mies isolla M:llä... Petturit eivät sellaisia ole.

Salarakkaissa on ukkomiesten onni. Muutenhan vaimo voisi yrittää pihtaamalla kiristää. Valehtelu ei salarakkaiden kanssa kannata, koska sormus sormessa saa helpommin yhdenyön seuraa. Naisista se tuntuu olevan laadun ja luottamuksen tae.

ja sit kun vähän kehuu ukkomiestä, niin kuinka ollakkaan sehän hivelee miehen ekoa, sit sitä luullaan että ovat maailmanmiehiä, hehheh kuinka tyhmiä miehet onkaan...
Yleensä en tapaile moisia otuksia kuin kerran, heti aamulla on saatava otus pois nurkista haisemasta...
Ai hitto on mulla aina hauskaa voitte uskoa,,,
myös sala...

Laitoin ukkomiehen kierrätykseen, ei enää huvittanut peuhata sängyssä hänen kanssaan.
Toki hän hoiti mallikkaasti kodin pienet remonttityöt.
Sinkkuna ollessa on se hyvä puoli että koti pysyy kunnossa kun on useampi mies jolta apua kysyä, ei ole yhden varassa miesten työt, näin ollen hommat eivät jää puolitiehen niin kuin aviomiehen kanssa tuppasi käydä =)

Minä en huolisi ukkomiestä sänkyyni. Mutta. Jotkut ovat tosi hyviä valehtelijoita, kerran menin retkuun, mutta panin poikkki kun sain tietää. Eikä se sormus kylläkään mikään laadun tae ole. 28v avioliitossa ollleena voin sanoa vaan.

Niinpä. Siinä vapaassa naisessahan se vika onkin. Mitä ihmeen väliä sille vapaalle naiselle on sillä, onko mies vapaa vai varattu, jos ei halua mitään suhdetta, pelkkää seksiä? Ne sitten ovatkin säälittäviä tapauksia jotka vuodesta toiseen odottavat että se miehen luvattu avioero jo astuisi voimaan...

Jos kaksi samanlaista tapaa säännöllisesti ilman paineita ilman viinaa ilman valheita - se on helvetin hyvä sala panosuhde. Vanhojen kääkkien kanssa ja mustasukkaisten sitojien kanssa siistä ei tule mitään. Minun hoitoni esim. ei saa koskaan b-rappua eikä tule saamaan. Jos vaimo haluaa paikkansa väljentää (niin kuin on käynyt) ei tyhmyys ole minun vikani jos minä kiinnostan enemmän nykyään.
Me sovimme aina kuukausittain jatketaanko ja mitä toinen toivoo toiselta. Näin se menee kun kaikki pelaa niin naisella kuin miehelläkin

Yhteistyössä