Mun mielestä tähän menee turhaa rahaa, kun on nykyään vain mielenilmaisujen näyttämö.Eiköhän Suomi jäädä ens vuonna näistä pellekisoista pois.
Laulu paskaa ainoastaa ton ei-bionäärin takia voittiMikä hitto on ei-binäärinen, joku avaruusolentoko?
Sellainen, joka uskoo mielikuvan vievän voiton todellisuudesta. Kyllä tuo Nemo on xy-kromosominen eli mies, vaikka ei itse sitä myöntäisikään.Mikä hitto on ei-binäärinen, joku avaruusolentoko?
Onneksi ei. Oli todella korni biisi jopa euroviisuihin.Ukraina voittoon
Eläimeksi itsensä kokeva henkilö voisi olla vielä uudenlaista.Mikä me Suomesta laitetaan ensi vuonna, kun ei-binäärisyys on jo käytetty. Onko joku erikoisempi friikki vielä mikä voidaan laittaa?
Ai sekö tässä Sveitsin voitossa nyt hiersikin.Sellainen, joka uskoo mielikuvan vievän voiton todellisuudesta. Kyllä tuo Nemo on xy-kromosominen eli mies, vaikka ei itse sitä myöntäisikään.
Kerro jos tiedät, minä en tiedä mikä on ei-binääri.Ai sekö tässä Sveitsin voitossa nyt hiersikin.
Tsiisos te ootte säälittäviä.
Omituinen kommentti, eihän Hamas edes osallistunut...Yess yess yess!!!
Hihhulimurhaajat hävis!!!
Tämä oli kaikkein tärkeintä!!!!
No mikä ettei jos musa on yhtä timanttista kuin Nemon.Eläimeksi itsensä kokeva henkilö voisi olla vielä uudenlaista.
Kommentteja tähän?Suomi antoi Israelille 12 pistettä?