Ettekö pellet siellä eteläsuomessa osaa ajaa?!!!

  • Viestiketjun aloittaja kortit pois
  • Ensimmäinen viesti
Ap on idiootti
No ap, oliko teillä kaikilla heijastimet?

Oletettu vastaus: ei.

Pöndet on niin täysiä idiootteja kun ei osaa edes heijastimia käyttää räyh räyh räyh eikö niiden vanhemmat opeta niille mitään räyh räyh räyh yksinkertaista porukkaa kun ei osata liikenteessä käyttäytyä ja käyttää heijastinta räyh räyh.... Jne.

Joko ymmärrät kuinka idiootilta kuulostat ap?
 
Lispetti harmaana
Ei pysty kun itsekin kuulun pk-seudun autoilijoihin ;)
Mut mua täytyy ymmärtää, ennen kuin leimaatte jengipetturiks! *murot uikkairessa* :D
Mun lapsoset kalleimmat ovat kyllä mielestäni liikennevarmoja....mutta tiiä sitten.
Et oon tässä vähän niin kun puun ja kuoren välissä, ootellaan pari vuotta vielä, ni sitten en varmaan minäkään pysty.:D
 
Pakko myöntää; aika monilla autoilijoilla on asennevamma.:|

Jalankulkijat pitäisi aina ottaa huomioon!

Onneks selvisitte säikähdyksellä.
Tuollaisilta aivottomilta sioilta pitäis katkoa kädet.
Asennevammaa puolin ja toisin. Surutta moni menee päin punasia kävellen ja loikkii yli mistä lystää. JOKAISEN täytys muistaa ne liikenteen pelisäännöt ja niitä noudattaa. Autoilijoiden ja jalankulkijoiden.
 
Lispetti harmaana
Samaa kyl mietin kun ap. Etelänpellet ei osaa eikä piittaa. just tänään taas vaaratilanne jonkun lapselle kun ääliö kaasutti suojatielle jossa lapsi jo oli menossa :headwall::mad:
Näitä näkee yllättävän paljon. Luuria näprätään etc.

Meilläkin oli ihan vasta läheltä piti tilanne. Tässä tilanteessa auton olisi pitänyt pysähtyä ennen suojatietä ja kääntyä, sen sijaan jatkoi pysähtymättä vaikka tyttö oli suojatiellä. Hyvä etten heittäny könkeliä sen lasista sisään! Ja sen kyllä teen jos tarpeeks pelästyn.

Että varokaahan vaan.=)
 
Paljasjalkainen stadilainen itse sanoo että suojatiet on paras paikka päästä hengestään. Kertonee jotain sekin. Kyllä teidän liikennekäyttäytyminen on ala-arvoista ja kehtaatte vielä ylpeillä sillä! Kenelläkään ei voi olla niin kiire ettei voi pysähtyä ja päästä suojatiellä JO olevat ylittämään sen rauhassa. Ja toisekseen, ajokortti pois jos näkö on niin huono ettei näe kuin oman nenänsä.
42 vuotta Helsingissä asuneena pakko sanoa, etten ole ikinä meinannut jäädä auton alle.
 
no onhan se ny kiistaton tosiasia että me heinäkengät osataan paremmin ajaa jäällä tai lumella

mutta liikenteen seuraamisessa me ollaan vastaantulijoita
Tossa on ihan selkeästi merkitty risteys hesan keskustassa. Ruuhka- ajan ulkopuolella, kun autoja ei just näy:



Tossa on sit risteys maalaispitäjässä pahimpaan ruuhka- aikaan.

 
  • Tykkää
Reactions: Pikkurouva74

Yhteistyössä