Koska minä haluan ja se tuo joulun tunteen <3 Meillä on aina perussiistiä mutta kyllä joka vuosi kertyy esim. pieniä vaatteita ja pölyä kertyy paikkoihin joita ei aina muista ja jaksa siivota. En mä ainakaan käy kaappeja kunnolla läpi kun ehkä pari kertaa vuodessa. Ja vaikka luutuan ja siivoan ihan normaalisti niin jää sellaisia nurkkia joista pölyt lähtee kun luutulla ottaa käsin. Ja seiniä ja kattoja en pese muulloin..onhan noita paikkoja.Miksi joulua varten pitää kaikki käydä lävitse ja siivota kaapit ja nurkat?
Mä en ole ikää ymmärtänyt moista, meillä ainakaa niin paskasta ole et tarttis hirmuisesti ylimäärästä siivota..
Lahjat on ostettu, mun vanhempia lukuunottamatta ja osa paketoitu, kinkkua ei tartte ostaa..Koristelut tehty..Ei täs nyt oikeen oo mitää sen kummempaa..
Kuivakakkuja ja torttuja. Jouluksi leivon vielä yhden kakun mutta vasta aaton aattona ja aattona koristelut. Ostin viidelletoista lahjat enkä kyllä jaksa kaikkea luetella :ashamed: Lahjakortteja, toiveleluja ja sen sellaista..Alkuperäinen kirjoittaja mähh;25180312:Mitä leivonnaisia leivoit? Mitä kaikkea ostit joululahjoiksi ja kenelle? Hieno juttu että kaikki on sinulla valmista.
Minulla on joululahjat melkeimpä ostettu vaan paketoimati ovat lahjat vieläkin.
varmaan koska pukki kurkkii kaappeihinkinMiksi joulua varten pitää kaikki käydä lävitse ja siivota kaapit ja nurkat?
Mä en ole ikää ymmärtänyt moista, meillä ainakaa niin paskasta ole et tarttis hirmuisesti ylimäärästä siivota..
Lahjat on ostettu, mun vanhempia lukuunottamatta ja osa paketoitu, kinkkua ei tartte ostaa..Koristelut tehty..Ei täs nyt oikeen oo mitää sen kummempaa..
Unohdin ihan kokonaan kuusen! Täytyypä laittaa viikonloppunaMulla on ollu lahjat ostettuina jo kaksi viikkoa ja vloppuna paketoin viimeisimmät.
Kuusi nököttää jo olohuoneessa, koristeet laitettu ja ekat tortutkin jo leivottu Pipareita söin jo marraskuun alussa
Tänään laitoin kaikki joulukortit postiin. Joulun vietämme vanhempieni luona, joten ruokia ei tarvitse ostaa kotiin. Joskin mies saa töistä kinkun joka aateltiin paistaa itsellemme jo ennen joulua
Minä pyyhin aina ovet siivouksen yhteydessäEn ole koskaan pessyt kattoa. Kerran seiniä, kun oli jotain näkyvää likaa. ovia joskus.
Mihinkäs tämä nyt liittyi? Puhuin torttutaikinasta.itsetehdyt laatikot on kaikkein parhaimpia.ei ostetut:x
Eihän laatikot ole säilyviä joulun ajan ruokia. Tai ainakin luulisin että jos nyt ostaa niin päiväys on hyvinkin ennen joulua...vikaan lauseeseen