Ette varmasti oo näin hyvällä mallilla joulun suhteen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Miksi joulua varten pitää kaikki käydä lävitse ja siivota kaapit ja nurkat?

Mä en ole ikää ymmärtänyt moista, meillä ainakaa niin paskasta ole et tarttis hirmuisesti ylimäärästä siivota.. :D

Lahjat on ostettu, mun vanhempia lukuunottamatta ja osa paketoitu, kinkkua ei tartte ostaa..Koristelut tehty..Ei täs nyt oikeen oo mitää sen kummempaa.. :)
 
mähh
Mitä leivonnaisia leivoit? Mitä kaikkea ostit joululahjoiksi ja kenelle? Hieno juttu että kaikki on sinulla valmista.

Minulla on joululahjat melkeimpä ostettu vaan paketoimati ovat lahjat vieläkin.
 
"a p"
Miksi joulua varten pitää kaikki käydä lävitse ja siivota kaapit ja nurkat?

Mä en ole ikää ymmärtänyt moista, meillä ainakaa niin paskasta ole et tarttis hirmuisesti ylimäärästä siivota.. :D

Lahjat on ostettu, mun vanhempia lukuunottamatta ja osa paketoitu, kinkkua ei tartte ostaa..Koristelut tehty..Ei täs nyt oikeen oo mitää sen kummempaa.. :)
Koska minä haluan ja se tuo joulun tunteen <3 Meillä on aina perussiistiä mutta kyllä joka vuosi kertyy esim. pieniä vaatteita ja pölyä kertyy paikkoihin joita ei aina muista ja jaksa siivota. En mä ainakaan käy kaappeja kunnolla läpi kun ehkä pari kertaa vuodessa. Ja vaikka luutuan ja siivoan ihan normaalisti niin jää sellaisia nurkkia joista pölyt lähtee kun luutulla ottaa käsin. Ja seiniä ja kattoja en pese muulloin..onhan noita paikkoja. :)
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja mähh;25180312:
Mitä leivonnaisia leivoit? Mitä kaikkea ostit joululahjoiksi ja kenelle? Hieno juttu että kaikki on sinulla valmista.

Minulla on joululahjat melkeimpä ostettu vaan paketoimati ovat lahjat vieläkin.
Kuivakakkuja ja torttuja. Jouluksi leivon vielä yhden kakun mutta vasta aaton aattona ja aattona koristelut. Ostin viidelletoista lahjat enkä kyllä jaksa kaikkea luetella :ashamed: Lahjakortteja, toiveleluja ja sen sellaista..
 
Maatushka harmaana
Mulla on ollu lahjat ostettuina jo kaksi viikkoa ja vloppuna paketoin viimeisimmät.

Kuusi nököttää jo olohuoneessa, koristeet laitettu ja ekat tortutkin jo leivottu :) Pipareita söin jo marraskuun alussa :)

Tänään laitoin kaikki joulukortit postiin. Joulun vietämme vanhempieni luona, joten ruokia ei tarvitse ostaa kotiin. Joskin mies saa töistä kinkun joka aateltiin paistaa itsellemme jo ennen joulua :p
 
Miksi joulua varten pitää kaikki käydä lävitse ja siivota kaapit ja nurkat?

Mä en ole ikää ymmärtänyt moista, meillä ainakaa niin paskasta ole et tarttis hirmuisesti ylimäärästä siivota.. :D

Lahjat on ostettu, mun vanhempia lukuunottamatta ja osa paketoitu, kinkkua ei tartte ostaa..Koristelut tehty..Ei täs nyt oikeen oo mitää sen kummempaa.. :)
varmaan koska pukki kurkkii kaappeihinkin :D
 
Miiini
En ole koskaan pessyt kattoa. Kerran seiniä, kun oli jotain näkyvää likaa. ovia joskus.
Lahjoja en ole vielä ostanut, mutta tiedän, mitä ostan. Sitten kun tulee seuraava palkka. Tai siis osa lahjoista on tietty jo ostettu, mutta sen verran iso pamaus tää on, että jaettava kustannuksia useammalle kuukaudelle.
 
"a p"
Mulla on ollu lahjat ostettuina jo kaksi viikkoa ja vloppuna paketoin viimeisimmät.

Kuusi nököttää jo olohuoneessa, koristeet laitettu ja ekat tortutkin jo leivottu :) Pipareita söin jo marraskuun alussa :)

Tänään laitoin kaikki joulukortit postiin. Joulun vietämme vanhempieni luona, joten ruokia ei tarvitse ostaa kotiin. Joskin mies saa töistä kinkun joka aateltiin paistaa itsellemme jo ennen joulua :p
Unohdin ihan kokonaan kuusen! Täytyypä laittaa viikonloppuna :)
Ja torttuja on leivottu valmistaikinasta jo muutaman kerran mutta itse tehty taikina on niiiiiin paljon parempaa :)

Ai niin ja säilyvät joulun ajan ruoat on jo ostettu :D
 
"wanhan willan nuori emäntä"
Täällä on nelisen päivää siivottu ja vielä olis jäljellä. Kaikki kaapit ja laatikot on siivottu, wc taitaa olla vielä kesken... Huomenna tai ylihuomenna varmaan loputkin tulee valmiiksi. Leiponut olen pari vuokakakkua pakkaseen, mutta leipomisia pitäis jatkaa vaikka sitten ens viikon puolella. Koristeluita teen sitä mukaa kun saan siivottua ;-).
 
[QUOTE="a p";25180397]Unohdin ihan kokonaan kuusen! Täytyypä laittaa viikonloppuna :)
Ja torttuja on leivottu valmistaikinasta jo muutaman kerran mutta itse tehty taikina on niiiiiin paljon parempaa :)

Ai niin ja säilyvät joulun ajan ruoat on jo ostettu :D[/QUOTE]

itsetehdyt laatikot on kaikkein parhaimpia.ei ostetut:x
 
Mä asun jossain toisella planeetalla. Mä hämään itseäni ja kuvittelen että on vasta alkusyksy, että just vasta kesä loppui. Joulua voin alkaa ajatella ehkä 22.12, en oo koskaan ostanut lahjoja aiemmin. Ja en ole koskaan tehnyt ensimmäistäkään jouluruokaa, piparia, korttia, koristetta tms.

Olen voittaja omassa sarjassani? :)
 

Yhteistyössä