Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:vitsi, minkä hintaisia oli torilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meillä ne taitaa mädäntyä puskiin, kun kukaan ei jaksa mennä poimimaan.. :snotty:
Mutta kun ne on sama kuin viinimarjat. Mitä niistä tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mulle saa tuoda niitä sitte ku ne kypsyy :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mulle saa tuoda niitä sitte ku ne kypsyy :wave:
Sähän asut Tampereella?
Täytyy pitää mielessä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meillä ne taitaa mädäntyä puskiin, kun kukaan ei jaksa mennä poimimaan.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mulle saa tuoda niitä sitte ku ne kypsyy :wave:
Sähän asut Tampereella?
Täytyy pitää mielessä!![]()
joo. mä alan jo odottamaan![]()
Noista marjoista tulee hyvää ja terveellistä mehua jos vaan viitsii poimia! Myös raparperi käy mehuun jos ei muuten ole käyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meillä ne taitaa mädäntyä puskiin, kun kukaan ei jaksa mennä poimimaan.. :snotty:
Sama juttu täällä, yleensä kaikki mädäntyy puskiin. Nyt on taas tulossa hirveesti omenia ja luumuja.
Raparperit, viinimarjat, mustaherukat ja tyrninmarjat jää aina keräämättä.
Samoin sienet jää metsään ja välillä mustikatkin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ja karviaisista tulee hyvää hilloa ja siitä hillosta tulee maailman parasta karviaisrahkaa![]()