Ette arvaa- mä ostin tänään välikausihaalarit :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Ja minä kun olen ollut sitä mieltä että moiset on turhakkeet lasten vaatetuksessa :D

Mutta tämä poitsu nyt on sellaista sorttia että tuntuu moiset tarvitsevan.
Kun tyttö oli pieni ja mä en vielä palstaillut, niin en ollut moisia edes kaupassa pannut merkille B)

Ja seppälästä- en sentäs tekkiä.....

Tuulipuku B) tai farkut ja takki tms. tyttö oli melko maltillista sorttia ulkoillessa (pienempänä)

Seppälän haalari oli 34 euroa, 'tavallisen' vedenpitävä kangas, eli kestää jonkin verran kosteutta (käytän kurahousuja, koska mä inhoan sitä kuraa ja moskaa, niin ennemmin suihkuttelen kurahousut erikseen) takasauma on teipattu.

Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
Kerron sulle salaisuuden ap.... se tuulipuku on välikausiasu :D

Samaa minäkin oon monesti miettinyt, et pitääkö jotkut ihmiset välikausipukua jonain ihme erikoisuutena, vaik tosiaan ihan tuulipukin semmosesta menee..ei pelkästään nämä hienoudet kuten reimatecit yms.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
Kerron sulle salaisuuden ap.... se tuulipuku on välikausiasu :D

Samaa minäkin oon monesti miettinyt, et pitääkö jotkut ihmiset välikausipukua jonain ihme erikoisuutena, vaik tosiaan ihan tuulipukin semmosesta menee..ei pelkästään nämä hienoudet kuten reimatecit yms.

Koska tuulipuku on niiiin juntti B) on paljon hienompi sanoa välikausi....

meillä oli vuosi sitten seppälästä takki ja housut ja hyvin meni just kuriksien kanssa. vettähän ne siis pitäneet ollenkaan, mut kivalta näyttivät ja olivat halvat. nyt sit ostin lauantaina pojalle ekan uuden (aikaisemmat käytettyjä ) välikausihaalarin kokeiluun; legon unlimitex.

Yhteistyössä