Pari viikkoa sitten tyttö sai uusia kavereita. kolme 9-10 vuotiasta tyttöä alko käymään meillä kylässä. Minäkin tykkäsin kun ne tykkäsi leikkiä poikienkin kanssa ja siivosivat lastenhuoneen.
Mutta onpa nyt viimeisen viikon aikana käynyt selväksi miksi oikeasti käyvät meillä. Ei ne tytöstä välitä kakan vertaa, vauvaa ne tulee hoitamaan kun on ihan elävä "nukke". Tuommosen 8kuisen kun jo uskaltaa antaa sen kokoisille leikkiin mukaan... Sitten kun vauva lähtee nukkumaan tai minun kanssa lenkille niin likat keksii jonkun syyn miksi heidän pitääkin just silloin lähteä pois. Ja sitten tytöltä pääsee itku, oikein kunnon ulvonta. Kun tajuaa sitten itsekin, että ne tuli taas vaan vauvan kans leikkimään. :kieh:
Äsken likat oli taas täällä vähän aikaa. Sanoin, että vauva lähtee kohta minun kanssa lenkille. Ette kai te lähde sitte heti taas pois kun tytölle tulee paha mieli`? Heti alkoivat keksiä jotakin ympäripyöreää juttua mihin pitää mennä. Onneksi tällä kertaa likka ei hoksannu.
Alan itsekin kieroksi. Päästän ne meille vain jos vauva on nukkumassa, kun kerran ne sattui meille silloin ja leikkivät siinä ootellessa esikon ja pikku kakkosen kanssa melkein 2 tuntia. :kieh:
Äsken likat oli taas täällä vähän aikaa. Sanoin, että vauva lähtee kohta minun kanssa lenkille. Ette kai te lähde sitte heti taas pois kun tytölle tulee paha mieli`? Heti alkoivat keksiä jotakin ympäripyöreää juttua mihin pitää mennä. Onneksi tällä kertaa likka ei hoksannu.
Alan itsekin kieroksi. Päästän ne meille vain jos vauva on nukkumassa, kun kerran ne sattui meille silloin ja leikkivät siinä ootellessa esikon ja pikku kakkosen kanssa melkein 2 tuntia. :kieh: