Että ottaa nuppiin, näinkin pitkän ajan päästä!!!

Joku antoi täällä muutama päivä sitten linkin 020202-palveluun, jossa näkee ilmakuvia eri paikkakunnista ja osoitteista. Olen nyt useampana päivänä katsellut noita kuvia, ja äsken sain päähäni vilkaista myös vanhaa kotitaloani, jossa asuin ex-mieheni kanssa. Tämä ex-mieheni on ex, koska jäi toisenkin kerran kiinni pettämisestä. No, tuossa kotitaloni kuvassa pihassamme näkyy auto, joka kuuluu yhdelle sellaiselle naikkoselle, joka kuulemma koskaan ei meillä käynyt. Tuosta autosta ei oikeasti voi erehtyä edes noin huonossa kuvassa, kun auto on kaksivärinen ja iso. Että ottaa päähän, vaikka ei siis enää aikoihin olla exän kanssa yhdessä oltukaan!!!!!!!!!!!!
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:06 vieras kirjoitti:
Mites niitä ilmakuvia saa näkyviin. Mä en ainakaan nähnyt mitään vaikka siitä ilmakuva lätkästä painoinkin.
Kaikista kaupungeista ei ole ilmakuvia. Ja ne ilmakuvat on mustavalkosia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:06 vieras kirjoitti:
Mites niitä ilmakuvia saa näkyviin. Mä en ainakaan nähnyt mitään vaikka siitä ilmakuva lätkästä painoinkin.

Mä sain. :D Toltako meidän kämppä näyttää ilmasta käsin... :whistle:

Siitä ilmakuva-kohdasta vaan painoin ja plussalla pistin suuremmaksi (tarkemmaksi kuvaa).

Mutta joo mustavalkoista on, eikä mitenkään kyllä reaaliaikaista... Siis meidänkään auto ei ole pihassa (vaikka on oikeasti, jos joku sitä ei siitä ole pöllinyt äskettäin ;) )<br><br>
 

Yhteistyössä