[QUOTE="vieras";22718998]Kyllä meillä on puhuttu kuolemasta jo silloin, kun lapset oli tosi pieniä. Silloin alkoivat heidän iso-isovanhempansa kuolla. Ja kyllä lapset tietävät, että myös nuoret ihmiset tai lapset voivat kuolla. En silti ole laittanut heitä miettimään, mitä jos he jäävät orvoiksi. Siitäkin on kyllä puhuttu, kaikkea kun voi sattua. Toki olen painottanut, että suurempi todennäköisyys on sille, että vanhempansa elävät vanhoiksi kuin että kuolevat nuorina.
.[/QUOTE]
Näin meilläkin on toimittu. Toki normaali lapsi kiinnostuu kuolemasta ja kyselee. Olen vaan todennut että kaikki kuolevat aikanaan, mutta ei toivottavasti vielä pitkään aikaan. Iso-isovanhemmat meillä kuolivat juuri ennen lapsen syntymää kaikki ja onneksi hänen isovanhempansa elävät vielä kaikki, hautajaisia ei ole ollut yhtiäkään.
Itse koin aikanani tuon elokuvan hyvin surullisena ja erityisesti siksi, että lapsi jäi orvoksi juuri joulun alla. Se on minusta ehkä pahinta mitä voisi tapahtua että läheinen ihminen kuolisi juuri jouluna. Kuten totesin aiemminkin, elokuva oli erinomainen, mutta minusta sopii paremmin vanhemmille.