että ärsyttää miehen sisko luki miehen puhelinta

  • Viestiketjun aloittaja lulu
  • Ensimmäinen viesti
lulu
mies oli töissä ja jättäny puhelimensa vanhempien tykö ottanu vaan työpuhelimen mukaan siellä oli myös miehen sisko

mä sit lähetin miehelle viestin missä ny oli vähän kaikkee mitään ei kuulunu soitin tunninpäästä miehen sisko vastas siitä tunti mies saapu työhommista ja soitti kysyin mitä mieltä viestistä ei tienny mitään sit katto ja totes vaan et juu joku on sen jo lukenu =( =(

viimeks olin mä mukana ja huomasin sen siskon olevan ukonpuhelimessa kävin ottamassa pois niin siellä se oli selannu kuvagalleriaa

nyt sillä on ollu aikaa räplätä koko puhelin en tajua miten se ei voi pitää sitä puhelinta mukana

siinä viestissä oli mun yksityisiä asioita =( suutuin sit ukolle ja paiskasin luurin korvaan
 
:eek: Miksi sun mies jättää puhelintaan mihinkään noin ja oikeestaan ensinnäkin eikö sillä siskolla ole mitään tapoja kun lukee toisten viestejä ja tutkii puhelinta????

Minä en tutki edes oman mieheni puhelinta, se on yksityisasia. Pojan 9v puhelimella olen joskus joutunu käydä ihan käytännön syistä. Mutta mulla ei kävis edes mielessä mennä vaikka nyt veljeni puhelimelle?!?
 
miks sie ukolles suutuit? Eihän se hänen vikansa ole, jos joku lukee hänen viestinsä, jos on unohtanut ottaa puhelimen mukaan. Hänen siskoonsa vois syyttää kirjesalaisuuden rikkomisesta.. meneekö hän avaamaan toisten postitkin?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Nyt kyllä suutuit väärälle ihmiselle,puhelimen unohtaminen on ihan ihmillistä,lukeminen taasen todella törkeää.
tiedän että suutuin väärälle mutta ketuttaa niin paljon siis viestissä kun oli salasta tietoo ei sellasta et koko suvun pitäs tietää
ja luulin et puhelin on miehellä mukana
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
:eek: Miksi sun mies jättää puhelintaan mihinkään noin ja oikeestaan ensinnäkin eikö sillä siskolla ole mitään tapoja kun lukee toisten viestejä ja tutkii puhelinta????

Minä en tutki edes oman mieheni puhelinta, se on yksityisasia. Pojan 9v puhelimella olen joskus joutunu käydä ihan käytännön syistä. Mutta mulla ei kävis edes mielessä mennä vaikka nyt veljeni puhelimelle?!?

sanoppa se joko unohtanut tai sitten tarkotuksella jättäny ettei tarvi kahta puhelinta pitää mukana.
mut purskahdin kyllä itkuun ku kuulin että viesti on luettu.
ja kun se on viä pahimmanmainen juorukello.
kuvakalleriassa myös musta tyhmiä kuvia
ja tiäs kuin vanhoja sex iviestejä puhelimesta löytyy =)
toi jonka lähetin tänään toisin oli vaan sellanen joka piti vaan ukolle olla
varmaan anoppi messissä mukana.äääärghhhh!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Mä oisin kyllä suuttunu niin verisesti, että ois se sisko saanu kuulla kunniansa. 24v ihmisen täytyy ymmärtää, että tuollaista ei tehdä.
juu en viä tuolloin tiennyt että se on lukenut viesin.
sillon edellis kerralla kun otin kännykän pois mussutin kyllä siitä onko lupaa tutkia toinen oli vaan hiljaa.
nyt vastas puhelimeen se on ok ilmotti et on töissä mut en sitä et lukee viestit
 

Yhteistyössä