että voi vituttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tttttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tahtoisin tietää, millaiset ihmiset ajautuvat tämmöisiin parisuhteisiin kuten ap? Nekö, joille on tärkeetä että on vaan "joku", ettei tartte olla yksin? Paradoksaalista tuossa on se, että tuollaisissa parisuhteissa on enemmän yksin, kuin sinkkuna ollessaan.

:(

Ap, voisitko kertoa miksi sä olet tuollaisen miehen kanssa joka ei selkeästikään rakasta sua yhtään? Oletko sä onnellinen teidän parisuhteessa?

ei ollut mitään riitaa tms. sitä minäkin luulisin että olis ollut tyytyväinen kun olis saanut tehä kaikkia hommiaan itsekseen eikä kukaan häiritsemässä.

kait mä olen itselleni valinnut jonkun pöljän miehen. onneksi kuopus alkaa olemaan jo sen ikäinen että raaskii pistää jo hoitoon pääsen takas töihin niin ei tartte tämmöstä tyhmää kestää.

Voi jessus mikä mies. Kyllä mä en tuollaista kattelis joka ei omaa vaimoaan ja lapsia hae 100km:n, eli IHAN naurettavan lyhyen matkan päästä!

Kun nyt joskus sieltä kotiin pääset niin mietippä ihan tosissasi että kuinkahan paljon se mies oikein susta ja lapsista välittää?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;24611721:
Mä tahtoisin tietää, millaiset ihmiset ajautuvat tämmöisiin parisuhteisiin kuten ap? Nekö, joille on tärkeetä että on vaan "joku", ettei tartte olla yksin? Paradoksaalista tuossa on se, että tuollaisissa parisuhteissa on enemmän yksin, kuin sinkkuna ollessaan.

:(

Ap, voisitko kertoa miksi sä olet tuollaisen miehen kanssa joka ei selkeästikään rakasta sua yhtään? Oletko sä onnellinen teidän parisuhteessa?

ei todellakaan. olen mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Mies on vaan muuttunut jotenkin viime aikoina.

Hmm.

Sä oot mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa.

Kuitenkin teidän perheessä sun tulot on murto-osa miehen tuloista ja teillä on rahat erikseen. Asia ok, mutta ilmeisesti sä kustannat sillä 300 eurolla lastesi ja oman itsesi menot yms. Ja nyt olet jumissa toisella paikkakunnalla, koska
a) sulla ei ole rahaa
b) miehesi ei suostu sulle sitä lainaamaan ja
c) miehesi ei halua tulla hakemaan perhettään TUNNIN ajomatkan päästä koska sillä on "muutakin tekemistä".

Haluaisitko sä kertoa mulle vielä, millainen sitten on sun mielestä "huono parisuhde", jos kerran nykyinen ei sitä ilmeisestikään ole kun siinä edelleen olet?

En ottaisi mieheksi tuollaista pässiä kuin ap kertoo ukkonsa olevan. Minun mieheni pistää aina perheen etusijalle ja hakee meidät ihan mistä tahansa, jotta saa omat rakkaansa kotiin! Jos olisin ap, laittaisin ukon vaihtoon heti!

Ap:n tilanteessa tulisin bussilla/junalla ja laittaisin laatikot matkahuollon mukana kotiin ja ensi tilassa avioeropaperit vetämään.

[QUOTE="vempula";24611497]Siis sun miehes ei tuu teitä hakemaan? ja siis mahdollisesti myös lastesi isä? Mä en tajua näitä juttuja.. ihan kun vieraita oltais keskenään. Mun mieheni ainakin hakis mut ja lapset mistä tahansa millä keinoin tahansa. Ja jos ei itse pääsisi niin varmasti jotain järjestäisi.[/QUOTE]

En ymmärrä minäkään....????:/