että voi olla otsaa???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
mun mies on ollut kaksi viikkoa reissussa ja kolmas vielä edessä, tää on todellakin poikkeustapaus, ei tee normaalisti reissuhommia.
olen siis ollut lasten ja koirien kanssa kotona keskenään.
suunnittelin meille kaikkee reissua ja menemistä, mutta kappasvaan kun ensin tuli toinen kipeeks ja sitten toinen, ei olla omaa pihaa ja lähikauppaa pidemmälle päästy. koirat on joutunu tyytyyn miniminilenkkeihin ja mulla kaatuu seinät päälle.
tänään tulee tasan 2vko siitä kun mies lähti ja sen jälkeen en todellakaan ole siis poistunut oikeastaan mihinkään enkä nähnyt ketään.
tänään sitten lapset lähti mummulaan yökylään kun tervehtyivät ja mummo halusi tarjota apuaan. mielellään lähtivät ja kaikki ok, tulevat sunnuntaina.
mulla siis eka päivä kahteen viikkoon mahdollista lähteä kunnon lenkille tai kavereille tms.

sovin huomiselle saunaillan yhden mun kaverin kanssa, muutama siideri, baarielämää katsomaan jne.
no, mun tekis mieli lähteä tänäänkin kun toinen kaveri pyysi ja suostuin, niin tää toinen SUUTTUI MULLE siitä että lähden tänäänkin ja KIELSI mua menemästä, koska mun tarvii kuulema huomena olla kunnossa kun yhdessä lähdetään!! siis täh?! mua ei mun oma äiti määräile, saati kaverit!! oikeesti!! ja tasan tietää tämä kaveri et mulla EI OLE TAPANA vetää mitään perseitä ja maata iltaan asti krapulassa!!!!!

mut että mä en sais mennä EDES YHDELLE ettei LIPSAHDA???!! TÄÄÄÄHHH???!!! en mä nyt sentään mikään alkoholisti ole!!!
todella loukkaavaa ja mun lapsellinen puoleni haluais tänään vetää tavoista poiketen ihan ärsyttääkseni aivan kaameet koomat!!!
ei huvittas enää yhtään lähtee sen kaa huomena mihinkään jos ei ton vertaa voi ymmärtää et mulla on oikeus mennä just niin ku haluan kun kerta 2viikkoo oon ollut putkeen kotona ilman aikuisseuraa! ja varsinkin kun olen koko viikonlopun YKSIN KOTONA.

mä otin tän nyt tosi raskaasti vaan ylireagoinkin, mutta musta oli aivan törkeää käskeä mun pysyä kotona!!

Enpä tiedä ylireagoinnista - jäin vain ihmettelemään, että minkälaisia kavereita ihmisillä onkaan...

Miten kenellekään edes tulee mieleen kieltää ystävältään uloslähtemistä, tai ylipäätään suuttua siitä.

Jo on lapsellista touhua! Ja jos huomenna tuon "ystävän" kanssa johonkin vielä olet lähdössä, niin mistä tiedät, ettei pilaa koko iltaasi kälättämällä tästä "syrjähypystäsi".

Voivoi... :laugh:

pääseekö se kaverisi usein mihinkään? onko hällä muita kavereita baariin kuin sinä?
tottakai voit mennä tänään, kaverisi veti herneen nenään ihan turhasta! tai sit pelkää että sä et lähde huomenna jos tänäänkin menet...
ole kuitenkin onnellinen että sulla on kavereita jotka sun kanssa lähtee...itse pääsisin huomenna, mutta KUKAAN niistä 7stä jota olen kysynyt, ei lähde...kaikilla jokin syy, eli jään kotia. *huokaus* (viimeksi vuosi sitten olen jossain edes käynyt)

tää kaveri kyllä on päässy meneen ja niillä käy tosi paljon porukkaa, sellanen "saluunameininki" et tupa täynnä kavereita ja kahvittelijoita melkein joka ilta!!

ja kyllä, se on yksinkertainen.. siis ihan oikeasti... plus että hirvee valittaja... tosi moni on katkonu välinsä siihen kun ei kertakaikkiaan jaksa aina kuunnella sitä narinaa ja marinaa kun mies teki tätä ja sano tota ja suolentoiminta on näin ja vatsa löysällä ja päätä särkee ja valkovuoto on klimppistä ja lapsi huutaa ja toinen kiukkuaa muuten vaan ja valivalivalivali....

oikeesti, aivan ihana ihminen niinä (nykyään harvoina) päivinä kun on, mutta kun noi valivalipäivät on lisääntyny ihan tuskassa!!!

lisäks sille on tullu sellanen kiva lisä et se ei ymmärrä sanaa ei. se pyysi mua shoppaileen ja sanoin et enhän mä nyt todellakaan voi kipeiden lasten kanssa shoppaileen lähtee niin jankkaa vaan et lähelähe, keksi jostain lapsenvahti lähelähe. jouduin tiuskaseen sille et KUN MÄ EN HALUA EIKÄ HUVITA! EN LÄHDE!! sit usko ja herne meni nenään.

täs vaan mättää sellanen et niiden poika on meidän pojan paras kaveri ja mä oon niiden nuoremman kummi, ei oikeen pystyis välejä kokonaan katkomaan, mutta #¤%%/&(&"¤!!!!!!!!!

Yhteistyössä