Että voi ihmistä kiinnostaa toisen elämä, voi elämänkevät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Voi kiasus sentään.

Oli yks ihminen sit nähny hyllyjen välistä ku olin miehen kans kaupassa ja hän oli seurannu meitä kaupassa piilossa pysyen ja nyt armotonta utelua et onks meillä suhde ku oltiin niin ilosia oltu.

Joo tää oli pakko kirjottaa ku ottaa oikeesti päähän ku missään ei voi olla eikä kenenkään kans eikä sit ainaka ilonen saa olla ellei oo suhde päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Voi kiasus sentään.

Oli yks ihminen sit nähny hyllyjen välistä ku olin miehen kans kaupassa ja hän oli seurannu meitä kaupassa piilossa pysyen ja nyt armotonta utelua et onks meillä suhde ku oltiin niin ilosia oltu.

Joo tää oli pakko kirjottaa ku ottaa oikeesti päähän ku missään ei voi olla eikä kenenkään kans eikä sit ainaka ilonen saa olla ellei oo suhde päällä.

Jospa hän on katsellut vähän liikaa tv-sarjoja, esim. Täydellisiä naisia, niissähän on nykyään tapana kaikki tollanen toisten kyyläys! =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Siis oikeesti, kyylännyt siellä hyllyjen välissä lymyillen :o :headwall: :laugh:
Voi elämä mikä tyyppi

Ite sanos et hän ei ollu halunnu näyttäytyä ja siks oli seurannu hyllyjen välistä meitä.

Ei voi olla kaikki mutterit tallella kyl

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Voi kiasus sentään.

Jospa hän on katsellut vähän liikaa tv-sarjoja, esim. Täydellisiä naisia, niissähän on nykyään tapana kaikki tollanen toisten kyyläys! =)

Tartteek mun alkaa kattoo tota sarjaa et tajuun missä mennään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Voi kiasus sentään.

Tartteek mun alkaa kattoo tota sarjaa et tajuun missä mennään :D

Joo! :D

siis ei oo tottaa :laugh: :laugh: :laugh: apua, mie en kehtais kyllä kyttäillä ketään tuttuja vaan ihan reilusti menisin sanomaan jotta päivää ja esittelisin itteni myöski sille toiselle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis ei oo tottaa :laugh: :laugh: :laugh: apua, mie en kehtais kyllä kyttäillä ketään tuttuja vaan ihan reilusti menisin sanomaan jotta päivää ja esittelisin itteni myöski sille toiselle. :D

mut ajattele jos olis ollu jotain salasta niin sitä ei olis sit ainaka nähny jos olis ittensä paljastanu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka se oli :whistle:

päätön, veikkaan ma ;)

ja muuten... miksi AINA kuvitellaan että jos joku nainen on kaupassa miehen kanssa niin heillä on suhde? miksei koskaan ajatella kahesta kaupassa olevasta naisesta näin :whistle:

päätön, veikkaan ma ;)

ja muuten... miksi AINA kuvitellaan että jos joku nainen on kaupassa miehen kanssa niin heillä on suhde? miksei koskaan ajatella kahesta kaupassa olevasta naisesta näin :whistle:

Se mullakin kävi kyllä mielessä =)

päätön, veikkaan ma ;)

Ei ollu Päätön, vaan ihan IRL tuttavani

Yhteistyössä