Että tympii tää sopivan ehkäisyn löytäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rupes ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rupes ärsyttää

Vieras
mutta ei voi mittään.. Sellasta se vissiin vaan on jos on niin nirso ettei halua kumia käyttää.

minipillerit, yhdistelmäpillerit, rengas, kierukat, kapselit.. hemmetti mikään ei sovi... ja sterilisaatiota joutuu nyt vielä jonkun aikaa odotella kun ei täyty kriteerit, ikää liian vähän ja liian vähän lapsia toki vielä yksi lapsi halutaan jossaki vaiheessa.

Meillä on käytetty joskus kumia, mutta miehellä on muutenkin huono tunto niin kumi estää tunnon täysin ja puristaa, eikä ikinä pysty laukeamaan kumi päällä :S Lisäksi kaikki kaupan kumit on aika pieniä miehelle, niin on jo 3 kertaa mennyt rikki ja jouduin joka kerta ottamaan jälkiehkäisyn, mikä on tosi ärsyttävää!

Nyt meillä on hormoniehkäisy.. Se on meille paras, mulla vaan meni iho vähän huonommaks sen takia :( Pikkusen enemmän näppyjä tulee. Mutta aattelin et se on turvallisen ehkäisyn hinta, meillekki tulee sterilisaatio vasta kun ollaan lähemmäs neljääkymppiä ja ei haluta lisää lapsia.

Nyt meillä on 1 lapsi, ollaan 24 ja 26 vuotiaat.

Mulla kondomi lähinnä aiheuttaa tulehduksia myös lateksittomat. Oon epäilly että syy on siinä liukasteessa jota kumeissa on. Koska samat oireet ilmenee joistaki liukkareista.

Tällä hetkellä syön yhdistelmiä lääkärin erikois luvalla. En oikeastaan vissiin saisi niitä syödä. Mulla on joskus ollu aurallinen migreeni kohtaus.

Minipillereitä käytin pitkään sitten ne alkoi aiheuttaa liikaa välivuotoja. Oli enemmän vuotopäiviä kun kuivia.

Mulla kondomi lähinnä aiheuttaa tulehduksia myös lateksittomat. Oon epäilly että syy on siinä liukasteessa jota kumeissa on. Koska samat oireet ilmenee joistaki liukkareista.

Tällä hetkellä syön yhdistelmiä lääkärin erikois luvalla. En oikeastaan vissiin saisi niitä syödä. Mulla on joskus ollu aurallinen migreeni kohtaus.

Minipillereitä käytin pitkään sitten ne alkoi aiheuttaa liikaa välivuotoja. Oli enemmän vuotopäiviä kun kuivia.

Saanko kysyä, miten tämä kumi + tulehdusherkkyys sulla ilmenee? Olen nimittäin itse pohtinut samaa.

Jep. Paskaahan se oli. En saa yhdyntäorgasmeja kumin kanssa ollenkaan kun vievät kosteuden ja hiertävät ja mies ei edes halua muuta kuin suuhoitoa kun kumit tuntuvat ikäviltä, täysin sopivaa ei ole olemassakaan ja orgasmista jää se huippu aina kokematta ja kaksi kertaa frenulum on mennyt rikki niiden takia. Mutta kun hormonit eivät sopineet, kierukka ei toiminut ja ilmankaan ei halua olla, niin vasta sterilisaatio ratkaisi ongelman ja se tulikin haettua heti 3-kymppisenä ja lapsettomana, että saattoi aloittaa sen seksielämän viimeinkin kunnolla.

Niin ja mulle kortsuista tulee virtsatietulehduksia myös aina aika ajoin jos yhdyntä kestää vähääkään kauemmin. Mitä se kestää usein kun miehestä ei tunnu oikein miltään. Lateksittomat taas hiersi aivan kamalasti ja mies ei voi niitä pitää kun tuntuu niin pahalta.