että tulikin hyvä fiilis heti aamusta! Kerpele sentää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi että, meillä jos tuo rotjake tuollasta uskaltais mennä sanomaan |O Mutta ei ole sanonut eikä varmaan sanokkaan. On se niin mukava kun ne paskaset vaatteet kävelee yksinään pesuun ja taas puhtaana kaappiin. Valmista ruokaa on hiton paljon mukavampi syödä puhtailta lautasilta. Kävelemäänkin mahtuu kun joku muu raivaa ne roinat mitkä vaan sattuu jäämään just siihen missä niitä tarvitaan. Ja on se kivaa kun aina voi mennä niinkun tahtoo kun on toinen aina kotona hoitamassa lasta. Ei tuo ukko mikään paska ole, elkää käsittäkö väärin :D Mut miä teen meillä kaiken ja jos tuo erehtyy joskus sanomaan että en tee niin saattaa olla ettei avain käy enää kotioveen :kieh:

Mua ei haittaa,et teen kaiken..
tai no ollaan sovittu,et ukko polttaa roskat,vie roska pussit pihalle ja hakee puut liiteristä..
Siinä sen hommat..
Eipä ole roskapussi liikkunut..enkä oo jaksanut huomauttaa..
Mutta se et vaikka mielelläni hommat teenkin,ni olis se joskus kiva saada siitä jonkun näköistä "kiitosta" ja "kunnioitusta"

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
tai no ollaan sovittu,et ukko polttaa roskat,vie roska pussit pihalle ja hakee puut liiteristä..
Siinä sen hommat..
Mutta se et vaikka mielelläni hommat teenkin,ni olis se joskus kiva saada siitä jonkun näköistä "kiitosta" ja "kunnioitusta"

Ei vaan jos olet alusta alkaen tehnyt nuo niin siinä ei ole mitään kiittämistä vaan ihan tavallista. Itse olet tuon itsellesi aikaansaanut. Turha kuvitella että mies kiittelisi mistään tiskaamisesta yms.
Sehän se siinä on että silloin kun on kotona niin kaikki hommat jää naiselle, ja sitten kun nainen menee duuniin niin edelleenkin edellytetään että nainen tekee kaiken.
Miksi isä ei hoida tytärtään aamulla?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Siinä sen hommat..

Ei miuakaan haittaa ja jos pyydän niin mies tekee kyllä =) Mutta jos se uskaltais joskus sanoa etten tee mitään niin kyllä jumalauta räjähtäisin niin kovaa että sais luikkia häntä koipien välissä ulos ja äkkiä |O Olishan se kiva jos joskus kiitosta sais mutta menee se näinkin. Ainiin, kiitti tuo yks päivä kun pesin sen sählykamat ja laitoin ne kuivumaan. Se oli niin harvinainen tapaus että seisoin varmaan puoli tuntia monttu auki sen kiitoksen jälkeen :laugh:

Ei kai siihen mitään syytä ole ettei hoida...
on nyt vaan päättänyt maata koko päivän..
( eikä tää oo sellai isä joka ei lasta hoitais,hoitaa ja paljon ja hyvin )

Joo ja on mun omaa syytä,et syytellään siitä,et mä en tee mitään..

teet näin et pese ukon pyykkejä, kun häneltä jää likaisia astioita älä tiskaa/laita niitä astianpesukoneeseen. Älä tartu imuriin, lähde lapsen kanssa ilmoittamatta päiväksi/yöksi pois. älä anna periksi äijän on opittava kunnioittamaan SINUA!

Peset omat pyykit ja teet vaan itselle ja lapselle ruuan.. Ja mitä olen sinun päiväkirjaa lukenut niin sen perusteella enemmän kyllä miehesi herää lapsen kanssa ja touhuaa kuin sinä.
Jos olet aikuinen ihminen niin keskustelet miehesi kanssa etkä ala typerästi osoittamaan mieltä hänen sanomisistaan.

:) kas mun ihan ystäväni joka mun päiväkirjaani ahkerasti lukee on taas löytänyt tiensä tänne:)
:wave:
Eiköhän ole kuule ihan kyse siitä mitä me ollaan keskenään miehen kaa sovittu ja miten eme eletään keskenämme;)

Sain anteeksi pyynnön tiuskimisesta ja siitä,et tuli sanottuu jotain jota ei tarkoitettu...
Teen just ruokaa täällä ja oon pessyt ne hurjat neljä koneellista pyykkii pois..
On ulkoiltu yhdessä lapsen kaa ja illal mies lähtee kaverinsa kanssa kalaan:)

Yhteistyössä