että tulikin hyvä fiilis heti aamusta! Kerpele sentää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Ukko herätti mut ja tokas et aikoo maata koko päivän,et mäkin voin tehdä välillä jotain.
Sanoin sille,että enhän mä muuta täällä teekkään kun koko ajan jotain..
Eilenkään en kuulemma ole mitään tehnyt..
Vaikka pesin pyykkii,imuroin,pesin lattiat,pyyhin pölyt yms.
Tuli just sellai olo et lopetan kaiken tekemisen ku ei kukaan arvosta sitä mitä mä täällä teen..
Kohta ei oo puhtaita sukkia ja kalsareita odottamassa,eikä ruokaa ku ukko tulee töistä..
Tajuiskohan sitten?! :kieh: :kieh:

johan läks päivä hyvin käyntiin...

oon niin hermostunut...
vielä yhden aikaa eilen yöllä pesin täällä käsin lapsen kenkiä että sillä olis maanantaina puhtaat jalkaan laittaa päivähoitoon.. ( kun täällä kuivuu tosi hitaasti muutkin pyykit )
Ja mä en ole tehnyt mitää..oon ihan ymmälläni ja melko loukkaantunut..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
en ole enää, käyn koulua ja teen töitä aina kun on

Hmmm. Eli ei ole kyse monelle miehelle tyypillisestä "minä käyn töissä ja sinä vaan makaat kotona"- syndroomasta.

Tee miehelle lista siitä, mitä päivittäin teet, ja kauanko siihen menee aikaa. Jos se vielä sitten kehtaa väittää että ei tuo oo mitään, niin sano sille että tehköön kaiken tuon itse, jos se kerran ei mitään oo |O

Miehet :kieh:

No niin... mä varmaan tekisin pienen lakon, ihan niinku suunnittelitkin...
- ei ruoanlaittoa miehelle, ei astioiden pesua, ei pyykinpesua, ei kaupassakäyntiä... ei yhtään mitään mikä helpottaa hänen arkeaan. Ja ilmottaisin sen etukäteen. Katso pari päivää reagoiko mitenkään päin... :whistle:

Mä aion olla tän viikonlopun ainakin kuin ukko..
Hoidan vaan lapselle kaiken ..
Muuten makaan sohvalla ja tuijotan töllöö..
( odotan et joku pesee pyykit,tekee ruuat,laittaa ne tiskit koneeseen ja koneen päälle yms )
Siinähän sitten on..harmi vaan,ettei se oikein tuo tulosta ku pesin eilen 6 koneellista pyykkiä ni sil riittää sitä puhdasta päälle pantavaa.. :kieh: :kieh:

tee viikonlopuksi lakko! mie aina aika ajoin lakkoilen kun saan kuulla tuon etten tee mitään ni johan vähäksi aikaa taas ääni kellossa muuttuu.

nytkään en 2 lomaviikkoon oo tehny mitään (kaikki huoneet on siivottu kaappeja ja ikkunoita myöten, siinä normit ruuanlaitot, pyykinpesut yms. seurana tehokas 4 v)

sinne se jäi ukko rötköttää..
Meijän kolme vee likka kävi just (ihan pyytämättä ) sanomassa isälleen,et vois pyytää äidiltä anteeksi.
Kuului vaan,ettei oo mitään anteeks pyydettävää.. :kieh: :kieh:
noo sitä saa mitä tilaa :whistle:

meillä kans huono aamu.. alko siis hyvin ennenkun sängystä noustiin (silleen). Olis pitäny sekin jättää välistä. SEn jälkeen mieheltä pelkkää kiukuttelua kaikesta ja hereillä oltu jopa tunti. On hermostunut meidän koiranpentuun kun se ei pissaa ulos.. mut mitä se mulle siitä kiukuttelee. En mä muuten valittais mut tätä on jatkunu koko miehen loman ajan., Menis jo töihin!! Hääpäiväkin ois huomen ....

Laitettiin likan kanssa aamupalaa tossa just ja mietin et pitäskö sittenkin vaan olla kuin en olisi huomannutkaan mitä se sano..
Tehdä sille aamiainen ja viedä vaikka sinne sänkyyn saakka:D

Oikeinko herätti sinut kertoakseen ettei itse aio eväänsä väräyttää???
Kristus että mä olisin vetänyt tauluun ja nyrkillä. Mun unoset on kultaa kalliimmat ja jos joku kusipää tuollaisella tekosyyllä mut herättäisin niin vot, ei kyllä erehtyisi toista kertaa..

No pyysin kyllä herättää ja sanoin,et mä voin nousta likan kaa..kuhan herättää,mutta se miten herätti ja mitä sanoi..sai mun vereni kiehumaan..
|O |O

Mä ku aattelin,et se voi olla väsynyt rankan työ viikon jälkeen ,mut miks mun pitäs sitä ja sen tekamii hommii arvostaa,kun en itsekkään saa minkäänmoista arvostusta..

No en kyllä todellakaan alkais sitä passaamaan :kieh: Tiskaisin astiaa sitä mukaa ku ite käyttäsin itelleni/lapselle. Ja pyykkeikii pesisin vaa omia ja lapsen. Kyllä se äijä jossai vaiheessa ymmärtää ko et tee sille ruokaakaan.

Yhteistyössä