Että tommosia uusia naapureita..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Jonain yönä viikolla ei ollut täällä :laugh:
En usko. Jos näin olisi ollut, mulla olisi punainen ruksi seinässä
k060.gif

Itseasiassa toi pitää paikkansa. Mulla oli hommia silloin tehtävänä. Että kyllä sun keittis tarvii nytten näyttää sitä tussia seinälle! :p

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Itseasiassa toi pitää paikkansa. Mulla oli hommia silloin tehtävänä. Että kyllä sun keittis tarvii nytten näyttää sitä tussia seinälle! :p
Voihan räkä :/ On olemassa riski - hyvin pieni sellainen - että mäkään en ole ollut sinä yönä paikalla.

Eli mä olen ainoo joka on valpas :laugh:
(ja jolla ei oo muuta elämää, kun kytätä ketä paikalla ) :kieh:

Ethän se sinä ollut joka tuolla meidän ikkunana takanakin kurkki? :whistle: Tuli vaan mieleen kun sulla on nyt ollut sen 3 viikkoa lomaa ja et ole palstalla pyörinyt niin olitkos tuolla läheisen metsän männyn nokassa kiikaroimassa meikäläistä? :D

:laugh:

Eli mä olen ainoo joka on valpas :laugh:
(ja jolla ei oo muuta elämää, kun kytätä ketä paikalla ) :kieh:

Ethän se sinä ollut joka tuolla meidän ikkunana takanakin kurkki? :whistle: Tuli vaan mieleen kun sulla on nyt ollut sen 3 viikkoa lomaa ja et ole palstalla pyörinyt niin olitkos tuolla läheisen metsän männyn nokassa kiikaroimassa meikäläistä? :D

:laugh:

Olikos se se toissa viikon keskiviikko ? :laugh:
Sillon tais olla sun vahtiminen vuorossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Mä käytän konetta.. ihan omat kansiot jokaiselle..

Salaiset kansiot eli X-files? Pälyilet ympärillesi ja hyräilet hyytävää musaa
B)

Ton hyytävän musan jätän pois, tai mua rupeis pelottaan itteni.. ja sit mä rupeisin jo hyppiin seinille täällä :whistle:

Huonosti ilmaisin asian..
Niin siis mä nyt tarkotin sitä että se oli sulle varattu päivä, ei perheelle. Sähän omistat yksinoikeuden vaanittavaksi... (tai jotain, nyt mun sanavarasto tökkii ) :laugh:

Niin siis mä nyt tarkotin sitä että se oli sulle varattu päivä, ei perheelle. Sähän omistat yksinoikeuden vaanittavaksi... (tai jotain, nyt mun sanavarasto tökkii ) :laugh:

Hmmh.. no mä uskon sua TÄMÄN kerran.. :whistle: :D

Enhän mä oo sulle ikinä valehdellu, enhän ?

Hmmh.. no mä uskon sua TÄMÄN kerran.. :whistle: :D

Enhän mä oo sulle ikinä valehdellu, enhän ?

No et :hug: :heart: :D

Uusimmat

Yhteistyössä