Että tällainen äitienpäivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jansku08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jansku08

Jäsen
08.03.2009
222
0
16
Ensimmäinen äitienpäivä ja itse sai kahvit keittää ja leivät paahtaa. Ukko riidan päätteeks eilen käväs mutkan jossain ajelulla ja oli palannut kun tytön kans jo nukuttiin. Sohvalla näytti kuuden aikaan röhnöttävän kun herättiin. Siitä se sit valu samantien makkarin puolelle jatkamaan uniaan. Tekis mieli polttaa tuo makuuhuone :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
no mitä sä sitä miestä siihen äitienpäivän viettoon tarviit?

No kuka mulle sit kahvit olis keittänyt aamulla ja antanut vaikka nukkua vähän pidempään? Eipä ilman mitään extraa oikein äitienpäivä tunnu äitienpäivältä jos on ihan samanlainen päivä ku muutkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:

No kuka mulle sit kahvit olis keittänyt aamulla ja antanut vaikka nukkua vähän pidempään? Eipä ilman mitään extraa oikein äitienpäivä tunnu äitienpäivältä jos on ihan samanlainen päivä ku muutkin...

Mulle äitienpäivässä on tärkeintä viettää aikaa lapseni kanssa... ei oo väliä millään kahveilla tai nukkumisilla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:

Mulle äitienpäivässä on tärkeintä viettää aikaa lapseni kanssa... ei oo väliä millään kahveilla tai nukkumisilla..

Juu, no toki on sekin tärkeetä, todella tärkeetä. Mutta saanhan viettää joka päivä aikaa lapseni kanssa ja oisin saanut viettää myös tänään, vaikka kahvit ois keitetty ja pari tuntia ylimääräistä unta saanut. Mutta jos et ymmärtänyt asiaa mitä tarkoitin, niin älä enää vaivaudu vastaamaan =)

:hug:
melkeinpä tiedän tunteen... ite tässä vietän todellakin ÄITIENpäivää... Vauva heräsi 5.30 eikä syönnin jälkeen millään nukahtanut joten minähän hänenkanssa nousin leikkimään. Mies oli hereillä (yritti ensin hoitaa pullolla aamusyötön mut eipä siitä mitään tullu ) ei hänel tainnu tulla mieleenkään lähtee valvomaan vauvankanssa, edes kerran viikossa tai kerran kuussa :headwall: sinne se jäi kuorsaamaan...
Ei tässä muuta mutta katkonaisen yön jälkeen aikasella herätyksellä, täällä voi olla vähän kiukkunen mamma... kai tää tästä viel iloksi muuttuu päivän mittaa...
ite mäki keitin pannullisen kahvia!
...ja pikku ilopilleri aamuvirkku tais just nukahtaa "aamu unille" josko koittas ite torkkua sohvalla tovin...

Alkuperäinen kirjoittaja Glow:
:hug:
melkeinpä tiedän tunteen... ite tässä vietän todellakin ÄITIENpäivää... Vauva heräsi 5.30 eikä syönnin jälkeen millään nukahtanut joten minähän hänenkanssa nousin leikkimään. Mies oli hereillä (yritti ensin hoitaa pullolla aamusyötön mut eipä siitä mitään tullu ) ei hänel tainnu tulla mieleenkään lähtee valvomaan vauvankanssa, edes kerran viikossa tai kerran kuussa :headwall: sinne se jäi kuorsaamaan...
Ei tässä muuta mutta katkonaisen yön jälkeen aikasella herätyksellä, täällä voi olla vähän kiukkunen mamma... kai tää tästä viel iloksi muuttuu päivän mittaa...
ite mäki keitin pannullisen kahvia!
...ja pikku ilopilleri aamuvirkku tais just nukahtaa "aamu unille" josko koittas ite torkkua sohvalla tovin...

Kuulostaa kans tosi kivalta :hug: Meillä vaan vauva valvoo varmaan tuonne kymppiin asti, et en edes pääse torkkuja ottamaan. Kaikesta huolimatta hyvää äitienpäivää :flower:

mä oon alkanu miettiä että eikö ukot arvosta sitä ollenkaan että niitä huomioidaan isienpäivänä kun ne ei viitti/jaksa/haluu/tajuu/muistaa panostaa äitienpäivään ollenkaan??? :o

täällä kun monella on näitä samanlaisia äitienpäivä kokemuksia. mulla tänä vuonna se onni että ukko toi kukkia ja kortin sekä halas ja kehui. olin aidosti yllättyny ja se pieni ele pyyhki pois kaikki aikasemmat huonot kokemukset! :heart: se tuli niin oikeeseen aikaan kun on muutenkin hieman reppana olo. :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mä oon alkanu miettiä että eikö ukot arvosta sitä ollenkaan että niitä huomioidaan isienpäivänä kun ne ei viitti/jaksa/haluu/tajuu/muistaa panostaa äitienpäivään ollenkaan??? :o

täällä kun monella on näitä samanlaisia äitienpäivä kokemuksia. mulla tänä vuonna se onni että ukko toi kukkia ja kortin sekä halas ja kehui. olin aidosti yllättyny ja se pieni ele pyyhki pois kaikki aikasemmat huonot kokemukset! :heart: se tuli niin oikeeseen aikaan kun on muutenkin hieman reppana olo. :whistle: :snotty:

Ei ne taida tajuta mitään, ovat niin itsekeskeisiä. Meillä isänpäivänä oli tytön ristiäiset ja siinä kakkujen koristeluiden ja muun aamuhässäkän keskellä kyhäsin lohileivät ja kahvit sänkyyn ja olin ostanut ihan megahienon lahjankin (Nintendo Wiin) mistä mies oli aidosti yllättynyt ja iloinen. Ajattelin, että annan ensimmäisenä isänpäivänä vähän parempaa, niin muistaa sen hyvillä mielin aina. Ja mites kävi mulle, muistan kyllä aina, mutta en todellakaan hyvillä mielin. Tuo äijä ei oikeesti edes varmaan tajua, miten pahalta tuntuu ajatella, että tämä on MINUN ENSIMMÄINEN äitienpäiväni, eikä tätä korvata koskaan millään minulle!!! Vaikka kuinka illalla pyytelisi anteeksi ja olisi mukava, niin tätä aamua ei saa mitenkään muutettua jälkeen päin. Kylläpä alkoikin v***ttaa entistä enemmän...

Tiedän tunteen, ekana isänpäivänä tein ukolle t-paidan jossa lapsen jalanjäljet ja hienon aamupalan. Ekana äitienpäivänä ukko makas krapulassa,mitä nyt välillä kävi oksentelemassa ja huuteli vettä tuomaan. Että tuntuu vieläkin pahalta. Pari edellistä on edes kahvit keittäny, mut tänään sain taas itse nousta aamupalan laittoon kun herra suuttu kun ei saanu aamutuimaan piparia :kieh: No,enpäs vaivaudu seuraavana isänpäivänä minäkään yhtään mitään. |O

mua v*****aa myös. meillä yhteinen aika on todella vähissä ja kun kerrankin olis ollut mahdollisuus tehdä yhdessä jotain, mies lähti golffaan. ei tullut aamulla kahveita,korttia tai lahjoja, ei ole ehtinyt sellaisia hommaamaan. me ei kyllä kotiin jäädä sitä odotteleen vaan vietetään äitienpäivää ihan kaksistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Tiedän tunteen, ekana isänpäivänä tein ukolle t-paidan jossa lapsen jalanjäljet ja hienon aamupalan. Ekana äitienpäivänä ukko makas krapulassa,mitä nyt välillä kävi oksentelemassa ja huuteli vettä tuomaan. Että tuntuu vieläkin pahalta. Pari edellistä on edes kahvit keittäny, mut tänään sain taas itse nousta aamupalan laittoon kun herra suuttu kun ei saanu aamutuimaan piparia :kieh: No,enpäs vaivaudu seuraavana isänpäivänä minäkään yhtään mitään. |O

:laugh: anteeksi kun nauran, mut oli niin hauska tuo kun suuttui piparin pihtaamisesta! Siis ihan hyväntahtoista nauramista. Sait ainakin hyvälle tuulelle =)
Mut siis halaus myös sulle, samassa veneessä melkein ollaan. :hug:

Meillä mies hirveessä kuumeessa, joten nukkuu tuolla :/
Kyllä sanoi että voi nousta laittamaan aamupalaa ja kahvia minulle mut sanoin ettei saa nousta kun on niin kipeä :D

Tyttö melkein 4 vuotta kyllä tuli herättämään halauksella ja suukoilla ja toivotti hyvää äitienpäivää ja hetken päästä toi jugurtin mulle sänkyyn :D On hän niin ihana <3

Eipä mullekkaa tullu kahvia sänkyy tai kukkia.. Mies nukkuu edelleen tuolla.. itse olen ollut jo tässä tunnin hereillä. No ehkä hän päivällä jotenkin muistaa <3

Miksi ihmiset menettävät hermonsa, jos mies ei muista ostaa lahjaa tai keittää kahveja aamulla? Onhan äitienpäivä tietysti tärkeä, mutta että sitten, jos joku ei saa tahtoaan läpi, niin haukutaan netissä mielin määrin....todella törkeää sanoisinko..

Yhteistyössä