että tällainen aamu tällä kertaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mä oon jo hereillä, mutta mies nukkuu pois krapulaansa.
oltiin ampumassa niitä raketteja eilen, ku yks niistä kaatu ja lens keskelle tietä. ei osunu autoon eikä ihmisen eikä taloon, poliisit vaan tykkäs pahaa, sattuivat epäsopivasti paikalle.
no siellä istuttiin aikamme, tai no mä istuin jonku minuutin sitte ne alitto mun tuuleen ja kylmään yksin seisomaan ku kansaa käveli ohi.
kun mies sitte pääsi pois sieltä alko riehumaan. heitti kaiken mitä taskuistansa löysi pois, ja koska se on mies siellä oli kaikki tarpeellinen, lompakko visa-kortteineen, auton avaimet, koti avaimet, puhelimet,, kaikki meni... niin no pelastin mä visan, tottakai, luultavasti arvasin että mä vielä tarvin sitä.

hain auton ja kun se istu kyytiin mä luulin että se oli rauhottunu. sitten se pyysi kännykkää lainaks ja annoin sen sitte.luulin että soittaa kavereillensa ja sanoo että me mentiin kotiin, mutta kuinka voikaan ihminen olla väärässä, se soittiki isäpuolellensa joka myös on poliisi ja haukku sen ihan täysillä, kaiken maailman nimillä ja puhu siitä kun se exxä raiskattiin ja sille ei tehty mitään. siinä palo lopuks mun pinna ja se huomas sen.alko hakkaa autoa kännykällä ja siinä meni stereot ja kännykkä rikki.
lopuks potki ovea niin että sitä ei saa enää kiinni.

ja nyt oon koko yön miettiny mitä vittua mä tuolle miehelle teen? mistä nuo kusipääkohtaukset oikein tulee, n kahesti vuodessa sattuu jotain tollasta.
suunnittelin vähän sellasta että tuo saa nyt koittaa korjata meidän välit ihan ite, sitten mä vien se sinne äitillensä ja isäpuolellensa pyytämään anteeksi, ja maanantaina mä lähen reippailemaan ostamaan uuden kännykän ja uuden golffin.

joo tuollasen kans piti ostaa kämppää ja tehä lapsia, ja hevonvitut mä en tolle tee enää yhtää mitää!!!! |O

Vittumainen tilanne, mutta ihan oikeesti: se on vaan mies! Ei niitä pysty käsittämään, joskus niillä vaan jää hissi jumiin ja tapahtuu tämmöstä. Omalla ukolla sama homma; kerran vuoteen vetää vastaavanlaiset kilarit. -Siis ei tee mulle mitään, mutta just tuommosta älytöntä säätöä muitten kanssa. Ei voi ymmärtää...

Alkuperäinen kirjoittaja Just me:
mutta ihan oikeesti: se on vaan mies!

Ihan oikeesti: kuinka suurta stressiä, epävarmuutta, ahdistusta ja pelkoa on liitossa pakko sietää? Jos vastaavaa mielivaltaista käytöstä sattuu jatkuvasti, vaikkakin kuukausien välein, eikö sellainen elämä ole henkisesti liian kuluttavaa? Kuinka kauan nainen ymmärtää ja hyväksyy ja toimii äitinä myös miehelleen, joka itsekeskeisesti riehuu oppimatta läksyään.. Minne katosi se tasapainoinen, luottavainen kumppanuus?

Yhteistyössä