Että pitikin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

röh

Vieras
Tuli tässä joulun aikana hiukan syötyä, siis ihan ruokaa ja suklaata yms... Ja voi jessus tätä turvotusta! Lauantaina ois häät (ei omat), ja oonkin nyt vähän pulassa, et millä hitolla tän ähkyn ja turpeen olon saa normalisoitua tässä muutamassa päivässä! Näille ylimääräisille kiloille (joita löytyy kans kiitettävästi) ei tähän hätään mitään voi, mut nyt vinkkiä millä tän turvotuksen saa aisoihin. Vedänkö kolmen päivän vesi- ja ananaskuurin, vai mitä?

Sellerillä. Mene ja osta varsiselleriä ja syö siltään, sellaista turvotusta ei ole joka ei sillä tokene. Ananas, mansikka ja muut koivunlehdet ovat pilipalidiureetteja sellerin rinnalla.

Mulla kans melkoisesti turvotusta. Normaalisti tulee syötyä vähäsuolaista ruokaa, jouluna kaikkea muuta... Eilen ostin ananaksen, jota olen syönyt, ja lisäksi vihreää teetä. Eilisestä -1,3kg. Vielä toinen mokoma jäljellä, sormet tuntuu nakeilta. :D

Toivotttavasti saat ylimääräiset turvotukset pois ennen viikonloppua. :)

Ei sitä kantsi kovin yksipuoliselle dietille alkaa. Muistat juoda vettä reippaasti, että elimistöön kertynyt suola huuhtoutuu. Sitten jos kävisit ottamassa kerran, pari hiet pintaan vaikka uimahallissa tai kuntopyöräilemällä (kuluttavat vähemmän niveliä jos jo valmiiksi ylipainoa). Siinä liikkuessasi saatat huomata, että suolikin alkaa toimia. Ja kas kummaa turvotus alkaa laskea :) Tuolla itse menisin.

[QUOTE="Nannukka";25314165]Ei sitä kantsi kovin yksipuoliselle dietille alkaa. Muistat juoda vettä reippaasti, että elimistöön kertynyt suola huuhtoutuu. Sitten jos kävisit ottamassa kerran, pari hiet pintaan vaikka uimahallissa tai kuntopyöräilemällä (kuluttavat vähemmän niveliä jos jo valmiiksi ylipainoa). Siinä liikkuessasi saatat huomata, että suolikin alkaa toimia. Ja kas kummaa turvotus alkaa laskea :) Tuolla itse menisin.[/QUOTE]

Kyllä mä liikuntaa oon tottunu harrastaa, ei siinä mitään, mut nyt ei oikein ehdi ennen viikonloppua mitään sen kummempaa. Oon päivät pienten muksujen kanssa kotona, ja joka illalle on jotain ohjelmaa. Mut vettä oon tässä lipitellyt paljon päivän mittaan ja tota vihreetä teetäkin vois kokeilla. Ääh, eiköhän tää tästä, ottaa vaan päähän tällanen (itseaiheutettu) turvonnu maha ja paha olo, naamastakin taitaa ruveta tunkemaan suklaakonvehdit sopivasti ulos :(

[QUOTE="vieras";25314005]Sellerillä. Mene ja osta varsiselleriä ja syö siltään, sellaista turvotusta ei ole joka ei sillä tokene. Ananas, mansikka ja muut koivunlehdet ovat pilipalidiureetteja sellerin rinnalla.[/QUOTE]

siis raakaa selleriä puputtamalla lähtis turvotukset?

nevöhöörd :D

Yhteistyössä