J
joo o
Vieras
http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2008/07/05/ohjeiden-noudattaminen-olisi-tuplannut-elatusavun/200817022/139?posted=1&article=1#2173825
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Mä en ymmärrä näitä elatustukia. Varsinkaan sellaisissa tapauksissa joissa äiti ei anna lasten tavata isää, joka on ihan normaali ja haluis nähdä lapsia, mutta äiti on niin katkera erosta ja kostaa sen näin isälle ja lapsille ja silti vaatii elatustukia.
Tuossa lehden jutussa ilmeisesti on erottu jo ennen lapsen syntymää. Olishan sen lapsen voinut abortoida tai käyttää ehkäisyä.
Jos erottais miehen kanssa, en haluis häneltä mitään elatustukia vaan koitettais pärjätä lasten kanssa, sillä itsehän minä olen lapseni halunnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Mä en ymmärrä näitä elatustukia. Varsinkaan sellaisissa tapauksissa joissa äiti ei anna lasten tavata isää, joka on ihan normaali ja haluis nähdä lapsia, mutta äiti on niin katkera erosta ja kostaa sen näin isälle ja lapsille ja silti vaatii elatustukia.
Tuossa lehden jutussa ilmeisesti on erottu jo ennen lapsen syntymää. Olishan sen lapsen voinut abortoida tai käyttää ehkäisyä.
Jos erottais miehen kanssa, en haluis häneltä mitään elatustukia vaan koitettais pärjätä lasten kanssa, sillä itsehän minä olen lapseni halunnut.
Idiootti :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Mä en ymmärrä näitä elatustukia. Varsinkaan sellaisissa tapauksissa joissa äiti ei anna lasten tavata isää, joka on ihan normaali ja haluis nähdä lapsia, mutta äiti on niin katkera erosta ja kostaa sen näin isälle ja lapsille ja silti vaatii elatustukia.
Idiootti :headwall:
oletpas peppari asiallisella päällä..todella rakentavaa keskustelua
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Idiootti varmaan olen, mutta en ymmärrä miksi pitää vielä rahastakin alkaa tappelemaan. Tiedän toki, että ´ylimääräinen´ 140e/kk on joillekin todella iso raha. Mutta miten onnelliseksi se raha tekee? Pitääkö sen takia alkaa tappalemaan ihan oikeutta myöten? Kiristääkö se lapsen ja isän suhdetta?