ETTÄ PISTI VIHAKSI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihme miten miehen ei TARVITSE maksaa tätä summaa vaan sen jonka parhaakseen näkee.. Tämä pitäisi hoitaa niin että äiti saa vaikka soskun puolesta sen puutuvan osan ja isälle lähetettäisiin lasku. Eli joutus maksamaan soskulle sen puuttuvan osan, eli maksaa pitää kuiteskiin.

Mä en ymmärrä näitä elatustukia. Varsinkaan sellaisissa tapauksissa joissa äiti ei anna lasten tavata isää, joka on ihan normaali ja haluis nähdä lapsia, mutta äiti on niin katkera erosta ja kostaa sen näin isälle ja lapsille ja silti vaatii elatustukia.

Tuossa lehden jutussa ilmeisesti on erottu jo ennen lapsen syntymää. Olishan sen lapsen voinut abortoida tai käyttää ehkäisyä.

Jos erottais miehen kanssa, en haluis häneltä mitään elatustukia vaan koitettais pärjätä lasten kanssa, sillä itsehän minä olen lapseni halunnut.

Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Mä en ymmärrä näitä elatustukia. Varsinkaan sellaisissa tapauksissa joissa äiti ei anna lasten tavata isää, joka on ihan normaali ja haluis nähdä lapsia, mutta äiti on niin katkera erosta ja kostaa sen näin isälle ja lapsille ja silti vaatii elatustukia.

Tuossa lehden jutussa ilmeisesti on erottu jo ennen lapsen syntymää. Olishan sen lapsen voinut abortoida tai käyttää ehkäisyä.

Jos erottais miehen kanssa, en haluis häneltä mitään elatustukia vaan koitettais pärjätä lasten kanssa, sillä itsehän minä olen lapseni halunnut.

Idiootti :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

oletpas peppari asiallisella päällä..todella rakentavaa keskustelua

Idiootti varmaan olen, mutta en ymmärrä miksi pitää vielä rahastakin alkaa tappelemaan. Tiedän toki, että ´ylimääräinen´ 140e/kk on joillekin todella iso raha. Mutta miten onnelliseksi se raha tekee? Pitääkö sen takia alkaa tappalemaan ihan oikeutta myöten? Kiristääkö se lapsen ja isän suhdetta?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

oletpas peppari asiallisella päällä..todella rakentavaa keskustelua

Täällä mitään rakentavaa keskustelua ole nähtykään.

Idiootti varmaan olen, mutta en ymmärrä miksi pitää vielä rahastakin alkaa tappelemaan. Tiedän toki, että ´ylimääräinen´ 140e/kk on joillekin todella iso raha. Mutta miten onnelliseksi se raha tekee? Pitääkö sen takia alkaa tappalemaan ihan oikeutta myöten? Kiristääkö se lapsen ja isän suhdetta?

Hyvä että itsekin huomaat olevasi idiootti, elatus ei ole mitään kiristystä/tappelua vaan se on lapsen oikeus. Ihanaa että sinä tulet niin hyvin toimeen ettet tarvitse tuota "ylimääräistä 140?" mutta ehkäpä joku muu tarvitsee.
Ja elatus ja tapaamiset ovat kaksi ihan eri asiaa joita ei tule sekoittaa keskenään.

Yhteistyössä