Että ottaa päähän, lapsella meni sitten koulukuva....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
ihan pilalle. Kakara oli ennen kuvausta maalannut tussilla 2 punaista viirua molemmille puolille posikia ja ei mitään pieniä viiruja. Kyllä karjuin ja raivosin hänelle automatkan, että miten osaatkin olla noin urpo ja nyt meni kyllä kuvat ihan pilalle. Sanoin, että eikö opekaan poistanut viiruja ja lapsi sanoi, ettei hän halunnut niitä pestä pois.

Ihan idiootti opettaja ja vielä typerämpi kuvaaja, kun ei auttanut lasta poistamaan niitä. Itse laittaisin tulikivenkatkuista viestiä niin kouluun, kuin kuvaamoonkin!

IRA pukeutui viimeisessä kerhokuvassaan oma-aloitteisesti MutanttiNinjaKilpikonnaksi... Hakkaanko hänet nyt? :saint:
Totta helvetissä!

th_thsmileyhit.gif

Mitenkähän mun olis pitänyt suhtautua, kun ekaluokkalainen oli koulussa leikannut otsatukkansa suoraan sanottuna tuhannen *illun päreiksi saksilla... jestas, kyllä repesin, mutta HIEMAN mietin, että missä ja miten ja eikö ope huomannut mitään...?! Jos tämä yhtään helpottaa sun kiukkua... :xmas:

Anna kuvat jollekin osaavalle Photoshopin käyttäjälle, joka osaa poistaa tussinjäljet kuvista jälkikäteen. Sitten vaan uudet paperiversiot käsitellyistä kuvista, niin voit unohtaa koko tussiepisodin. Toisaalta miksi pitäisi? Eikös tuo tussilla sotkeminen kuulu lapsuuteen ja voisi olla ihan hauskaakin naureskella lapsen hoopoille päähänpistoille. Ompahan sitten niistäkin muistot olemassa!

Anna kuvat jollekin osaavalle Photoshopin käyttäjälle, joka osaa poistaa tussinjäljet kuvista jälkikäteen. Sitten vaan uudet paperiversiot käsitellyistä kuvista, niin voit unohtaa koko tussiepisodin. Toisaalta miksi pitäisi? Eikös tuo tussilla sotkeminen kuulu lapsuuteen ja voisi olla ihan hauskaakin naureskella lapsen hoopoille päähänpistoille. Ompahan sitten niistäkin muistot olemassa!
Koulukuvia ei saa digiversiona joten kuvat pitää skannata jolloin laatu heikkenee merkittävästi.
Tosin minäkin jouduin tokaluokkalaisen kuvaa photoshoppaamaan kun ipana oli jättänyt aamulla hampaat pesemättä joka näkyi kuvasta selvästi. On nyt ainakin digialbumissa pestyt hampaat.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24662235:
no voi kamala :D mun mielestä olis varsin huvittavaa, että jäis kunnon muisto siitä kerrasta kun lapsi päätti tuhria naamansa tussilla...

Juuri näin ajattelisin minäkin. Koulukuvia nyt tulee ja menee, eikös tuo nyt ole ihan hauska ja erilainen muisto ihan elävästä elämästä...

Jos oikeasti noin riehuit lapsellesi, pyydä ihmeessä jo anteeksi. Aivan kohtuutonta.

[QUOTE="vieras";24662068]Ihan idiootti opettaja ja vielä typerämpi kuvaaja, kun ei auttanut lasta poistamaan niitä. Itse laittaisin tulikivenkatkuista viestiä niin kouluun, kuin kuvaamoonkin![/QUOTE]

Hahaa, teepä se. Voi elämä, nehän ne ovat vastuussa lasten kasvattamisesta..
Ihan hauska muistohan tuokin on, kai niitä on lapsista muitakin kuvia, ei kai se yksi kuva voi koko elämää pilata.

Mä olen työkseni joutunut kuuntelemaan koulukuvafirmassa puhelimessa valituksia, ja eihän se kiva ole kuunnella, kun eihän sillä kahden ruudun otoksella aina voi varmistaa sitä onnistumista.

Eräänkin kerran soitti joku isä, ja huusi suoraa huutoa puhelimeen. "meidän lapsi näyttää ihan idiootilta". Pitelin luuria parinkymmenen sentin päässä korvista, ja yritin olla ystävällinen, taustalta kuului äidin saatanat ja perkeleet.
Ei mahda mitään, mutta ajattelin että ihmekös jos se lapsikin näyttää idiootilta, millaiset vanhemmat, sellainen lapsi..

Miksi et arvosta lapsen panostusta koulukuvaan? Hän laittautui parhaaksi katsomallaan tavalla ja sinä huudat hänelle. anna mä arvaan, vihaan varmaan joulua ja kiroilet myös?

Ilmesesti lapsen vastalause koulukuville kyseessä. Meidän keskimmäinen poika ilmoitti eilen, ettei halua koulukuvia, niinpä niitä ei sitten oteta. Luokkakuvaan hän menee, mutta sitäkään kuvaa hän ei halua. No säästyypähän nekin rahat. Oli se ennen vanhaan paljon mukavampaa, kun mitään koulukuvia ei edes ollut. Kerran opettaja otti kuvat luokista tavallisella kameralla ja niitä saimme tilata itsellemme. Ihan turha nykyinen käytäntö, että joka vuosi otetaan uudet kuvat.

Yhteistyössä