Että ottaa järkeen miehen ex!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murr

Vieras
Joka h*lvetin asiaan se on jotain kommentoimassa facebookissa, välillä puuttuu minunkin kommentteihini.

Ihan kuin kiinnostaisi sen mielipiteet. Aivan niin kuin minua kiinnostaisi olla sen kanssa missään tekemisissä ihan vain sen takia että on miehen ex, jonka kanssa miehellä vielä oli todella vaikea suhde, nyt ovat jotenkuten asiallisissa väleissä. Se nainen on minulle ihan samantekevä, tuollainen jakorasia, ei ole mitään asiaa.

Exien kanssa tekemisissä oleminen pitäisi kieltää lailla.

Ap kuulostaa todella kypsälle ja fikuslle; että ihan jakorasia? :laugh: Ja jos naisella sattuisikin olemaan viriilihkö seksielämä niin mitä sitten?

Sen kun laitat Privacy settingistä naisen listalle, joka ei näe sinun statuksiasi niin homma on hoidettu. Jos mies haluaa hänet pitää kaverinaan niin voit saada lisää mustiskohtauksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ei hän ole minun kaverini vaan miehen ja jos miehelleni jotain kommentoin niin hän on niihin puuttumassa ja heittelemässä omia mielipiteitään.

Älä ole niin mustis, mitä sitten vaikka eksä kommentikin, ei maailma siihen kaadu.

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Jakorasia, totta kai. Ja vaikea suhde, totta kai. Tekeekö tiukkaa hyväksyä se fakta, että et ole miehesi ainoa rakkaus?

Ei ollenkaan, minua ei häiritse lainkaan miehen muut exät, vain tämä kyseinen joka kuvittelee jollain tavalla olevansa osa elämäämme ja oikeutettu puuttumaan asioihin, jopa minun vaikka ei minua edes tunne.

Eli sinua häiritsee se, että hän on miehesi fb kaverina? Sehän on sinun ja miehesi välinen asia, joka pitää keskustella. Eli kaverin voi poistaa tai sitten tieukentaa asetuksia niin, ettei exä näe statuksia tai voi kirjoitella seinälle.

Jos taas miehesi haluaa hänet pitää niin ongelmahan on miehesi eikä exä?