Että osaa olla paska olo... :(

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Joka ikinen päivä tuon pojun kans on yhtä tappelua. Pukeminen, syöminen, vaipan vaihto, hampaitten pesu, nukkumaan meno ym. ym. Joka asiassa pitää inttää vastaan ja venkuloida ja tapella ja kiukutella ja lopulta sit tarpeeks ku suuttuu, ni muksii, läpsii ja puree... ja sit huudetaan taas ja kiukutaan.
Haleja en oo moneen päivään saanu muutoin kuin silloin, kun poju tulee halaamaan ja pyytämään anteeksi, kun on lyönyt tai purrut tai nipistellyt tai vastaavaa.
Ja kun esim. hampaiden pesu ei pojun kans onnistu, ku puree harjaa, pitää suutaan kiinni, ei voi istua aloillaan ym. ym., ni sit isi tulee ja tokaiseen, et hän voi tulla pesemään (joka sujuu todella hyvin ja moitteettomasti), ni en anna periks, vaan sit istutaan pojun kans vessassa niin kauan, et ne hampaat on kans sit pesty. En haluu, et poju oppii siihen, et miun kans voi kiukutella kuin paljon vaan ja isi sit tulee ja pelastaa...
Oon koittanu höpistä kaikenmoisia ja leikitellä ja vaikka mitä, mut ainaista tappelua vaan on tuon pojun kans... On jo itelläkin tosi paska olo ja itkettää vaan...Äsken jo kävin pitkän pitkällä metsälenkillä koiran kans ja itkin sit siellä tätä paskaa oloa ja turhautumista... Miks helvetissä tän pitää olla tällasta?!? Isin kanssa kaikki sujuu niin täydellisesti, mut sit miun kans vaan kiukutaan ja tapellaan... :'(

:hug: :hug: :hug: Tää ei nyt lohduta, mutta aikansa kutakin. Toi vaihe lapsen kanssa menee ajan myötä ohi. Kuka väitti, että äitiys olisi ruusuilla tanssimista?

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
minkä ikäinen lapsi on?Oletko päivät yksin lapsen kanssa kun mies on töissä?

Poju on reilu 2v ja on päivät tarhassa ku ollaan molemmat töissä. Illat hoidellaan joko yhdessä pojua tai sit miten sattuu...riippuen siitä, et kumpi juoksuttaa koiria ja puuhailee muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:hug: :hug: :hug: Tää ei nyt lohduta, mutta aikansa kutakin. Toi vaihe lapsen kanssa menee ajan myötä ohi. Kuka väitti, että äitiys olisi ruusuilla tanssimista?

Juu tiiän, et tää vaihe menee kyl ohi jossain vaiheessa...tai ainakin toivon niin...

minkä ikäinen lapsi! meillä neiti on just täyttänyt 2 vuotta, ja välillä kans tollasta samanlaista! meillä toi nukkumaan meno on ongelma numero yks ja tuntuu et hajoaa pää välillä..siis varsinkin päiväunet!
meillä on kans yritettään tota et vaan isi tai äiti kelpais, mutta meillä tehdäänaksn niine ttä se tekee sen homman kumpi sen on aikonutkin tehdä!

Ai kattos, muillakin on 2 vuotiaita ;) Mieltä löytyy ihan prisessa, joka sanoo nykyään joka asiaan ei. Mut onneksi toi 2v on paljon helpompi kuin isoveljensä, joka täyttää pian 12v. Ton esimurkun hallinta onkin jo toista luokkaa, joten en ole jaksanut 2 vuotiaan taisteluista paljoa välittää. Mutta kyllä meilläkin taistellaan ja voin ymmärtää miltä se sustakin tuntuu, itse vain en ole nyt jaksanut stressata kun aika menee ton isoveljen kanssa tapellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
voima :hug: sinulle.menee ajallaan kyllä ohi tuo kiukkuvaihe,mutta tuo läpsiminen pitäis kyllä kitkee heti pois.mikään sen ikävämpää kuin lapsi mätkimässä äitiään...

Juu poju istuukin aikas paljon jäähyllä, ku läpsii ja puree... usein onneks jää vaan yrityksen puolelle, mut eipä kivaa oo sekään...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Juu tiiän, et tää vaihe menee kyl ohi jossain vaiheessa...tai ainakin toivon niin...
Menee se. Ja sitten voi aikanaan vähän nokittaa takaisin sanomalla teinille ruokapöydässä "minäpä muistan, kun sinä...." :D

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
minkä ikäinen lapsi! meillä neiti on just täyttänyt 2 vuotta, ja välillä kans tollasta samanlaista! meillä toi nukkumaan meno on ongelma numero yks ja tuntuu et hajoaa pää välillä..siis varsinkin päiväunet!
meillä on kans yritettään tota et vaan isi tai äiti kelpais, mutta meillä tehdäänaksn niine ttä se tekee sen homman kumpi sen on aikonutkin tehdä!

Näipä juuri!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Menee se. Ja sitten voi aikanaan vähän nokittaa takaisin sanomalla teinille ruokapöydässä "minäpä muistan, kun sinä...." :D

juu meillä on tota varten oiekin todistusaineistoa..esi. kuva missä neiti puree alakerran porttia kiukuspäissään jne :D :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
No kohta teil tulee se minä itte vaihe mikä kans ottaa hermoon. Kun joka paikassa huudetaan minä minä minä minä minä minä.

niinpä..ja sit kun jotian pitäis tehdä ite, niin ei varmaan tehdä.. :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus harmaana:
Kuullostaa niin tutulta! Taidettiin muuten samaan aikaan kirjotella aikoinaan maalismasuissa odotuspuolella ;) mulla tosin nikki vaihtunut sen jälkeen.

:) aijaa... kirjottelitkos enää sit syntyneitten puolella?

sielläkin jonkun verran. samoin siinä msn yhteisössä :)

Kuullostaa niin tutulta! Taidettiin muuten samaan aikaan kirjotella aikoinaan maalismasuissa odotuspuolella ;) mulla tosin nikki vaihtunut sen jälkeen.

vieläkö se yhteisö muuten on voimissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus:

vieläkö se yhteisö muuten on voimissaan?

Kyllähän se on...hiljaista siel taitaa olla...mut on siel pien joukko, ketkä kotosalla vielä, ni kerkiävät hiukan useemmin siel kirjottelemaan...

s_d38aec6a4f43955dc075b69ca099d22f

Sano, että tulee hammaspeikko...

Yhteistyössä