Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
Miehillehän tunnetusti kelpaa melkein kuka vaan, jos pesää vaan saa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nr71:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla olis ajatuksena löytää joku itseäni jonnin verran vanhempi ok-tuloinen mukava mies)
Elättäjääkö itsellesi etsit? Miksi vanhempi mies? Kuulostaa vähän liian laskelmoidulta. Tuolla tyylillä et tule löytämään elämäsi rakkautta.
Etsin parisuhdetta, jossa molemmilla on paljon tarjottavaa toiselleOlen hieman vanhanaikainen enkä usko rakkauden tuovan leipää pöytään tai pelkän rakkauden kantavan avioliiton kymmeniä vuosia. Uskon, että hieman itseäni vanhemman miehen kanssa olisi paremmat mahdollisuudet pysyvään liittoon. Köyhää en huoli muttei tarvitse olla rikaskaan. Luonteenpiirteet toki tärkeitä, pitäähän sen ihmisen kanssa sitten elää ja kasvattaa lapsia
Mutta pelkkä ihastuminen ei takaa onnea. Pitää olla järki mukana näissä asioissa. En halua erota sitten parin vuoden päästä sen takia, että renttumies meni löytämään jonkun uuden parikymppisen tytön johon ihastui.
Mitä sun mielestä miehessä pitää olla? Mä etsin turvaa, tasapainoa ja yhteisiä arvoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kannattaisko apn kantaa se leipä itse itselleen pöytään, niin ei tarttis miestä rahan takia valita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kannattaisko apn kantaa se leipä itse itselleen pöytään, niin ei tarttis miestä rahan takia valita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
No kelpaa, kyllä, mäkin luulin olevani sillä "kelpaa"-tasolla ennenEttä tokihan mies nyt panee jos pesää haluaa.
Mutta sitten aloin huomata, että aika pitkälle nuo olisivat (ja ovat olleet) valmiita menemäänEi mulle tulis mieleenkään seksin takia ponnistella niin ahkerasti ja kuluttaa niin paljon rahaa ja aikaa. Vaikka toki seksi ihan mukavaa onkin. Niin en lähtis taksilla keskellä yötä jonnekin hevon kuuseen seuraavan aamuna ollessa aikainen herätys ja tärkeä työpäivä. En maksaisi parisataa euro hotellihuoneesta jotta saisin viettää aikaa miespuolisen henkilön kanssa joka muuten uhkailee lähteä kotiinsa
En pelkän seksin takia lentäisi toiseen maahan pariksi päivää tai tekisi niitä muita ihan ihmeellisiä asioita mitä nuo miehet tekevät sen kummempia ajattelematta. Pelkän seksin takia!
Rakkaudesta on sitten muutama mies tehnyt vielä hullumpia ja itsekin olen höpsönä rakastuneena tehnyt hulluja, sen jotenkin ymmärrän siis itsekin =) Mutta että seksin takia näkisin niin paljon vaivaa... EhheiMutta eipä ole tarvettakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kannattaisko apn kantaa se leipä itse itselleen pöytään, niin ei tarttis miestä rahan takia valita?![]()
Kyllä mä itseni elätän, mutta mitä vikaa siinä nyt on, että haluaa hyvin toimeentulevan miehen? Ihan samalla tavalla se on ominaisuus kuin se, että lukeeko mies paljon kirjoja (minulle tärkeää), matkusteleeko, onko akateeminen (taas mulle jokseenkin tärkeä asia), kuunteleeko jotain musiikkia...
Eikö sitä mitään ominaisuuksia saisi vastakkaisessa sukupuolessa etsiä? Oikeastiko teillä ei sytytä suurempituloinen mies enemmän kuin työtön pummi tai elämäntapaoiskelija?
Tässä kohtaa mä kysyisin itseltäni,että millainen ihminen mä oikein olen..Alkuperäinen kirjoittaja ap:En maksaisi parisataa euro hotellihuoneesta jotta saisin viettää aikaa miespuolisen henkilön kanssa joka muuten uhkailee lähteä kotiinsa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nr71:Suhde on helposti epätasa-arvoinen, jos mies on vanhempi ja varakkaampi. Monesti mies katsoo oikeudekseen vanhemman viisaudella määräillä naista. Lopputuloksena siis nainen on nyrkin ja hellan välissä. Kun nainenkin lopulta kasvaa ja kypsyy, hän kyllästyy huonoon kohteluunsa ja ero on edessä, mikäli alkaa vaatimaan itselleen kuuluvia oikeuksia.
Minulle tärkeintä oli löytää ihminen, jota rakastan ja joka rakastaa ja kunnioittaa minua tasa-arvoisesti ja pyyteettömästi. Teini-ikäisenä rakastuessani miehen tulevaa varallisuutta ei voinut ennustaa. Erossa ollessamme seurustelin ulkopuolisen silmin varsin hyvien 'saaliiden' kanssa, mutta se tärkein tunne eli suuri rakkaus kuitenkin puuttui.
Haikailin vain ensirakkauteni perään. Onneksi sain hänet takaisin. Nuorena mies oli varsinainen rellestäjä, mutta hänestä on kuoriutunut varsin vastuullinen perheenisä. Elämäntilanteemme on vakaa niin taloudellisesti kuin tunnepuolellakin. Lasten tulo oli koettelevaa aikaa parisuhteelle, mutta suuri rakkautemme piti meidät yhdessä rankkojen pikkulapsivaiheiden aikana. Jos liittomme olisi ollut yhtään heikommalla pohjalla, niin ero olisi tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kannattaisko apn kantaa se leipä itse itselleen pöytään, niin ei tarttis miestä rahan takia valita?![]()
Kyllä mä itseni elätän, mutta mitä vikaa siinä nyt on, että haluaa hyvin toimeentulevan miehen? Ihan samalla tavalla se on ominaisuus kuin se, että lukeeko mies paljon kirjoja (minulle tärkeää), matkusteleeko, onko akateeminen (taas mulle jokseenkin tärkeä asia), kuunteleeko jotain musiikkia...
Eikö sitä mitään ominaisuuksia saisi vastakkaisessa sukupuolessa etsiä? Oikeastiko teillä ei sytytä suurempituloinen mies enemmän kuin työtön pummi tai elämäntapaoiskelija?
Hyvin toimeentulevan miehen vastakohta kun ei ole työtön pummi. Toki haluan, että mieskin tuo leipää pöytään, mutta jos hän kykenee sen tekemään itselleen vaikka olisikin luokiteltu pienituloiseksi, ei se minua häiritse millään tavalla. On ominaisuuksia, jotka ovat yhteiselon kannalta oleellisia esim. luonteenpiirteet, mutta miehen tulotasoa en tarvitse mihinkään, koska elätän itseni. Toista en tietenkään alkaisi elättää, joten siksi joku pummi ei sopisi kuvioon.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
luulotautisiako te olette kaikki :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
Darling, hieman yleistäen toki, mutta on kuultu ja nähty ja tutkittukin juttu, että jos miestä panettaa niin ei herkemmin se rimaa ulkonäköasioissa laskee, kuin nainen. Siis - tilastollisesti, toki poikkeukset vahvistavat sääntöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kannattaisko apn kantaa se leipä itse itselleen pöytään, niin ei tarttis miestä rahan takia valita?![]()
Hyvin toimeentulevan miehen vastakohta kun ei ole työtön pummi. Toki haluan, että mieskin tuo leipää pöytään, mutta jos hän kykenee sen tekemään itselleen vaikka olisikin luokiteltu pienituloiseksi, ei se minua häiritse millään tavalla. On ominaisuuksia, jotka ovat yhteiselon kannalta oleellisia esim. luonteenpiirteet, mutta miehen tulotasoa en tarvitse mihinkään, koska elätän itseni. Toista en tietenkään alkaisi elättää, joten siksi joku pummi ei sopisi kuvioon.
Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa, että perheellä on yhteiset rahatElätän itseni tällä hetkellä ihan tyydyttävästi, mutta avioiduttuani kuvioon tulisi lapsiakin. Miehen tulee siis pystyä elättämään tulevat lapsensa, sekä minut lasten ollessa kotihoidossa. En ole halukas luopumaan elintasosastani kun ei ole mikään pakko. Maailmassa on paljon miehiä ja miksen sitten valitsisi niistä parasta itselleni?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
Darling, hieman yleistäen toki, mutta on kuultu ja nähty ja tutkittukin juttu, että jos miestä panettaa niin ei herkemmin se rimaa ulkonäköasioissa laskee, kuin nainen. Siis - tilastollisesti, toki poikkeukset vahvistavat sääntöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
no jos joku sattuu panemaan pelkän ulkonäön perusteella niin mä en usko että kuulun tuohon tilastoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ap - ehkäpä juuri siksi moni ei valitse itselleen vaan näennäisesti hyvää miestä jolla on hyvä toimeentulotasokin, koska rakkaus on se tunne joka erottaa yksilön muitten keskeltä. Jos parinvalintaan riittäisi hyvä ulkonäkö, ammatti ja tulot niin kyllä olisi helppoa pariutua. Itselleni ne tunteet ja toisen vetovoima, mukaanlukien seksuaalisuus ovat niitä asioita, joihin ei nuo yleiset monilta löytyvät ominaisuudet riitä. Ja ei se rakkaus minnekään katoa, kun molemmat toisiaan rakastavat. Toiseltahan se toki voi hävitä, sen näkee vain yhteiselon myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Tota mä en halua olla ilonpilaaja, mutta pelimiehet löytää kyllä tiensä sellasten naisten housuihin keiden itsetunto tästä kohoaa. Mutta mikäs siinä, jos tilanne on se että siinä kaikki voittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kai nyt monelle miehelle kelpaa jo normaalin näköinenkin pakkaus jos saa vaan pesää.![]()
no jos joku sattuu panemaan pelkän ulkonäön perusteella niin mä en usko että kuulun tuohon tilastoon.
Minähän nimenomaan puhuin siitä, että miehille kelpaa usein panoksi nainen, vaikkei sillä niin erityisesti ulkonäköä olisikaan.
Ja niitä tilastoja, onhan noita jatkuvasti jonkun asteisia galluppeja tehty ja huomaahan tuon monesta miehestä käytännön tasollakin. Yksikin tapaus oli baarissa, että yritti kolmea täysin eri näköistä ja luonteista naista (kun oltiin kaikki kavereita keskenämme) ja kun asiaa hieman tiedusteltiin, ihan tunnustikin että juu kyllä hänelle kelpaa yhtälailla tumma, vaalea kuin punapääkin eli ulkonäöllä ei ollut hänen kohdallaan mitään merkitystä, vaikkei ukko itse edes ollut mikään pahan näköinen.
Jostain syystä ketään naisista vaan ei kiinnostanut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen aivan samaa mieltä, että maailmassa on paljon miehiä ja valitsen todellakin sen parhaimman. Mutta sun kriteerisi osuvat niin moneen, että käytännössä voisit noilla perustein suunnilleen jonosta katsoa että otat, kun pidät tunteita toissijaisena, enemmän olet kiinnostunut pankkitilin saldosta. Toki, onhan noita miehiä paljon jotka tulotasoaan tuovat ilmi ja ottavat mielellään vaikka sitten sellaisen upean naisen itselleen, joka haluaa hyvin toimeentulevan miehen, tunteista viis ja mikäs siinä, kun tilanne on sitten molemminpuolinen. Itseäni raha ei millään tavalla kiihota eikä ole puoleensa vetävää. Pikemminkin katoaa vähäinenkään kiinnostus, jos sitä on ollut, kun toinen alkaa leveillä kaveristaan jolla on ferrari ja miten pääsisin julkkispiireihin pyörimään hänen seurassaan - toooosi sytyttävää juttua heti alkuunsa.