Että mua ottaa päähän tää vesirokko !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Pojalla on nyt se ohi mutta meidän kahdelle tytölle todennäköisesti tulossa ja kauheita paineita kun tuntuu että koko kylä tietää että täällä on vesirokko ja sitten kyräillään että ai sä raijaat tuota altistunutta tyttöäs eskariin..tai sitten musta vaan tuntuu siltä.
Ihan kun tää olis joku tappava rutto :(
Mistä mä voin tietää millon ne näppylät meidän eskarilaiselle taas tulee kun vesirokkohan tartuttaa jo pari päivää ennen ennenkun ne näppylät ilmaantuu.

Itämisaika on 1-3 viikkoa ja yleensä tyypillisin aika että on sisarukselle tullut niin parin viikon jälkeen.
Poika menee nyt viikon tauon jälkeen kouluun huomenna.

Meillä on 3 lasta, esikoinen sai eskarista rokon ja heti kun meni rokko ekalta ohi, tuli kahteen pienempään. Reilu kuukausi meni meillä ennen kuin täysin ohi meni. Keskimmäiselle tuli jopa keskelle silmää näppy. Silmätipoilla hoidettiin. Meillä esikko oli 2 viikkoa pois eskarista, näppyjä oli muutama sata ja kun kutinat alkoivat helpottaa, nousi korkea kuume neljäksi päiväksi. Paranemisia sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on 3 lasta, esikoinen sai eskarista rokon ja heti kun meni rokko ekalta ohi, tuli kahteen pienempään. Reilu kuukausi meni meillä ennen kuin täysin ohi meni. Keskimmäiselle tuli jopa keskelle silmää näppy. Silmätipoilla hoidettiin. Meillä esikko oli 2 viikkoa pois eskarista, näppyjä oli muutama sata ja kun kutinat alkoivat helpottaa, nousi korkea kuume neljäksi päiväksi. Paranemisia sinne.

Kiitos =)
Meillä kolmevuotiaalla tytöllä on siihen annettu vauvana rokote kun oli rokotetutkimuksessa, mut ei sitten oikeen raaskittu laittaa melkein 200 e rokotuksiin kolmelle muulle lapselle, joten mitä mä tässä sitten valitan..nyt sitä sitten lapset saa kärsiä kun on vanhemmat köyhiä ja pers´aukisia..

No mutta, meillä kaikki lapset sairastaneet ja tosiaan viimeinen meinasi päästä hengestään. Kaksipiippuinen juttuhan tuo rokote on sanoi lastenlääkäri mutta jos vielä lapsia tekisin niin rokotteen hommaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Dee:
No mutta, meillä kaikki lapset sairastaneet ja tosiaan viimeinen meinasi päästä hengestään. Kaksipiippuinen juttuhan tuo rokote on sanoi lastenlääkäri mutta jos vielä lapsia tekisin niin rokotteen hommaisin.

Miksi meinasi päästä hengestään vesirokon vuoksi?

No eihän se mitään jos vie eskariin, mutta jotenkin vain minua ärsytti, kun vesirokkoa poteva tuotiin perheKERHOON, jossa oli läsnä myös paljon vauvoja. Miksi, kysyn vaan... Eskari-ikäisistä kaikki eivät suinkaan yritä karttaa vesirokkoa potevaa, vaan päinvastoin haluaisivat saada rokon omille lapsilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Missä päin sä asut?? Me tarvittais yks vesirokko :whistle:

:D Ihan tässä n.40 kilsan päässä jos olet sieltä mistä muistelen :whistle:

Pitäsiköhän mun pörähtää kahville jokupäivä?? :D

Tervetuloa, ihan totta :D
Saat nisustakin kaffen kans niin ja tietty rokon vielä kaupan päälle :D
Ilmotan kun se on oikeen muhevimmillaan niin voit suunnata tänne päin :kieh:

Jes!! Näin teemme!! Mä yritin jo yhdestä paikasta saada, mut se ei ollutkaan vesirokkoa :| Ja kyllä mä voin tuua pullat tullessani :D

Jes!! Näin teemme!! Mä yritin jo yhdestä paikasta saada, mut se ei ollutkaan vesirokkoa :| Ja kyllä mä voin tuua pullat tullessani :D

Ok, mä ilimoottelen sit kun on tytöille tullu :D Ja sano nyt täsä vaihees sit jos et oo tosissas :D

Yhteistyössä