V
vieras
Vieras
On siis ihan läheisiä ja usein nähdään, mutta mua vituttaa se ettei ne voi ikinä tulla niinkuin on sovittu. Toteaa vain, että ei heitä häiritse vaikka minä teen sitä ja tätä. No entäs jos se häiritsee minua, en minä saa touhuttua jotenkin normaalisti kotitöitä/siivottua jos siinä on porukkaa. Ja jos heille menee vartinkin aiemmin kuin on sovittu niin kauhea haloo.
VIimeksi vielä erikseen sanoin tarkemman ajan, koska tiedän että tulevat niinkuin heille itselle parhaiten sopii. Ja SILTI tulivat tuntia aiemmin.Sitten kun mainitsin, että sanoin kyllä xx ajan niin totesivat vain etteivät he sellaista lausetta muista kuulleensa.
No lähdin sitten kauppaan, koska olin sinne menossa ja olin siellä tunnin (muitakin asioita oli) ja olivat täällä miehen kanssa.
VIimeksi vielä erikseen sanoin tarkemman ajan, koska tiedän että tulevat niinkuin heille itselle parhaiten sopii. Ja SILTI tulivat tuntia aiemmin.Sitten kun mainitsin, että sanoin kyllä xx ajan niin totesivat vain etteivät he sellaista lausetta muista kuulleensa.
No lähdin sitten kauppaan, koska olin sinne menossa ja olin siellä tunnin (muitakin asioita oli) ja olivat täällä miehen kanssa.