Että mua ärsyttää eräs pariskunta, kun tulee aina miten sattuu kylään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On siis ihan läheisiä ja usein nähdään, mutta mua vituttaa se ettei ne voi ikinä tulla niinkuin on sovittu. Toteaa vain, että ei heitä häiritse vaikka minä teen sitä ja tätä. No entäs jos se häiritsee minua, en minä saa touhuttua jotenkin normaalisti kotitöitä/siivottua jos siinä on porukkaa. Ja jos heille menee vartinkin aiemmin kuin on sovittu niin kauhea haloo.

VIimeksi vielä erikseen sanoin tarkemman ajan, koska tiedän että tulevat niinkuin heille itselle parhaiten sopii. Ja SILTI tulivat tuntia aiemmin.Sitten kun mainitsin, että sanoin kyllä xx ajan niin totesivat vain etteivät he sellaista lausetta muista kuulleensa.

No lähdin sitten kauppaan, koska olin sinne menossa ja olin siellä tunnin (muitakin asioita oli) ja olivat täällä miehen kanssa.
 
Mulla on avokin vanhempien kanssa tätä ongelmaa. Ne tulee juhliinkin tuntia ennen kuin kutsuttu, eivät pidä itseään niin "vieraina" että välittäisivät tästä. Ja mulla kiehuu. Mä kun olen niitä ihmisiä että viimiseen asti vedetään aamutakki päällä, tai alusvaatteilla ympäri taloa, eka muut asiat kuntoon ja viimeiseksi oma pukeutuminen, niin veetuttaa tolkuttomasti kun siinä sit kaks hyväntahtoista ihmistä istuu sohvilla tekemättä mitään...
tottakai on tilaisuuksia johon on kutsuttu "vieraat" ja "oma väki" erillään, jolloin se on suotavaa että oma väki tulee aikaisemmin auttamaan järjestelyissä. Kuten ristiäiset, joulu ym ym. Mutta kun mä kutsun esim lasteni synttäreille niin silloin nekin on vieraita ja aikoja kuuluu noudattaa. Ja mä olen niitä ihmisiä että jos kutsussa lukee klo 14 niin mieluummin vartin yli kun yhtään aikaisemmin...
ja voitte vaan kuvitella että kun mä olen kotonani tällaiseen oppinut ja avokkini tuohon toiseen, niin lähdöt toisten juhliin ei suju ongelmitta.... ollaan myöhässä tai etuaikaan, riippuu kummalta kysytään :)
 

Yhteistyössä