Että mä itkin! (äskeinen meidän häät)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oli se niin liikuttavaa katseltavaa paikka paikoin et voi liikutus mä vaan sanon. Olen hetero itse ja 2 kertaa naimisissa ollut mutta näköjään multa puuttuu tai on puuttunut kokonaan toi tunne mitä nämä 2 tuntevat toisiaan kohtaan, tai sitte olen sen menettänyt :( Ja todellakaan mua ei haitannut yhtään että ovat lesbopari, varsinkin kun huomasi miten paljon he toisiaan rakastavat.

Minusta erityisen koskettavaa oli se, että miten vilpittömän onnellisia molemman vanhemmat oli. Kaikki lesboparit tuskin ovat yhtä onnekkaita.

Mutta liikutuksen kyyneleitä mullakin. Kaunis pari. Ja ihan umpihetero olen itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta erityisen koskettavaa oli se, että miten vilpittömän onnellisia molemman vanhemmat oli. Kaikki lesboparit tuskin ovat yhtä onnekkaita.

Mutta liikutuksen kyyneleitä mullakin. Kaunis pari. Ja ihan umpihetero olen itse.

Sama ilahdutti minuakin. Ihania oli ne isät varsinkin kauniine puheineen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
mua jotenki ällötti.. :ashamed: itse en voi vaa hyväksyy lesbo/homo pareja..sory vaan

Saako kysyä, et miksi sä katsoit sen jos etukäteen tiesit et ohjelmassa on lesbopari?
Eikö se ole itsensä turhaa kiduttamista katsoa ohjelmaa, jonka seuraamisesta tulee huono olo?

Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Oli kaunista ja niin ihanan rohkeita naisia, jotka tekevät juuri niinkuin sydän sanoo. :heart:

Rohkeutta on nykyään sanoa se, ettei pidä vaikkapa lesboista tai toivoo, ettei kirkko koskaan heitä alkaisi vihkiä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
mua jotenki ällötti.. :ashamed: itse en voi vaa hyväksyy lesbo/homo pareja..sory vaan

Saako kysyä, et miksi sä katsoit sen jos etukäteen tiesit et ohjelmassa on lesbopari?
Eikö se ole itsensä turhaa kiduttamista katsoa ohjelmaa, jonka seuraamisesta tulee huono olo?

sattumoisin vaan käänsin kanavaa..en muutenka katsele tuollaisia ohjelmia..mut ei täs pelkästä ohjelmasta ny ole kyse vaan yleisesti.

Täällä yks itkupilli myös :wave: Mä en yleensä noista hääohjelmista niin vältsää mutta eilen todella liikutuin kyyneliin asti :heart: Sen pariskunnan rakkaus oikein huokui telkkarista ja oli niin vilpitöntä ja silminnähtävää että :heart: Ei mun mielestä ikinä aikasemmin ole noin voimakasta rakastamisen iloa huokunut,jotenkin se eilinen oli ihan ylivoimanen :heart: Ja sitten ku se toinen morsian lauloi siellä häissä niin meikällähän padot valu silmistä :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Täällä yks itkupilli myös :wave: Mä en yleensä noista hääohjelmista niin vältsää mutta eilen todella liikutuin kyyneliin asti :heart: Sen pariskunnan rakkaus oikein huokui telkkarista ja oli niin vilpitöntä ja silminnähtävää että :heart: Ei mun mielestä ikinä aikasemmin ole noin voimakasta rakastamisen iloa huokunut,jotenkin se eilinen oli ihan ylivoimanen :heart: Ja sitten ku se toinen morsian lauloi siellä häissä niin meikällähän padot valu silmistä :D :whistle:

Joo oli ihan toista kuin nämä mitä on nähty telkkarin tosi tv -hääohjelmissa. Ja ne valokuvatkin mitä parista näytettiin matkan varrelta niin oli tosi koskettavan kauniita ja aitoja.

Mua naurattaa viime viikon satuhäistä edelleen hassu kohta. Siinä se morsian sano miehelleen kyyneleet silmissä, että "mä en mitään muuta niinhalua kuin olla sun vaimo" ja mies vastaa " no nythän me ollaan". :D :D AI miten typerästä asiasta saan hauskaa, mutta naurattaa.

Mä katoin tuon ohjelman nyt ja kyllä oli kyyneleet silmissä! Aivan ihana pari ja niin rakastuneita toisiinsa :heart: Ja ihanan herkkiä molemmat =) Ja itse ainakin ihan unohti tuota katsoessa kummankin sukupuolen ja näinhän se pitäisikin mennä, näki vain kuinka täydellisesti he sopivat yhteen :heart:

Yhteistyössä