että kun osaa ärsyttää toi mies

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vee

Vieras
vit.. se on aina minä joka herään aamulla, sekä oon pääsääntöisesti heränny myös yöllä.. Miehen herätän jos oon valvonu monta tuntia. se on hidas herään ja itsekkyyttäkin mukana. Alkanu ihan oikeesti vituttaan tää, kestäny jo vuosia ja pitkään puhunu et vois välillä hoitaa aamuhommat. Tänäkin aamuna kysyin koska mun vuoro jäädä mammiin, niin vastas ettei koskaan.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä