V
voi vee
Vieras
vit.. se on aina minä joka herään aamulla, sekä oon pääsääntöisesti heränny myös yöllä.. Miehen herätän jos oon valvonu monta tuntia. se on hidas herään ja itsekkyyttäkin mukana. Alkanu ihan oikeesti vituttaan tää, kestäny jo vuosia ja pitkään puhunu et vois välillä hoitaa aamuhommat. Tänäkin aamuna kysyin koska mun vuoro jäädä mammiin, niin vastas ettei koskaan.