Että ketuttaa taas pikkusiskon käytös

stupid shiny volvo owner

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
2 013
0
36
Oiskohan jo kymmenes kerta tän vuoden puolella kun soittaa ja kysyy voiko tulla käymään. Minä tietenkin mielelläni kutsun kylään kun poikaakin näkee niin harvoin. Ja joka kerta jättää tulematta eikä sitten enää vastaa puhelimeen. Täällä on taas ollut kiva odotella neitiä kun ei näy eikä kuulu. Tahtoisin niin sanoa että ei ole enää mitään asiaa meille kun tuollainen on. Siskolla ikää kohta 18v.

Onko koskaan sanonut mitään syytä sille miksi ei ole tullutkaan?
Tuli mieleen heti ekaksi että oisko vain sen tyylinen ihminen joka tykkää että juuri ja vain ja ainostaan HÄNTÄ odotellaan... :headwall: :/

Varmasti keksii aina parempaa tekemistä. Eli jos kaveri soittaa niin se menee etusijalle. On kyllä semmoinen perheen pompottaja että. Kaikessa muussa olen jo toivoni, apuni ja luottamukseni menettänyt mutta ajattelin että kyllä nyt kylässä saa käydä. Rupee vaan hiukan sylettämään tytön käytös.

Mulla on veljet ihan samanlaisia. Monet itkut on lapsi itkenyt kun ei eno sit ole tullutkaan. Tein sit päätöksen että lapselle en kerro ennenkuin ovat ovella niin ei tule pettymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
No mut vasta 18v, menoja ilmaantuu varmasti kivasti eikä osaa viel ajatella paljon muita :xmas:

En mä kyllä edes 18vuotiaana tuommosta olis ikinä tehny siskolleni,enkä tehnykään.Ei se ikä oo mikään selitys sille,et käyttäytyy noin.Mä sanoisin siskolle suorat sanat vaikka miten tulis noottia muulta perheeltä..

Yhteistyössä