Että jaksatte ja kehtaattekin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski ja rupsahtanut viiden lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski ja rupsahtanut viiden lapsen äiti

Vieras
Mikä teitä tossa Martinassa risoo? Oikeesti suurin osa taitaa kuitenkin olla kateellisia?
Mä pidän Martinasta, hänen tyylistään olla mitä on eikä mulla ole mitään tarvetta haukkua häntä, hänen elämäänsä ja valintojaan.
Nostan hattua että jaksaa laittautua ja näyttää hyvältä. Kotikin oli oikein kaunis :)

Mulla ei ollut mitään ennakko-odotuksia tai asennetta Martinaa kohtaan, mutta kun katsoin ton ekan jakson tuosta sarjasta niin ei voi muuta kun nauraa. Eukko käskyttää tuota miestään kun apinaa, tiuskii kaikille ja luulee olevansa maailman kuningatar. Siinä vaiheessa kun hän sanoi miehensä naaman olevan niin hirveä,että se tarvitsee botoksia en tiennyt itkeäkkö vai nauraakko.

Alkuperäinen kirjoittaja läski ja rupsahtanut viiden lapsen äiti:
Mikä teitä tossa Martinassa risoo? Oikeesti suurin osa taitaa kuitenkin olla kateellisia?
Mä pidän Martinasta, hänen tyylistään olla mitä on eikä mulla ole mitään tarvetta haukkua häntä, hänen elämäänsä ja valintojaan.
Nostan hattua että jaksaa laittautua ja näyttää hyvältä. Kotikin oli oikein kaunis :)

Jotkut tykkää vähän eleganteimmista ja klassisimmista naisista kuin Martina. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää??

En pidä Tuksu Tukiaisestakaan, olenko hänellekin kateellinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei ollut mitään ennakko-odotuksia tai asennetta Martinaa kohtaan, mutta kun katsoin ton ekan jakson tuosta sarjasta niin ei voi muuta kun nauraa. Eukko käskyttää tuota miestään kun apinaa, tiuskii kaikille ja luulee olevansa maailman kuningatar. Siinä vaiheessa kun hän sanoi miehensä naaman olevan niin hirveä,että se tarvitsee botoksia en tiennyt itkeäkkö vai nauraakko.

Mun mies ei ainakaan kattelis mua jos puhuisin sille kun jollekin koiralle. Kohtelisin kuin alamaista.

Alkuperäinen kirjoittaja läski ja rupsahtanut viiden lapsen äiti:

Ei ole pakko avata keskusteluja jotka noin kovin risoo,
myös palstan vaihtoa voisin suositella jos niin jurppii ;)

Yhteistyössä