Etsivän palkkaus pettämisepäilyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia?

Vieras
Olen lukenut että joku on palkannut etsivän varjostamaan puolisoaan jos on epäillyt tämän pettävän. Yhdessä artikkelissa etsivä kertoi että tällaisista tapauksista vain murto-osa on ns. vääriä hälytyksiä ja useimmiten etsivän palkannut osapuoli on ollut oikeassa pettämisen suhteen.
Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Onko etsivä kallis, minkä mukaan mahtaa veloittaa? Vai oletko kenties kuullut tällaisista tapauksista joissa pettäjä on jäänyt rysän päältä kiinni?

Minulla on herännyt epäilyjä oman siippani menoista ja vaistoni sanoo että kaikki ei välttämättä ole kunnossa. Haluaisin selvittää asian mutta en voi itse alkaa häntä varjostamaan koska hän tuntee autoni jne. Mies on jäänyt kiinni valkoisista valheista ja on saanut tekstiviestejä vanhalta hoidoltaan mutta hänen mukaansa mitään peliä ei heidän välillään ole. Kaikkea tuollaista epämääräistä on ollut ja se on saanut minut epäilevälle kannalle. Miten voisin alkaa selvittämään tilannetta?

Halvemmallakin onnistuu kuin etsivän palkkaamisella:
Osta joku halpa kännykkä (käytettykin kelpaa) ja siihen prepaid-liittymä. Asenna kännykkään hands-free kuulokenappi-/mikrofoni-yhdistelmä. Laita kännykkä äänettömälle, ja kännykän automaattinen vastaustoiminto päälle. Teippaa systeemi kumppanisi auton penkin alle siten, että hands-free piuhan mikrofoni on hyvin hollilla.

Kun nyt soitat tuohon kännykkään, linja avautuu automaattisesti ja äänettömästi ja kuulet kaiken, mitä autossa puhutaan tai touhutaan.

Käräytin ex-vaimoni kyseisellä kikalla kun hän lähti muka "työmatkalle". Soitin salakännykkään puolen tunnin kuluttua hänen lähdöstään. Ja kuulin selvästi kuinka autossa nussittiin.

varaudu samalla suurempaankin polttoon. yleensä kun siipalle ei riitä vain vanha hoito vaan vaanii uusiakin uhreja. Voi siis olla että näennäisesti pitää yhteyttä ed.hoitoon ja samalla kyläily reissulla hoidellaan sitten nämä uudet tuttavuudet. Menee samaan ajon piikkiin..
NÄIN ainakin mun tuntema ex hoito ukkomies tekee edelleen.
Eli ex voi todellakin olla vain ex mut sen varjolla saa lisäaikaa muille virityksille.

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh...:
kaikenlaisia kikkoja sitä onkin nykyään..mitenkäs sen puhelimen saa sillä tavalla itsekseen vastaamaan...

Kun nokialaiseen pistää kiinni handsfreepiuhan, puhelimesta löytyy uusi valikko, josta automaattivastaus voidaan laittaa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja fdhbdj:
laita ystävä varjostamaan tai vokotteleman miestäsi, siis tietysti joku ketä miehesi ei tunne tai palkkaa yksityisetsivä

njoo.. sikäli huono, että jos hän on kiinnostunut vain tietystä neidistä, ei tää uusi tätsykkä välttämättä sitten kolahdakaan... mutta ehkä näin voi testata onko paatumaton tapaus..

Alkuperäinen kirjoittaja varaudu:
varaudu samalla suurempaankin polttoon. yleensä kun siipalle ei riitä vain vanha hoito vaan vaanii uusiakin uhreja. Voi siis olla että näennäisesti pitää yhteyttä ed.hoitoon ja samalla kyläily reissulla hoidellaan sitten nämä uudet tuttavuudet. Menee samaan ajon piikkiin..
NÄIN ainakin mun tuntema ex hoito ukkomies tekee edelleen.
Eli ex voi todellakin olla vain ex mut sen varjolla saa lisäaikaa muille virityksille.

Joo, harvalla petturilla on vain 1 hoito. Kyllä niitä on joka sormelle ja paikkakunnalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Serlokki H.:
Halvemmallakin onnistuu kuin etsivän palkkaamisella:
Osta joku halpa kännykkä (käytettykin kelpaa) ja siihen prepaid-liittymä. Asenna kännykkään hands-free kuulokenappi-/mikrofoni-yhdistelmä. Laita kännykkä äänettömälle, ja kännykän automaattinen vastaustoiminto päälle. Teippaa systeemi kumppanisi auton penkin alle siten, että hands-free piuhan mikrofoni on hyvin hollilla.

Kun nyt soitat tuohon kännykkään, linja avautuu automaattisesti ja äänettömästi ja kuulet kaiken, mitä autossa puhutaan tai touhutaan.

Käräytin ex-vaimoni kyseisellä kikalla kun hän lähti muka "työmatkalle". Soitin salakännykkään puolen tunnin kuluttua hänen lähdöstään. Ja kuulin selvästi kuinka autossa nussittiin.

Mutta jos eivät nussikkaan/puhukkaan autossa? jos epäilty menee hoidon asunnolle esim.

Vai lähti vaimo työmatkalle, ja jo puolen tunnin kuluttua autossa oli täysi touhu päällä. Olipas tarkalleen laskettu. Että alle puolessa tunnissa sitä päästään jo itse asiaan. Uskokoon kuka tahtoo.

On nää sherlokit olevinaan ovelia. Ja sitäpaitsi, jos minä lähtisin vieraisiin, en kyllä ryhtyisi mihinkään teini-ikäisten sessioihin autossa, ja tuskinpa kukaan muukaan aikuinen nainen. Jos kaveri on ehtinyt paikalle jo alle puoleen tuntiin, kyseessä täytyy olla järjestetty juttu. Kyllä siinä silloin on oltava jo muut areenat käytettävissä, kuin joku rupunen auton penkki. Miehillä on uskomaton mielikuvitus. Laittaa nyt muka salakuuntelukännykkä autoon, kun kerran ilman muuta autossahan se juttu tapahtuu... höh höh.

Ja mihinkähän asti se vaimo sillä autolla edes ehti? Puolessa tunnissa on jo homma käynnissä, joten ei varmasti ole ehtinyt ajaa kuin muutaman kilometrin ennen kuin "rakastaja" on jo noussut autoon. Missä hemmetin kotikulmilla sitä ihmiset muka tämmöisetkin asiat tekee? Ja siis nimenomaan, AUTOSSA? Jonne kuka tahansa voi tulla ikkunoitten taa kurkkimaan, ei HELVETTI TEITÄ MIEHIÄ! Eikö teillä ole yhtään suhteellisuudentajua?

Kyllä se autossakin onnistuu ja minä, nainen, kokeilin hommaa eka kerran 40+ -ikäisenä! Teininä jäivät mokomat seikkailut kokonaan väliin, joten tässä keski-iän kolkutellessa piti vielä hetkeksi palata testaamaan nuorten juttuja salarakkaan kanssa. Parhaimmillaan oma mies oli noin 5km etäisyydellä tapahtumapaikasta.

Pakettiautossa onnistuu tosin helpommin kuin henkilöautossa, mutta kävi se niinkin, kun käänsi penkit taakse.

Eiköhän se teidän parisuhde ole jo joka tapauksessa suht hapantunut ja parasta ennen -päiväys kauan sitten mennyt, jos IHAN VAKAVISSASI harkitset yksityisetsivän palkkaamista??

Onhan se helpompaa aloittaa keskustelu, jos on jo faktaa takataskussa. Voi katsella sen nilviäisen kiemurtelevan ja valehtelevan, ja kuitenkin tietää jo totuuden. Irtipääsy helpompaa.

Kiitos kaikille kommenteista!

Olemme nyt olleet yhdessä vähän yli pari vuotta ja kaikki on päällisin puolin hyvin, lukuunottamatta tätä kasvavaa epäilystäni miehen tekemisistä. Eikö se niin juuri yleensä mene, että toinen osapuoli kuvittelee kaiken olevan kunnossa ja sitten tuleekin pommi niskaan? Minä haluaisin mieluummin selvittää asian itse kuin kuulla asiasta jostain muualta ja parhaassa tapauksessa pari lisävuotta tuhlanneena. Ja jos mies tosiaan pettää ja on jopa rakastunut toiseen, sitten on parempikin että kulissit kaatuvat tässä vaiheessa.

Mutta tosiaan pitää vielä miettiä millä keinoin pääsen asiasta selvyyteen. Voihan olla että mitään ei edes ilmene, mutta sitten ei ainakaan tarvitsisi epäillä enää.

Oli miten oli, niin asiat ovat huonolla tolalla. Jos miehesi on uskollinen ja epäilet suotta, on liitossanne perusluottamus pielessä ja se tulee kalvamaan suhdetta.

Minä loukkaantuisin tosi paljon, jos mieheni laittaisi jonkun etsivän perääni tai mikittäisi autoni. Se tuntuisi äärettömän lapselliselta, vainoharhaiselta, nöyryyttävältä ja hämmentävältä. Miettisin, missä on se miehen varmuus suhteesta ja sovituista asioista. Uskon, että osa kunnioituksesta jota tunnen miestäni kohtaan häviäisi.

Jos taasen olet epäilyksiesi kanssa oikeassa, niin uskoisin, että intuitiollasi ja silmät auki pitämällä tiedät sen ilman mitään etsiviäkin.

Onko sinulle koskaan käynyt niin, että olet epäillyt jotain ihmistä aiheetta, eli sinulla on lievä pakko saada todisteita suhteen tilasta koko ajan ja "näet" asioita ja merkkejä mitä muut eivät näe -ts.kuvittelet?

Eräs kaverini on siinä tilanteessa, että hän ei voi mennä vapaasti edes kauppaan, ettei mies epäilisi häntä vilunkipelistä. Suhde on saanut koomisiakin piirteitä. Onneksi nainen on siinä mielessä järkevä, että etsii hissun kissun uutta asuntoa itselleen, uskoen sen, että kun tilanne on jatkunut jo kuusi vuotta enenmmän tai vähemmän värikkäästi, niin on aika lähteä.

Lillikalle:

Olen ollut ennen tätä suhdetta kahdessa pitkässä suhteessa (4v. ja 10v.) eikä minun näissä suhteissa tarvinnut kertaakaan epäillä mitään. Luotin kumppaneihini täysin enkä saanut mitään aihetta olla luottamatta. Tämä epäilys on herännyt vasta tässä viimeisessä suhteessa, eli en ole luonteeltani mielestäni "pakko-oireinen" että olisin tehnyt niin aina. Minustakin on ikävää että pitää epäillä toista, tämä on henkisestikin aika kuluttavaa.

Syitä epäilylleni on mm. se että joskus kun soitan miehelle, häntä ei saa kiinni vaikka tiedän että hänellä on puhelin koko ajan mukana. Sitten hän voi soittaa minulle esim. tunnin päästä takaisin ja selitykset ovat aika epämääräisiä miksi en tavoittanut häntä (puhelin jäänyt autoon takin taskuun tms. vaikka kanssani ollessaan puhelin ei koskaan unohdu mihinkään). Joskus kun soitan, ei ensin vastaa ja soittaa vaikka viiden minuutin päästä takaisinpäin, lieneekö huonossa paikassa juuri silloin? Hänelle tulee myös yhdessäollessamme puheluja joihin ei vastaa kun olen läsnä, kenties joskus tulee puhelu väärältä henkilöltä? Lisäksi se, että hän saa viestejä entiseltä/entisiltä hoidoiltaan on epäilyttävää vaikka sanookin ettei vastaa niihin mitään. Kerran kyllä jäi kiinni siitä että oli tällaisen viestin jälkeen soittanut kys. henkilölle mutta sekin kuitattiin "harmittomana" soittona. Viimeisin oli tapaus kun hän oli yksin baarissa ja näin puhelimesta että oli soittanut jollekin naiselle joka ei kuulu tietämääni kaveripiiriin, numero on kyllä hänen puhelimessaan muistissa mutta en tiedä tämän nimisestä naisesta mitään. Mies tietää että katson hänen puhelintaan mutta oli tainnut jäädä tämä puhelutieto vahingossa poistamatta. Koskaan aikaisemmin ei tätä nimeä ole tullut esiin mistään. Kukahan lienee? Numerokin on sopivasti salainen/prepaid.

Koskaan aiemmin en ole kytännyt toisen puhelinta, ei ole ollut mitään tarvetta. Nyt vain tuntuu siltä että on pakko tehdä niin, haluan saada selvyyden asioihin tavalla tai toisella.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
siitä näet reitit ja voit seurata ihan itsekin:)

Mikä tuo tuollainen tutka on? Onko isokin? Saako sen laitettua esim. vaatteisiin kiinni?

Ihan totta vakavissani kysyn. Tuo puhelin juttu oli mahtava. Varmasti käytän. Kiitokset vinkeistä. :)

Kysykää kumppaniltanne suoraan jos epäilette että jotain puuhataan selän takana.Epätietoisuus kalvaa pahiten.Etsivän palkkaaminen,onko se järkevää?Jos toinen on mennäkseen,antaa mennä.Jos hän on varakas ja kannattaa saada rysän päältä kiinni,silloin salapolliisin palkkaaminen voi olla kannattavaa.Muutoin en suosittele.Harkitkaa.

kysyisikin ja toinen vain kieltää. Siinäpä sitä sitten ollaan. Minusta on kyllä ihan normaalia uskoa omiin tunteisiinsa ja jos toinen valehtelee, voi siitä sitten ottaa selvää, ettei jää kalvamaan mielessä tuo epätietoisuus. Sitten kun tietää todella on helpompi puntaroida asia ja ehkäpä viimeistään pettävä puolisokin alkaa puhumaan. Pakkohan se on. Asiat on selvitettävä ja sitten on valintojen aika.

Kun minulla oli salarakas, mieheni vaistosi sen. En mitenkään paljastanut sitä, mutta ilmeisesti sen vain jotenkin toinen vaistoaa.

Luulen että sinullakin joku tutka ilmoittaa ettei kaikki ole kunnossa.

Hanki vain se serlokki varjostamaan miestäsi, ei voi kieltää mitään, kun on oikein todisteet pettämisestä.

lähdössä oli naapurin äijä. Muutaman sadan metrin päässä menikin henkilöautoon, jossa oli nainen. Pussasivat heti ensimmäiseksi. Tunnin päästä auto tuli takaisin ja mies hikisenä ja punaisena (lemmenleikeistä). Vaimo tietysti luuli, että teki tunnin lenkin. Satuin olemaan koiran kanssa puistossa. Jotenkin huvittaa oveluus. Mutta ilmi en viitti antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitokset vinkeistä:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
siitä näet reitit ja voit seurata ihan itsekin:)

Mikä tuo tuollainen tutka on? Onko isokin? Saako sen laitettua esim. vaatteisiin kiinni?

Ihan totta vakavissani kysyn. Tuo puhelin juttu oli mahtava. Varmasti käytän. Kiitokset vinkeistä. :)

Joo, se on semmonen tutka joka noissa laivoissakin on, ja lentokentillä. Yleensä valkoinen ja pyörivä, kuin vaakatasossa oleva koivuhalko. Kiinnitetään auton katoon, ulkopuolelle.
Sikäli homma on hankala että pitää myös rakentaa tutka-asema. Mut niitähän saa tuolta edesmenneestä Neuvostoliitosta suht edulliseti.
Mut muista ettei lentoliikennettä saa häiritä :)

Yhteistyössä