etsitään kavereita Turusta

Olen 30-vuotias ensimmäistä lasta odottava tuleva äiti Turusta. Laskettu aika tammikuussa -07. Olen muuttanut Turkuun vuosi sitten mieheni perässä ja kaverit edelleen hakusessa. Mukava olisi löytää rupattelu- ja kahvitteluseuraa. =)
 
heippa!!!täällä vähän sama tilanne.muutettiin miehen kanssa n.3v.sitten turkuu!eikä vielä noita ystäviä ole löytynyt..meillä on poika 1v.2kk..jos kiinnostaa vaikka alkuun kierjoitella mesessä..niin tossa on os.katja_hellsten@hotmail.com
 
Teetu
Heipsan!

Minäki vast'ikään Turkuun muuttanu ja uusia ystäviä ois tältä seudulta kiva saada. Olen 28v ja esikoistamme avokkini kanssa odotellaan Turun keskustan tuntumassa.

Viestiä tulemaan=)

teeti_@hotmail.com
 
Minnamari
Täällä äityli -76 ja 4 viikon ikäinen esikoispoika. Olemme juuri muuttaneet Auraan, 30 km Turusta ja mukava olisi löytää uusia kavereita pienten vauvojen äideistä. Olen asunut Turun alueella kyllä koko ikäni, mutta monet kaverini ovat vielä lapsettomia ja kiireisiä työelämässä kuten minäkin vielä hetki sitten... Ajelen mielelläni Turkuun ja lähikuntiin päin, joten matka tuskin haittaa. Olisi mukava käydä vaunuilemassa, kyläilemässä, babybiossa, ostoksilla ym. Joku äitiporukkakin olisi kiva koota jos innostusta löytyy...

Kirjoitelkaahan tämän viestiketjun aloittaja ja muut myös osoitteeseen minnamari1976@yahoo.com
 
kristallitar
heips tanja piikkiöstä yritin laittaa siulle meililä kun täällä ois kaarinasta yks 4vuotiaan pojan äiti, mutta ei tuo osoite toimi, taikka väittää virheelliseksi?=O
Kirjoita minun osoitteeseen jos kiinnostaa! smesmira@city.fi

ja kaikki muutkin kaarinalaiset ja vähän samanikäisten lasten äidit kirjoitelkaa!!=)
 
kristallitar
tanja piikkiöstä sulla olikin tuolla jossain mese osoite joten lisäilin sut sinne jos ihmettelet outoa osoitetta=)

meseen saa lisätä muutkin smesmira@hotmail.com
 

Yhteistyössä