Etsin ystävää-pinot?

Tuntuu, että kaikki pinot on täynnä ystävänhakuilmoituksia samoilta henkilöiltä kuukaudesta toiseen. Herää vain kysymys, että haalivatko nämä ihmiset uusia tuttavuuksia toinen toisensa perään vai eivätkö ole löytäneet yhteistä säveltä vaiko lopettavat yhteydenpidon vai mitä..?
Itse olen tutustunut kolmeen ihmiseen netin kautta, ensimmäisen kanssa lähinnä ollaan tuttavia, yhteyttä pidetään säännöllisin väliajoin. Toisen kanssa ollaan päivittäin tekemisissä ja voisi sanoa meitä jopa ystäviksi ja kolmanteen olen vastikään tutustunut ja ihan kivalta näyttää =)

Silti ihmettelen näitä "haalijoita" jotka kirjottelevat muutaman sähköpostin ja yhteydenpito loppuu siihen. Omasta mielestäni voin sanoa, että en ole ehkä maailman paras kirjoituslahjoiltani, joten kirjoituksistani saa todella väärän kuvan siitä että millainen ihminen luonnossa olen. Näin sanoivat nämä kaikki kolme johon olen tutustunut. Heille teinkin alussa selväksi, että tavataan mahdollisimman pian, eikä jätetä juttua kirjoitteluasteelle johon se varmaan tyssää jossain vaiheessa.

Ihmiset meilailevat toisilleen itsestään iät ja ajat ja kun koko elämäntarina on puitu, niin yhtä-äkkiä ei muka löydykkään mitään puheenaihetta. Haluaisin vain antaa pienen vinkin, että tavatkaa ne ihmiset vaikka heti, niin ehkä löydätte arvokkaan ystävän =) En sano millään pahalla tätä, mutta tosiystävää ei välttämättä löydä sieltä näyttöpäätteeltä vaan menkää rohkeasti tapaamaan uutta tuttavuutta =)

Itse olen uusien tuttavien edessä tosi ujo persoona, tutustuessa puhelias. Joten olen vain ottanut itseäni niskasta kiinni ja sopinut tapaamisen, kerran se jännitys vaan iskee ja menee nopsaan ohi =)
 
Beep
Tää on ihan totta!!! Mä en ole löytänyt montaakaan sellaista, joita olisi voinut tavata, tai jotka olisivat halunneet tavata. Vaikeaa se on, jos toinen on vielä ujompi tapaamaan kun itse.

Ja voi se käydä niinkin päin, että kun tapaa, ei toinen vastaakaan kirjoituksiaan, eikä tapaamiset johda uusiin tapaamisiin.

Vaikeaa on aikuisiällä löytää oikeita ystäviä, sellaisia todellisia, joiden kanssa viihtyy, joten annetaan meidän täällä etsiä niitä todellisia ystäviä vaikka hamaan loppuun saakka!!! :heart: :heart: :heart:

Olen silti sitä mieltä, että täytyy eka kirjoitella, ennen kuin voi tietää haluaako ylipäänsä tavata koskaan. Täytyy olla joku yhdistävä tekijä, joku juttu, se voi olla vaikka tapa olla tekemisissä joka yhdistää. On niin monta erilaista tapaa olal toiselle ystävä, ja jos ne käsitykset menee ristiin, ei homma vaan toimi ollenkaan. Skeptisemmäksi näihin nettitutustumiseen on väkisin myös tullut, kun niin moni on vain lopettanut ihan yhtäkkiä. Jotenkin sitä itsekin sitten "vastaa samalla tavoin", vaikka ei saisi pettyä ja antaa toisten siitä kärsiä, mutta ihmisiä me vain olemme kaikki. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Olen silti sitä mieltä, että täytyy eka kirjoitella, ennen kuin voi tietää haluaako ylipäänsä tavata koskaan. Täytyy olla joku yhdistävä tekijä, joku juttu, se voi olla vaikka tapa olla tekemisissä joka yhdistää. On niin monta erilaista tapaa olal toiselle ystävä, ja jos ne käsitykset menee ristiin, ei homma vaan toimi ollenkaan.
Mä taasen oon sitä mieltä, että kaikista meistä löytyy joku yhdistävä tekijä ja aika useesti äiti-ihmiset etsivät ystäviä joilla on lapsia. Ainakin se jos joku yhdistää. Ja pelkkien kirjoitusten perusteella on niin vaikea saada kiinni toisen persoonasta, kun tuntee vain toisen kirjallisesti lahjakkuuden tai tylsät viestit. Mäkin tapasin erään tosi pikaisesti (tyyliin parin semmosen meilin jälkeen: olen se ja se ja sen ikänen ja asun siellä ja täällä jne..) ja toinen osapuoli kirjoitti samat takasin ja oli kovin tylsiä molempien viestit. Persoonana tämä ihminen onkin todella ihana, puhelias, positiivinen luonne. Kerran tapasin yhden kirjallisesti lahjakkaan ihmisen, tosin en ystävyyden merkeissä vaan joskus kouluaikoina koulujuttujen takia, niin tyyppi olikin muuten ihan mukava, mutta hyvin hiljainen ja kaikkea mitä kysyin, piti suurin piirtein tivata.
Itse ainakin lähden tapaamiseen ap:n tavalla, sen tietää sitten paikan päällä tullaanko toimeen vai ei.
 

Yhteistyössä