Etsii uusia tuttavuuksia.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miraaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miraaa

Jäsen
23.03.2010
49
0
6
Olen 20-vuotias nuori nainen tampereen suunnalta. Odotan esikoistani ja laskettu aikani onkin 28.7.
Mielelläni tekisin tuttavuutta uusien ihmisten kanssa... ja oikeastaan sen toivossa olenkin liikkeellä. Olisi ihana keksutella lapsista,odotuksesta ja kaikesta muusta. Odotan innolla kaikki uusia tuttavuuksia :)

taaperotx5: Mihin päin tamperetta olette muuttamassa? itse asun ylöjärvellä, eli noin 15min ajomatkan päässä tampereen keskustasta. Voi miten ihana määrä lapsia. Itse olen perheestä missä on neljä lasta.... Tosin itse haluaisin kolme lasta, mutta eihän sitä tiedä vaikka innostuu kun onhan lapset ihania ja suloisia<3 Ja saako sitä kolmea lasta....se jää nähtäväksi:) Esikoista tosiaan odotan ja kaikki tuntuu olevan todella jännää.... aika kuluu nopeesti ja itse asiassa on alkanut tuntuun, että aikaa ei oo paljon.. kauheella kiireellä jo virkkaan pienelle ihmeelle tilkkupeittoa...vaikka se on jo melkein valmis, niin tuntuu että aika loppuu. Taidan olla nykyään aika hössö ;) Onko ollut helppoa suunnitella muuttoa (Pakata yms) kun on lapsia vai onko lapsukaiset hoidossa sen aikaa? Mistä suunnasta muutatte tampereelle???

Miraaa me muutetaan muotialaan mutta eihän se ole este eikä mitään esim tulla sinne ylöjärvelle tai jonnekkin kun kyllä ne bussit kulkee hyvin.

Muuton suunnittelu ja pakkaaminen sujuu ihan kivasti.Ollaan jo yli puolet pakattu mut viel on ihan kivasti pakattavaa.Lapset on kotosalla mutta kun sinne päästään niin haetaan heille tarha paikkaa joka on ihan vastapäätä meitin tulevaa kotia.

mutta nyt täytyy taas mennä kun vauva haluaa maitonsa :wave:

ai niin viel piti lisätä että Turusta muutetaan.

mitenkäs sulla on raskaus tähän asti sujunut??

asutko sä kaukana siitä linkistä joka on se yx kauppa siel ylöjärvellä??

Taaperotx5 : Kyllä treelle on aikas lyhyt matka. Ja oikeastaan aina käyn kaupoilla siellä suunnalla. Asutaan joo aikas lähellä linkkiä. Mutta ei vieressä. Täällä yläjärvellä ei kumminkaan niin suurta ja ihmeellistä ole,että oikeastaan kaikki on lähellä :) asuu sitten missä päin tahansa :)
Odotus on mennyt mukavasti...ensimmäiset 3kk meni vähän kurjemmin kun oli huonoa oloa ja väsymystä, mutta nyt on mennyt muuten ihan loistavasti. Kiloja on tullut mutta enää en niistä halua murehtia :)

Onko sulla jotain tuttuja täällä suunnalla kun tiedät linkin? ei se kumminkaan kauheen tunnettu kauppa ole :D Mutta on se mukava että turussa tiedetään jotain täältä. Mä tiedän turusta kans jotain paikkoja kun ystäviä asustelee siellä muutama. Kesällä olin istumassa parissa jokilaivassakin :)

Miraaa no siksi tiedän paikan kun ollaa aikasemmin asuttu siellä päin ja silloin tuli monesti siinä käytyä.

ja nyt tekee mieli muuttaa sinne tampereelle takas kun ei tää turku ole meitä varten.

No kiva kuulla että on hyvin mennyt alku pahoinvoinnin jälkeen.

Mullakin oli tossa ekassa ja kolmannessa aivan kamala olo ekat 3kk kun oksensin 24/7 jonka takia jouduin tiputukseenkin.

Jokos tiiät kumpi teille on tulossa??

Meiltä löytyy 3 tyttöä ja 2 poikaa..viel kun sais sen yhden pojan niin ois hyvä sarja lapsia sen jälkeen :D

Terppa. :)

Täällä Nokialla asusteleva 27v esikoista oottava mamma.

Uudet ystävät on aina plussaa. :)

Itsellä laskettu 10.8.

Oon ite Tampereelta kotosin.. asuin 17 vuotiaaks asti Kaukajärvellä/Annalassa, jonka jälkeen muutin kolmeks vuotta Mikkeliin opiskeleen ja etsiin omaa elämää. Monien mutkien kautta olen nyt tässä, naimisissa ja lapsettomuushoitojen jälkeen vihdoin odotan esikoistani. :)

Paljon on ystäviä joilla on jo lapsia ja monen kummitustätikin jo olen, mutta aina tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja kiva jutella semmosten kanssa, jotka vasta oottaa esikoistaan eli tilanne on ns. aivan uusi. :)

Taaperotx5 Koska ootte täälläpäin asunut ja missä päin ylöjärveä? Täältä ite olen kotoisin ja sen takia varmaan taas täällä asun kun pidän paljon paikasta :)

En oo halunnu tietää että kumpi tulee..olis sen viime ultrassa saanut tietää mutta haluan jännittää sitä loppuun saakka. Ja molemmat on oikein tervetulleita<3

Meinaatteko te vielä yrittää yhtä lasta? Siinä onkin sit kunnon ryhmärämä :) Mutta on ihanaa että lapset oppii jakamaan asioita kun on monta lasta, ja on leikki kavereita.
Itse huomaa että jos ystävilläkin on vain yksi lapsi, niin se on yleensä aikas lellitty, mikä tietenkin on normaalia jos vain yksi on. Mutta itse on ihana seurata lapsia jotka on vähempään tyytyväisiä ja osaa jakaa huomioo,leluja ja kaikkea muuta :)

Miraaa No me asuttiin tuossa 2003-2007 siellä päin,tarkemmin sanottuna tuli asuttua lamminpäässä,lintulammella,kalkussa ja härmälässä.

Lapsia tehää ainakin yks viel joskus..

mut nyt pitää valmistautua vauvan kans vikaan neuvolaan täällä päin ja täytyy kyllä muistaa pyytää hänen lähettää kaikki laput muksuista uuteen neuvolaan.

Täällä olis 22-vuotias, 4kk vanhan pojan äiti tampeelta! =) Me asutaan kalkussa, eli aikas lähellä ylöjärvee. Musta olis myös ihana saada uusia kavereita joilla myös lapsia/vauvaa odottavat, kun omassa kaveripiirissä niitä ei ihan liikaa ole. :)

Täällä ens kuussa 21.v täyttävä neitokainen Iittalasta eli hämeenlinnasta 20km tampereelle päin. Meillä ens kuun 3 päivä 2.v täyttävä tytär ja la 22.10 tällä toisella. Olis kiva saada uusia tuttavuuksia lähettyviltä kun kavereita ei koskaan voi liikaa olla.

Yhteistyössä