Etovia aiheita täällä

  • Viestiketjun aloittaja Nobody
  • Ensimmäinen viesti
Nobody
Ajattelin piipahtaa tällä palstalla, mutta kiitos Footballers wifen, käynti jäi lyhyeksi. Luulisi, että tällaiset ilmavaivoihin liittyvät aiheet saisi kannatusta jossain 10+ -palstalla, jos nyt sielläkään. Ala-arvoista, osoittaa tiettyä sivistystasoa. Olette varmasti hyviä malleja lapsillenne ja ihania puolisoita hajuinenne :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 09:37 Nobody kirjoitti:
Ajattelin piipahtaa tällä palstalla, mutta kiitos Footballers wifen, käynti jäi lyhyeksi. Luulisi, että tällaiset ilmavaivoihin liittyvät aiheet saisi kannatusta jossain 10+ -palstalla, jos nyt sielläkään. Ala-arvoista, osoittaa tiettyä sivistystasoa. Olette varmasti hyviä malleja lapsillenne ja ihania puolisoita hajuinenne :LOL:
Ihan hyvä, että jäi lyhyeksi se käynti. Ainakaan minä en tuollaista ylimielistä asennetta täällä kaipaakaan.

Sinä mahdat olla niin hieno, ettet käy koskaan edes vessassa. Hyvä, että edes sinun lapsesi saavat sivistyneen mallin, olettehan te niin paljon parempia kuin kaikki muut. Muistakaa pinnallisuus, tekopyhyys, suvaitsemattomuus ja ylimielisyys! Siinähän se sivistyksen a ja o onkin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 09:37 Nobody kirjoitti:
Ajattelin piipahtaa tällä palstalla, mutta kiitos Footballers wifen, käynti jäi lyhyeksi. Luulisi, että tällaiset ilmavaivoihin liittyvät aiheet saisi kannatusta jossain 10+ -palstalla, jos nyt sielläkään. Ala-arvoista, osoittaa tiettyä sivistystasoa. Olette varmasti hyviä malleja lapsillenne ja ihania puolisoita hajuinenne :LOL:
Oleppas hyvä vain =) Mutta minua kiinnostaa, miksi et tarttunut esim. aloitukseeni "3 ihanaa asiaa tänään" tai johonkin muuhun itseäsi enemmän miellyttävään aloitukseen? Miksi annat yhden aloituksen leimata minut tai koko palstan? Toisia mollaava asenteesi löyhkää enemmän kuin pahinkaan pieru.

Itsekin olen ns pierunpidättäjä =) mikä kyllä käy tuosta aloittamastani ketjustakin ilmi. Eipä tulisi silti mieleenikään alkaa arvostella toisenlaisen tavan valinneita, ei ole minun tehtäväni. Kukin tehköön kotonaan mitä lystää. Ja taisipa jokainen ketjuun osallistunut lukeutua pierunpidättäjiin julkisella paikalla tai muuten muiden kuin kotiväen kesken.

Kuten tuossa joku jo edellä mainitsikin, tämä palsta pärjää kyllä ilman kaltaisiasi. Hyvää kevättä! =) :wave: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 09:37 Nobody kirjoitti:
Ajattelin piipahtaa tällä palstalla, mutta kiitos Footballers wifen, käynti jäi lyhyeksi. Luulisi, että tällaiset ilmavaivoihin liittyvät aiheet saisi kannatusta jossain 10+ -palstalla, jos nyt sielläkään. Ala-arvoista, osoittaa tiettyä sivistystasoa. Olette varmasti hyviä malleja lapsillenne ja ihania puolisoita hajuinenne :LOL:
[/quot

Ihan uskomaton tyyppi olet! Minusta tällä palstalla on ollut rikkaus se, että voidaan jutella ihan mistä asiasta tahansa, on se sitten kevyempi/vitsikkäämpi taikka vakavampikin....
Lyhyesti ja ytimekkäästi taidan sanoa tähän vain, että tälläistä tahallista toisen mollaamista ei tällä palstalla kaivata. Sitä tapahtuu toisella palstalla ihan tarpeeksi. FW on tosi nasta tyyppi, ja jos sinua ei meno tällä palstalla miellytä, niin heippa vain!
(Taitaa vaan olla provosointia......) :\|
 
Virus
Minä olen ap:n kanssa aivan samaa mieltä tuosta pierukeskustelusta. Uskomatonta että aikuiset ihmiset edes puhuvat moisesta asiasta, saati sitten että pitävät nähtävästi sitten aivan epänormaaleina meitä, jotka osaamme hoitaa omat ruumiintoiminnot ihan yksinkin. Pisteet ap:lle!
 
Nobody
FW, en minä sinua mitenkään leimaa. Kyllä sinä teet sen ihan itse. Viimeinen lauseeni oli tietysti tarpeettoman häijy, mutta so what? Syy, miksi en toista aloitustasi kommentoinut, oli se, että pieruavauksesi oli heti kättelyssä vitjan alussa. Eli se oli heti ekana silmien edessä, kun elämäni ekaa kertaa tälle palstan osiolle tulin. Eli toimit tavallaan palstan käyntikorttina. Valitettavasti haisevana sellaisena. Huono säkä.

Ei haittaa pätkääkään mitä mieltä olette mielipiteestäni, te pierupuolueen edustajat. Ihan sama mulle. Vai on siiristä pieruhuumori hauskaa. Oho, kumma juttu, etten olekaan sunlaisiin naisiin elävässä elämässä törmännyt :kieh:
 
Hei! Kylläpä nauruhermoja kutkutti. Luulisi aikuisten ihmisten ja varsinkin äitien jo tutustuneen ihmisen anatomiaan. Liittyyköhän tämä kaamea tuomitseminen jotenkin omaan kroppaan ja kielteiseen suhtautumiseen siihen? Lapsillehan pitäisi antaa luonnollinen esimerkki elämästä ja itsensä hyväksymisestä. Meidän perheessä pieruhuumori kyllä naurattaa ja siitä on tullut perheen insider-juttu. Lapset ovat jo sen verran isoja, että ymmärtävät milloin voi piereskellä. Kyllä on järkyttävän monet naurut repäisty ihan tyhjästä. Eikä tietenkään tulla haisuttelemaan toisen nenän vierreen. Onko teillä sellaisia äijiä, jotka haisevat ja kaasuttavat vieressä? Siitäkö inho? Toisaalta kannattaa miettiä omaa ja lähiympäristön viihtyvyyttä ja käydä into-testissä, jos sisuskunta haisee märäntyneeltä. Suomalaiset naiset ovat aika estyneitä. Ei ihme jos pipo kiristyy. Menkoista tai seksielämästä voi jotain puhua esim. omien ystävättärien kanssa. Joillekin jo sana seksi saa närkästyksen ja punan nousemaan kasvoille. Tietenkään ei ole tarkoitus repostella omaa seksielämää yksityiskohtaisesti, mutta yleisellä tasolla. Tässä iässä jo tiedetään, että kaikki sitä harrastavat ja ainakin ne joilla on lapsia. rennompaa asennetta, samassa veneessä tässä ollaan. Minua ärsyttää enemmänkin se tapa, jolla miehet röyhtäilevät aterian tai kaljan jälkeen julkisesti . Mitä mieltä? Hyvä huumori, siis se ettei naureta toisille, on parasta terveydenhoitoa, rentoutusta ja etenkin tiukkapipoille tarpeen! :attn: :attn: :wave:
 
pierua tulee p.erseestä pierua tulee p.erseestä pierua tulee p.erseestä
ppierua tulee p.erseestä pierua tulee p.erseestä pierua tulee p.erseestä pierua tulee p.erseestä pierua tulee p.erseestä pierua tulee p.erseestä
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
sika
"Minua ärsyttää enemmänkin se tapa, jolla miehet röyhtäilevät aterian tai kaljan jälkeen julkisesti . Mitä mieltä?"

Kauhea tiukkapipo olet!!! :LOL: Anna kaikkien kukkien kukkia! Perustakaa oksennus, röyhtäily ja pierupuolue Suomen haisevat kotiäidit!
 
Siitä tosiasiasta kun ei mihinkään pääse,että ihan SAMALLA TAVALLA MEISTÄ JOKAINEN SYÖ JA KAKKII!!!Olipa ulkoiset puitteet sitten mitkä hyvänsä,niin samat elolliset toiminnot kaikilla...Kuolat,pissat,pierut,kakat ja välillä oksennuksetkin on ihan tavallisia jokapäiväisiä elämään kuuluvia asioita.Ja VARSINKIN PIKKULAPSIPERHEESSÄ EI PÄIVÄÄN PALJON MUUTA VÄLILLÄ TUNNU MAHTUVANKAAN!!!

Että jos yököttää,niin kuka on käskeny keskusteluja lukemaan!
 
hohhoijaa
Lapsialiuta; kumma juttu, että monelle nämä ihmisen elintoiminnot tuntuvat valkenevan vasta näinkin myöhäisellä iällä. Siis, että ihminen oikein kakkii? Oletko ihan varma? Onpas järisyttävä tieto. Mutta eihän nyt siitä ollutkaan kysymys, vai oliko? Kysymys oli siitä, ettei kuitenkaan p.askota keskelle olohuoneen lattiaa, vai? Ai niin, mutta sehän on luonnollista! Tottakai täytyy saada p.askoa keskelle lattiaa! Ja tottakai pieraista vaikka miehensä suuhun, ihan vain tasa-arvon nimissä :LOL:
 
Piipulainen
Tämä kommentointi näiden luonnollisten fysiologisten eritteiden ympärillä on kyllä nyt saanut erittäin huvittavia, mutta myös alentavaan sävyynkin kirjoitettuja kommentteja.

Kenenkään on turha epäillä etteikö ainakin jossakin elämänvaiheessa, jokunen näistä luonnollisista fysilogisista eritteistä kuulu ihmisen elämään, suurin osa toiminnoista on kuitenkin päivittäistä. Inhotti se tai ei. Ilman näitä tärkeitä toimintoja ei ole elämää.

Kuitenkin se, että miten näihin asioihin suhtaudutaan on varmaankin hyvin yksilötasoista ja osittain myös tapakasvatuksen tulosta. Mielestäni näistä asioista voi aivan hyvin keskustella ja kenen ajatusmaailma ei moista keskustelua kaipaa tai hyväksy tai pidä edes tarpeellisena, niin asian voi hyvin aikuismaiseen tapaan ohittaa. Maailmassa on miljoonia puheenaiheita ja aina on olemassa joku aihe, mistä ei varmasti joku jostain syystä pidä. Me ihmiset ollaan erilaisia ja erilaisuus on vain hyväksyttävä!

Nämä eritetoiminnat kaikkine äänineen ovat siis aivan luonnollisia ja sinänsä siis hyväksyttäviä. Ihan toinen asia on sitten, miten ja missä hyvän tavan mukaisesti ja toiset ihmiset huomioiden toimintojaan toteuttaa!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 00:38 Nobody kirjoitti:
FW, en minä sinua mitenkään leimaa. Kyllä sinä teet sen ihan itse. Viimeinen lauseeni oli tietysti tarpeettoman häijy, mutta so what? Syy, miksi en toista aloitustasi kommentoinut, oli se, että pieruavauksesi oli heti kättelyssä vitjan alussa. Eli se oli heti ekana silmien edessä, kun elämäni ekaa kertaa tälle palstan osiolle tulin. Eli toimit tavallaan palstan käyntikorttina. Valitettavasti haisevana sellaisena. Huono säkä.

Ei haittaa pätkääkään mitä mieltä olette mielipiteestäni, te pierupuolueen edustajat. Ihan sama mulle. Vai on siiristä pieruhuumori hauskaa. Oho, kumma juttu, etten olekaan sunlaisiin naisiin elävässä elämässä törmännyt :kieh:
Kuten jo tuonne alkuperäiseen ketjuun kävin lisäämässä, olen sen verran kauan täällä pyörinyt, etten pelkää leimaantumista tämän yhden aiheen perusteella. Ja korostan sitä myös sinulle, että meidän perheessä piereskely toisten seurassa on ollut aina kiellettyä ja tulee aina olemaan kiellettyä. Jostain kumman syystä se ei ole vielä noista mun teksteistä sulle valjennut. Mitä muut tekevät omassa kotonaan yhteisestä sopimuksesta, on tuskin kenenkään muun tuomittavissa.

Ja jos todellakin olet noin tosikko kuin miltä vaikutat ja ryykäät tänne tuolla asenteella, niin tämä palsta ei todennäköisesti ole sun paikkasi. Hyvää matkaa! :wave:
 
jakissanviikset
Onneksi palstan käyntikortilla on noin ratkiriemukas huumorintaju :kieh: Otitpa itseesi, turhan tosikkomaisesti.

Muuten asiaa Piipulainen, mutta eihän konsensus ole mikään ihannetila. Tällä palstalla ei nyt vain ole tilaa kaikenlaisille mielipiteille. Ne on tosikkoja, jotka vitsailee toisten piereskelystä

:LOL: Se on vissiin joku pyhä toimitus.
 
Piipulainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 17:05 jakissanviikset kirjoitti:
Onneksi palstan käyntikortilla on noin ratkiriemukas huumorintaju :kieh: Otitpa itseesi, turhan tosikkomaisesti.

Muuten asiaa Piipulainen, mutta eihän konsensus ole mikään ihannetila. Tällä palstalla ei nyt vain ole tilaa kaikenlaisille mielipiteille. Ne on tosikkoja, jotka vitsailee toisten piereskelystä

:LOL: Se on vissiin joku pyhä toimitus.
Hmm.. Konsensus on mielestäni kaukana kannanottostani. Tarkoitukseni ei ollut löytää "erimielisten" välille yhteisymmärrystä eikä muodostaa myöskään mielipiteellistä enemmistöä, vaan osoittaa, että maailmaan tekstiä mahtuu ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja jos erilaisia mielipiteitä ja näkökulmia ei voi/halua hyväksyä, voi asioiden antaa aikuismaisesti lipua ohi silmiensä tällaisella mielipide/keskustelupalstalla.
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 17:05 jakissanviikset kirjoitti:
Onneksi palstan käyntikortilla on noin ratkiriemukas huumorintaju :kieh: Otitpa itseesi, turhan tosikkomaisesti.

Muuten asiaa Piipulainen, mutta eihän konsensus ole mikään ihannetila. Tällä palstalla ei nyt vain ole tilaa kaikenlaisille mielipiteille. Ne on tosikkoja, jotka vitsailee toisten piereskelystä

:LOL: Se on vissiin joku pyhä toimitus.
Ai, sinä yrität tuota "et kai vain leikistä suutu?"- ulospääsyä, kun et enää muutakaan keksi... :D
 
Jakissanviikset
piipulainen: Joo, onhan se näinkin, mutta silti minusta saa ilmaista nekin mielipiteet, jotka ei kannata sitä "valtaenemmistön"/äkäisimpien vastaajien mielipidettä, tai avauksen mielipidettä. Sitä tarkoitin sillä konsensuksella. Eli ei minusta pitäisi olla heti lynkkaamassa niitä, jotka ei ole jostain asiasta samaa mieltä, ja toivottelemassa heitä pois palstalta. Se on aika vihamielistä käytöstä! :eek:
 
Jakissanviikset
Footballers wife: minusta sinä OLET tosikkomainen. Toivottelet palstalta töykeästi pois semmoisia, jotka eivät mielistele mielipiteitäsi. Kyllä sinulla tuollaisten avausten tekijänä pitäisi olla huumorintajua! Ihme, ettet saanut enempää lokaa niskaasi :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 20:24 Jakissanviikset kirjoitti:
Footballers wife: minusta sinä OLET tosikkomainen. Toivottelet palstalta töykeästi pois semmoisia, jotka eivät mielistele mielipiteitäsi. Kyllä sinulla tuollaisten avausten tekijänä pitäisi olla huumorintajua! Ihme, ettet saanut enempää lokaa niskaasi :snotty:
Höpö höpö... Lueppas se alkuperäinen ketju tai mikä tahansa muu ketju, missä minä olen mukana, niin huomaat miten suhtaudun muiden mielipiteisiin ja huomaat, että huumorintajua löytyy. Kyllä tänne palstalle mielipiteitä mahtuu =) Siinä vaiheessa kuitenkin kun aletaan osoitella ja halveksia, etenkin kun se tapahtuu väärin perustein, niin kyllä minä puolustaudun. Toisten mollaaminen on täällä vierasta eikä sitä tänne toivota, se on minun mielipiteeni ja ymmärtääkseni aika monen muunkin.

Itse olit kääntymässä samantien kannoillasi ja siksi toivotin sulle hyvät jatkot. Minä mikään jumala täällä ole, etkä toivottavasti sinäkään kuvittele olevasi muita parempi. Jos sua sittenkin kiinnostaa osallistua keskusteluihin täällä, niin puolestani toivotan sut tervetulleeksi joukkoon kaikkine mielipiteinesi. Toivottavasti osaat käyttäytyä ja kunnioitat toisia palstalaisia! =)

Tämä aihe on osaltani loppuunkäsitelty.
 

Yhteistyössä