ETINEN ISTUKKA

  • Viestiketjun aloittaja höpsiäinen harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Minulla oli edellisessä raskaudessa. Huomattiin myös rakenneultrassa. Mutta kun kohtu kasvoi istukka muutti paikkaa eli ei ollut enää kohdun suulla. Vuotoja oli pariin kertaan mutta ei mitään hirveää, pientä tuhruttelua vain.
 
Viblsp
Mulla oli tokaa oottaessa. Ei mennyt kohdunsuun päälle. Sektiolla syntyi ahtaan lantion takia.

Kaksosia odottaessa toisen istukka oli edessä ja toisen takana. :D Silloinkin kaikki meni hyvin. Suunnitellulla sektiolla syntyivät, koska oli jo kaksi sektiota takana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mulla oli tokaa oottaessa. Ei mennyt kohdunsuun päälle. Sektiolla syntyi ahtaan lantion takia.

Kaksosia odottaessa toisen istukka oli edessä ja toisen takana. :D Silloinkin kaikki meni hyvin. Suunnitellulla sektiolla syntyivät, koska oli jo kaksi sektiota takana.
Etinen istukka on ihan eri asia kuin se onko istukka edessä tai takana. Etinen istukka on mahdollisesti vakavakin juittu, se onko istukka edessä vai takana sen sijaan ei liity oikeastaan mihinkään.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mulla oli tokaa oottaessa. Ei mennyt kohdunsuun päälle. Sektiolla syntyi ahtaan lantion takia.

Kaksosia odottaessa toisen istukka oli edessä ja toisen takana. :D Silloinkin kaikki meni hyvin. Suunnitellulla sektiolla syntyivät, koska oli jo kaksi sektiota takana.
Etinen istukka on ihan eri asia kuin se onko istukka edessä tai takana. Etinen istukka on mahdollisesti vakavakin juittu, se onko istukka edessä vai takana sen sijaan ei liity oikeastaan mihinkään.
Aa, kas, googletin. :eek: :D Mie oon aina luullu, että etinen tarkoittaa samaa, kuin edessä oleva istukka. :D Joka päivä oppii uutta. :flower:
 

Yhteistyössä