Etinen istukka rakenneultrassa -sektio edessä, kokemuksia?

Heippa,

Olen uusi täällä, neljäs lapsi olisi tulossa. Tulin juuri rakenneultrasta jossa havaittiin, että istukka on aivan kohdunsuulla, näytti siis menevän ihan kohdunsuun yli. Onko kellään kokemusta tästä tai siitä, että rakenneultrassa näin ja sitten kontrollissa olisikin kohdun kasvaessa istukka kohonnut sen verran että pääsisi alatiesynnytykseen? Itsellä on esikoisesta raskausmyrkytyksen takia tehty sektio, kaks muuta tullut alateitse normisti, ja toivoisin kovin tästäkin alatiesynnytystä..

Tärkein tietty se, että lapsella kaikki hyvin, viikkoja nyt sitten tasan 22. Jotenkin silti niin pettynyt olo, että näillä näkymin ei "pääse" synnyttämään.. Kaikenlaisia kokemuksia ottaisin pinoon tähän..
 
Hei!
Mulla nähtiin rakenneuä:ssä myös etinen istukka vk 18. Seurattiin. Mulla oli siihen + supisteluihin liittyen vuotoja ja siksi aika useinkin tehtiin ultraa. Vk 24 istukka oli aivan kohdunsuulla, mutta ei sen yli. Vk 28 istukka oli jo noussut paljon, muttei ihan riittävästi. Vk 35 mennessä istukka oli sitten noussut pois kohdunsuulta ja sen suhteen olisi alatiesynnytys onnistunut. Usein istukka nousee, kun kohtu kasvaa.
 

Yhteistyössä