Eteläniemen perheen asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Johanna: älä välitä, kaikki meuhkaa hetken ja pian se pöly laskeutuu ja kaikki unohtaa koko jutun! :) Eihän se työ puussa kasva,itse sen tiedän kun olen metsäalalla.

Puolustella itseään päivät pitkät? Johanna on mun mielestä vastannut muutamiin viesteihin, mutta ei ole mielestäni ollut aktiivisesti täällä vastailemassa (korjatkaa jos olen väärässä) että enpä nyt puhuisi päivistä pitkistä. Kyllä sitä yksi sun toinen voi pyörähtää keskustelupalstalla, jos lapset leikkii rauhassa ja osa päiväunilla tms., sen kummempaa ei tarvita. Nimimerkki mamikin on sitten varmaan viestinsä puolesta täällä päivät pitkät.

Ja siis totta kai ihmisiä kiinnostaa Eteläniemen perheen asiat, kun ovat tavallaan tupsahtaneet julkisuuteen tuolla tavalla. Mutta olisi ehkä parempi, että Johanna kertoisi itse näistä muutto ym. asioista, ei tarvitsis puskaradion laulaa..

[QUOTE="vieras";27447347]

Ja siis totta kai ihmisiä kiinnostaa Eteläniemen perheen asiat, kun ovat tavallaan tupsahtaneet julkisuuteen tuolla tavalla. Mutta olisi ehkä parempi, että Johanna kertoisi itse näistä muutto ym. asioista, ei tarvitsis puskaradion laulaa..[/QUOTE]

Siellähän ne facebookissa julkisesti kaikille näkyy!

[QUOTE="vieras";27447347]Puolustella itseään päivät pitkät? Johanna on mun mielestä vastannut muutamiin viesteihin, mutta ei ole mielestäni ollut aktiivisesti täällä vastailemassa (korjatkaa jos olen väärässä) että enpä nyt puhuisi päivistä pitkistä. Kyllä sitä yksi sun toinen voi pyörähtää keskustelupalstalla, jos lapset leikkii rauhassa ja osa päiväunilla tms., sen kummempaa ei tarvita. Nimimerkki mamikin on sitten varmaan viestinsä puolesta täällä päivät pitkät.

Ja siis totta kai ihmisiä kiinnostaa Eteläniemen perheen asiat, kun ovat tavallaan tupsahtaneet julkisuuteen tuolla tavalla. Mutta olisi ehkä parempi, että Johanna kertoisi itse näistä muutto ym. asioista, ei tarvitsis puskaradion laulaa..[/QUOTE]

Sekä kaksplussalla, vauvalla, galleriassa että facessa... että kyllä se aikalailla päivät pitkät on.

Joo ja ihmettelen myös miten niillä oli varaa johonkin koko perheen kylpylälomaan, jos kerran sossun luukulla täytyy asioida. Facebookin ihmeellinen maailma paljasti tämänkin....

Siellähän ne facebookissa julkisesti kaikille näkyy!

No mutta tarviiko niitä täällä kaikille laulaa?

En mä ainakaan raportoi heti kaikkea näkemääni tai kuulemaani tänne palstalle tai muille ihmisille yleensäkään. Toimitteko te muut niin? Jokainenhan voisi katsoa ne asiat sieltä Facebookista ja pitää sitten mölyt mahassaan ja nauttia yksinään siitä, että on saanut luurattua toisen Facebookkia, sehän on koko maailma! Pienentäisi tätä hullunmyllyäkin, tuo perhe on minusta aika paljon sontaa saanut niskaan tälläkin palstalla. Tuntuu vain siis jotenkin pahalta toisten puolesta tuollainen jauhaminen :/

Ja siis se, että vaikka Facebookissa joku asia olisikin julkinen... oikeuttaako se puhumaan niistä asioista tällä palstalla? Minusta ei... Toki mielipiteitä on monia.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";27447412]No mutta tarviiko niitä täällä kaikille laulaa?

En mä ainakaan raportoi heti kaikkea näkemääni tai kuulemaani tänne palstalle tai muille ihmisille yleensäkään. Toimitteko te muut niin? Jokainenhan voisi katsoa ne asiat sieltä Facebookista ja pitää sitten mölyt mahassaan ja nauttia yksinään siitä, että on saanut luurattua toisen Facebookkia, sehän on koko maailma! Pienentäisi tätä hullunmyllyäkin, tuo perhe on minusta aika paljon sontaa saanut niskaan tälläkin palstalla. Tuntuu vain siis jotenkin pahalta toisten puolesta tuollainen jauhaminen :/

Ja siis se, että vaikka Facebookissa joku asia olisikin julkinen... oikeuttaako se puhumaan niistä asioista tällä palstalla? Minusta ei... Toki mielipiteitä on monia.[/QUOTE]

Jos se on siellä julkinen, se on julkinen! :D Facebookin saa täysin salaiseksi silloin kun ei halua jakaa kaikkia asioitaan koko maailmalle! Ihan oma valinta.

Paljonko teillä on Johanna vuokra? Me asutaan 2+2 henkeä kolmiossa, 82 neliötä ja vuokra vesien kanssa 840e :o

Lapset jo 9v ja 12 v ja edelleen heillä yhteinen huone. Ei vaan ole varaa isompaan kun vain vähän isompi neliö maksaa jo sitten melkein tonnin. Huhhuh... Mutta sopu sijaa antaa :D

Me sitte joskus muutetaan miehen kanssa olkkariin kun oikeesti tarvitsevat omat huoneet.

Teillä lapset kaikki niin pienellä ikäerolla et eivät tartte vielä aikoihin omaa huonetta. Joten nou hätä :) ja isoissa perheissä harvemmin kaikilla lapsilla on omia huoneita, olipa vanhemmat sitten kuinka rikkaita tahansa

Paljonko teillä on Johanna vuokra? Me asutaan 2+2 henkeä kolmiossa, 82 neliötä ja vuokra vesien kanssa 840e :o

Lapset jo 9v ja 12 v ja edelleen heillä yhteinen huone. Ei vaan ole varaa isompaan kun vain vähän isompi neliö maksaa jo sitten melkein tonnin. Huhhuh... Mutta sopu sijaa antaa :D

Me sitte joskus muutetaan miehen kanssa olkkariin kun oikeesti tarvitsevat omat huoneet.

Teillä lapset kaikki niin pienellä ikäerolla et eivät tartte vielä aikoihin omaa huonetta. Joten nou hätä :) ja isoissa perheissä harvemmin kaikilla lapsilla on omia huoneita, olipa vanhemmat sitten kuinka rikkaita tahansa

Äityleistä tosiaa näkee, koska hain uutta vuokralaista :) 880€ on vuokra ja 15€/hlö vesi.

Mutta vastaan nyt yleisesti samalla, että en ole kuitenkaan tuetääkseni missään sanonu, että muutetaan 10neliöö suurempaan. Ja tiedän kyllä, että muutama merkintä tuli vahingossa julkisiks enkä viittiny poistaa :D kylpyläköynti makso 20€ et ei kovin kallis ;)

Yhteistyössä